Tja Jamie.. maar daar zijn het nu niet echt koksquote:Op zondag 3 maart 2024 17:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zag tomaat, volgens mij ook knoflook, melk hebben ze ook in huis en dan al die groentes, Jamie Olivier zou er een hele lading sausjes van kunnen maken.
Ja, maar hier kunnen ze net een ei bakken.....quote:Op zondag 3 maart 2024 17:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zag tomaat, volgens mij ook knoflook, melk hebben ze ook in huis en dan al die groentes, Jamie Olivier zou er een hele lading sausjes van kunnen maken.
Ja en zelf Pindasaus maken van alle potten die er staanquote:Op zondag 3 maart 2024 17:00 schreef Frummelie het volgende:
Misschien kunnen ze zelf een sausje in elkaar flansen met peterselie, knoflook, kwark en yoghurt...
Ik dacht dat het eerste jaar met Nickquote:Op zondag 3 maart 2024 17:08 schreef Adat231 het volgende:
bij het jaar van salar maakten ze toch bij alles bechamelsaus of zo iets
Dat had dan best mogelijk kunnen zijn. Wat Tyron betreft zeker want die heeft meerdere malen geroepen.. last in First out.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
Even wat ik Dylan vanmiddag hoorde zeggen
Dat Alice in de plaats van sabo is gekomen omdat die ziek was ,dus Alice als eerste bewoner inplaats van sabo
Toen zei hij dan had Alice er misschien nu wel uitgegaan omdat ze er dan het kortste inzat
Hij verliest zichzelf helemaal, niet normaal meer wat een bedenksels....quote:Op zondag 3 maart 2024 17:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dat Alice in de plaats van sabo is gekomen omdat die ziek was ,dus Alice als eerste bewoner inplaats van sabo
Toen zei hij dan had Alice er misschien nu wel uitgegaan omdat ze er dan het kortste inzat
Dat had Kitty volgens mij verzonnen idd. Die pleurde overal bechamelsaus bijquote:Op zondag 3 maart 2024 17:08 schreef Adat231 het volgende:
Ipv Mosterd beter mayo hadden ze cocktailsaus kunnen maken...quote:Op zondag 3 maart 2024 17:06 schreef lojanda het volgende:
De wall hebben ze dus aangevuld met ketchup mosterd en nog wat dingen..
En ook wat betreft kijkers. Later erin komen is vaak een groot nadeel. Zodoende waren Nouchka en Sabeau bij de eerste kans ook weer weg.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat had dan best mogelijk kunnen zijn. Wat Tyron betreft zeker want die heeft meerdere malen geroepen.. last in First out.
Dat was in het jaar van Kitty.. die maakte overal bechamelsaus bijquote:Op zondag 3 maart 2024 17:08 schreef Adat231 het volgende:
Jill gewonnen kwam er ook later inquote:Op zondag 3 maart 2024 17:10 schreef engine het volgende:
[..]
En ook wat betreft kijkers. Later erin komen is vaak een groot nadeel. Zodoende waren Nouchka en Sabeau bij de eerste kans ook weer weg.
Ja rose pakje regelde dat hahaquote:Op zondag 3 maart 2024 17:08 schreef Adat231 het volgende:
Daar gingen ze van uit dat het zo zat.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
dat is hetzelfde jaarquote:Op zondag 3 maart 2024 17:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was in het jaar van Kitty.. die maakte overal bechamelsaus bij
Logisch ook wel van uit het oogpunt van de bewoners. Ik vind het ook niet eerlijk om na een vijf weken nog in het huis te komen. Ze weten dan al precies wat er speelt en hoe de verhoudingen liggen en wie er buiten populair is en wie niet. Ik zou die nieuwe mensen ook meteen proberen weg te stemmen.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:10 schreef engine het volgende:
[..]
En ook wat betreft kijkers. Later erin komen is vaak een groot nadeel. Zodoende waren Nouchka en Sabeau bij de eerste kans ook weer weg.
Hij moet sowieso niet naast Karen gaan zitten.....quote:Op zondag 3 maart 2024 17:13 schreef Koos1958 het volgende:
Leuk een lichte trui aan met gourmetten. Is die straks gespikkeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |