Echt niet te doenquote:Op zondag 3 maart 2024 16:33 schreef Dotteke het volgende:
Waarom moeten die vrouwen altijd zo gillen joh
Echt verschrikkelijk altijdquote:Op zondag 3 maart 2024 16:33 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op zondag 3 maart 2024 16:34 schreef Ireth het volgende:
Ze gaan gourmetten, ruzie aan tafel over gejatte stukjes vlees mag ik hopen
Da's ook lekkerquote:Op zondag 3 maart 2024 16:35 schreef Ireth het volgende:
Nou heb ik ook zin in gourmet![]()
Maar zit hier zo gekookte aardappelen met witte bonen in tomatensaus naar binnen te schuiven...
Beidequote:Op zondag 3 maart 2024 16:35 schreef zodeju het volgende:
Wat een gegil.....wie is dat toch Rohani of Karen.
Ja dat smaakt net iets andersquote:Op zondag 3 maart 2024 16:35 schreef Ireth het volgende:
Nou heb ik ook zin in gourmet![]()
Maar zit hier zo gekookte aardappelen met witte bonen in tomatensaus naar binnen te schuiven...
Zoals het in een goede familie ook plaats vindt aan de kerstdisquote:Op zondag 3 maart 2024 16:35 schreef lojanda het volgende:
Zou er nog drama komen voor dat het kerstdiners begint?
Dan laat je het wel om met cadeautjes te komenquote:Op zondag 3 maart 2024 16:36 schreef yvondenise het volgende:
Je zal met zo een gillende keukenmeid getrouwd zijn zeg..
Als je het weet kom je een heel eind met wat oordoppenquote:Op zondag 3 maart 2024 16:36 schreef engine het volgende:
[..]
Dan laat je het wel om met cadeautjes te komen
quote:Op zondag 3 maart 2024 16:38 schreef RelDaThief het volgende:
Super, een traditioneel kerstfeest!
Benieuwd wie vanavond de zatte nonkel (dronken oom) gaat zijn die eerst ruzie maakt met de rest van de familie om dan van zattigheid in de zetel te ploffen en een halve nacht gaat huilen omdat hij weer met zijn poten niet van tante zuurpruim kon blijven.
![]()
![]()
Cadeautjes geven is je ding?quote:Op zondag 3 maart 2024 16:36 schreef engine het volgende:
[..]
Dan laat je het wel om met cadeautjes te komen
quote:Op zondag 3 maart 2024 16:38 schreef RelDaThief het volgende:
Benieuwd wie vanavond de zatte nonkel (dronken oom) gaat zijn die eerst ruzie maakt met de rest van de familie om dan van zattigheid in de zetel te ploffen en een halve nacht gaat huilen omdat hij weer met zijn poten niet van tante zuurpruim kon blijven.
![]()
![]()
Ashley heeft de rol van zatte schoonmoeder en Dilano het irritante neefje die liever op zijn net gekregen ps5 wil spelen..quote:Op zondag 3 maart 2024 16:38 schreef RelDaThief het volgende:
![]()
![]()
Dat vroeg ik me ook hardop af, alleen had ik een ander woord voor 'die vrouwen'.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:32 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op zondag 3 maart 2024 16:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ashley heeft de rol van zatte schoonmoeder en Dilano het irritante neefje die liever op zijn net gekregen ps5 wil spelen..
Alles is beter dan die languit liggende en gapende mensenquote:Op zondag 3 maart 2024 16:40 schreef Kissingbird het volgende:
We kunnen er iets van vinden maar het is wel vernieuwend
Traditioneel ook nogquote:Op zondag 3 maart 2024 16:38 schreef RelDaThief het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 maart 2024 16:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alles is beter dan die languit liggende en gapende mensen
Lijkt er op hè, van een beetje afstandquote:Op zondag 3 maart 2024 16:42 schreef Kissingbird het volgende:
Tom snijdt courgettes en denkt dat het komkommers zijn
Waarschijnlijk niet want ze hangen alles zo hoog mogelijk zodat je er niets van ziet..quote:Op zondag 3 maart 2024 16:42 schreef Ireth het volgende:
Ben benieuwd of BB nog met versierinstructies komt wegens geblokkeerde camera's..
Ze heeft onlangs met Karen gekookt.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:43 schreef engine het volgende:
Ashley weer als eerste haar handen aan het eten. Ze kookt nooit maar als er iets speciaals is is ze er snel bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |