Ik zou er een verborgen mollenklem voor zettenquote:Op zondag 3 maart 2024 16:43 schreef engine het volgende:
Ashley weer als eerste haar handen aan het eten. Ze kookt nooit maar als er iets speciaals is is ze er snel bij.
1xquote:
Koken die gasten thuis nooit ofzo...quote:Op zondag 3 maart 2024 16:42 schreef Kissingbird het volgende:
Tom snijdt courgettes en denkt dat het komkommers zijn
Dan staat ze vooraan.. bij de taken voor het poetsen verdelen hoor je haar niet echt. Zeker niet dat ze dan als eerste ikke roeptquote:Op zondag 3 maart 2024 16:43 schreef engine het volgende:
Ashley weer als eerste haar handen aan het eten. Ze kookt nooit maar als er iets speciaals is is ze er snel bij.
Ja ik vraag het me af.... was ook verbaasd dat hij dat verschil niet zagquote:Op zondag 3 maart 2024 16:45 schreef Frummelie het volgende:
Oohoo wat gezellieee we zijn in kerstsferen...
[..]
Koken die gasten thuis nooit ofzo...
En Koningsdagquote:Op zondag 3 maart 2024 16:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
paaskersteieren![]()
tyron wil graag pasen vieren daar
Dat komt waarschijnlijk deze week ook nog wel voorbij. Koningsdag en Carnaval zie ik ook nog wel komen..quote:Op zondag 3 maart 2024 16:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
paaskersteieren![]()
tyron wil graag pasen vieren daar
quote:Op zondag 3 maart 2024 16:47 schreef engine het volgende:
[..]
En Koningsdagmaar dat zal voor de Belgen een beetje raar zijn.
Nee hoor ik heb veel Belgen in het huis horen zeggen dat ze ook koningsdag vieren in Nlquote:Op zondag 3 maart 2024 16:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ze gaan terug in de tijd......quote:Op zondag 3 maart 2024 16:48 schreef freaky40 het volgende:
Rare volgorde, had gisteren begonnen met kerst.
Ze willen dit jaar allemaal in Nederland Koningsdag komen vieren. Dat hebben ze laatst al afgesproken.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:47 schreef engine het volgende:
[..]
Altijd dezelfde nomineren gaat mensen tegenstaan en dan wordt deze er meestal ingehouden. Zeker als Ty zich een beetje op de vlakte gaat houden. Ik zie hem nog graag in duo met Alice die zijn ruwe kantje een beetje temperen kan.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:39 schreef zodeju het volgende:
Diegene die buiten zaten zoals Alice Randy en Ty weten al precies wat en wie er volgende week opstaat....Alice weet dat Jimmy haar er uit wil en de andere groep gaan weer op Tyron...ze worden een beetje slordig of het maakt hun niet meer uit wie het hoort.
quote:Op zondag 3 maart 2024 16:49 schreef mazaru het volgende:
Rocking Randy volop in actie!!![]()
[ afbeelding ]
Ja met die leeftijd en een zoon hebben, zou je toch anders verwachten..quote:Op zondag 3 maart 2024 16:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja ik vraag het me af.... was ook verbaasd dat hij dat verschil niet zag
Hij is wel bezig met helpen hoor.. hij kan alleen niet zo lang op zijn benen staan en is er bij gaan zittenquote:Op zondag 3 maart 2024 16:49 schreef mazaru het volgende:
Rocking Randy volop in actie!!![]()
[ afbeelding ]
Eten wij nooit met gourmet. Jammer dat ze alles heeft gesneden ipv een beetje want nu niet houdbaar meer terwijl het lekker als kruid bij ander eten had kunnen worden toegevoegd.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:47 schreef Kissingbird het volgende:
Koriander![]()
![]()
leek me al raar bij het gourmetten het is peterselie
Hij heeft al een tijd last van zijn rug.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij is wel bezig met helpen hoor.. hij kan alleen niet zo lang op zijn benen staan en is er bij gaan zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |