Oooh dat valt inderdaad mee, handig dat prikkertje erin..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt op zich mee, slagroom boter en eieren kloppen
In een spuit zak, op een vel bakvrij papier dan doe ik er altijd een worste prikkertje in.
De vriezer in.
De volgende dag chocolade smelten ze indompelen en door de cacao en terug de vriezer in Dat neemt wel even tijd in beslag. Maar af en toe stop ik er een in mijn mond dat verdien ik dan vind ik
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh dat valt inderdaad mee, handig dat prikkertje erin..
Ja tuurlijk moet je effe proeven enzo...![]()
Heerlijk hoor...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Dotteke op 03-03-2024 07:11:43 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ooh wat een leuke compilatie thnx jij kan dat lekker...quote:
Mijn vader werd 90 hij kreeg van mij altijd als ik naar hem toe ging een zakkie truffelsquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh wat een leuke compilatie thnx jij kan dat lekker...en nu gelijk trek in slagroomtruffels...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 03-03-2024 07:11:53 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou wat gaaf zeg... wow 90 truffels... wat heb je dat leuk gedaan die 90..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn vader werd 90 hij kreeg van mij altijd als ik naar hem toe ging een zakkie truffels
Maar 90 truffels kopen is eem hoop geld dus ben gaan proberen of ik ze zelf kon maken
En dat lukte
Heb ik 90 truffels voor hem gemaakt en een 90 truffel '
[ afbeelding ]
Toen hij 70 werd heb ik een hele grote Moorkop gemaakt met 70 kleine moorkopjes erinquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou wat gaaf zeg... wow 90 truffels... wat heb je dat leuk gedaan die 90..![]()
Lekker crea bea..
is HHB niks voor je ?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen hij 70 werd heb ik een hele grote Moorkop gemaakt met 70 kleine moorkopjes erin
Ik was altijd wel crea bea ook met hapjes en zo maken
Het is net echte gebarentaal (is het echt?) Mooi gemaaktquote:
Nee joh ik ga niet met mijn kop op tvquote:
Ik heb het ook gekeken zonder geluid maar dan bak ik er helemaal niets vanquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is net echte gebarentaal (is het echt?) Mooi gemaakt
Nou ik heb het in de gaten... leuk hoor.. jeetje ook een leuk idee van die moorkop.. heb je nooit de intentie gehad om de catering in te gaan als zzp-er?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen hij 70 werd heb ik een hele grote Moorkop gemaakt met 70 kleine moorkopjes erin
Ik was altijd wel crea bea ook met hapjes en zo maken
Prachtig gedaanquote:
Nee never, gewoon een hobby voor thuisquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ik heb het in de gaten... leuk hoor.. jeetje ook een leuk idee van die moorkop.. heb je nooit de intentie gehad om de catering in te gaan als zzp-er?
Ja heeft ze zeker leuk gedaan, maar zonder muziek er bij aan bak ik er helemaal niets vanquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:14 schreef engine het volgende:
[..]
Prachtig gedaan![]()
Zag al een comment dat ze die vrouw bij Joost op het podium moeten zetten
Ja leuk hequote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:15 schreef engine het volgende:
Vooral dat pa pa pa pa![]()
en hakkuh kan ze ook
Een wiegje gemaakt van een meloen, foto van mij zoon toen hij klein was. Een dekentje van aardbeien met chocolade. Voor de baby shower voor zijn vrouw voor hun eerste kindje en de bij behorende hapjes die ik gemaakt hebquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ik heb het in de gaten... leuk hoor.. jeetje ook een leuk idee van die moorkop.. heb je nooit de intentie gehad om de catering in te gaan als zzp-er?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een wiegje gemaakt van een meloen, foto van mij zoon toen hij klein was. Een dekentje van aardbeien met chocolade. Voor de baby shower voor zijn vrouw voor hun eerste kindje en de bij behorende hapjes die ik gemaakt hebDat wiegje wat leuk... hoe kom je er op... ziet er allemaal goed uit Dot... jij kan wel een feestje regelen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
Ja wat dat betreft wel. Heb het altijd met veel plezier gedaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
[..]
Dat wiegje wat leuk... hoe kom je er op... ziet er allemaal goed uit Dot... jij kan wel een feestje regelen...
Nou lekker hoor zo lekker freubelen en pingelen... ja dat heb ik ook nog gedaan in het jaar kruik... breien, haken, kleding naaien hahaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft wel. Heb het altijd met veel plezier gedaan.
Ben gewoon creatief aangelegd, tekenen, aqaurelle, gitaar spelen, haken, breien, kleren maken.
Wel allemaal verleden tijd lijf gooit roet in het eten
Nee, helaas lukt dat niet meer na mijn operatie.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou lekker hoor zo lekker freubelen en pingelen... ja dat heb ik ook nog gedaan in het jaar kruik... breien, haken, kleding naaien haha
Ja dat is wel jammer dat je lijf je in de steek laat... maar gitaar spelen doe je wel nog steeds?
O ja je was toen met een trui begonnen dat is ook zo.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:45 schreef engine het volgende:
Ik ben al twee jaar bezig aan een truiheb een achterpand klaar en halverwege het voorpand nu. Maar het gaat in periodes. Nu heb ik al weer twee weken niks aan gedaan. Moet een stuk linkse steek rechtste steek en dat vind ik gewoon heel vervelend.
O je kijkt ook niet meer?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:50 schreef Mazikeen het volgende:
Ik kijk niet meer
Maar wel gestemd op jimmy
Ooh dat is wel heel erg jammer..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, helaas lukt dat niet meer na mijn operatie.
Keek jij alleen voor Sabeau dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:52 schreef engine het volgende:
Ik kan na vanavond ook wel stoppen met kijken
Ja ik kijk niet meer. Ik ga weer kijken als trashley eruit isquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je kijkt ook niet meer?
IK kijk wel maar heb niet gestemd
Ben je het zat Engine?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:52 schreef engine het volgende:
Ik kan na vanavond ook wel stoppen met kijken
Dan kan je denk ik pas kijken als het afgelopen isquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:54 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik kijk niet meer. Ik ga weer kijken als trashley eruit is
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan kan je denk ik pas kijken als het afgelopen is
Denk dat ze pas dan eruit gaat..maar goed wie weet ook wel een week voor de finale..quote:
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen... ik kijk ook een stuk minder..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:54 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ze is de nawel/charlotte van dit jaarquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk dat ze pas dan eruit gaat..maar goed wie weet ook wel een week voor de finale..
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen... ik kijk ook een stuk minder..
Ik vind Glenn leuk en Jimmy maar om nou te zeggen dat het favo's zijn... nee ddwn..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Keek jij alleen voor Sabeau dan?
Ben echt blij geen favo te hebben
ZIe nu je sorry pas, waarvoor sorry?quote:
Ja Nawel was mij er ook een zeg poeheequote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ze is de nawel/charlotte van dit jaar
[..]![]()
Ik vind het echt niet meer leuk. 1 grote trashley show
Ik vind Jimmy ook leuk en Sabeau op haar manier ookquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind Glenn leuk en Jimmy maar om nou te zeggen dat het favo's zijn... nee ddwn..
Jep zo mee eens... ik ben haar ook zo zat en echt dat heb ik niet snel...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ze is de nawel/charlotte van dit jaar
[..]![]()
Ik vind het echt niet meer leuk. 1 grote trashley show
Ben bang dat ze als een van de laatste gaatquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:54 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik vind sowieso de casting niet zo...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind Jimmy ook leuk en Sabeau op haar manier ook
Maar absoluut geen favo of zo
Niet dat zeggen Dot...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben bang dat ze als een van de laatste gaat
Oooh wat gaaf dat jij aant breien bent...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:45 schreef engine het volgende:
Ik ben al twee jaar bezig aan een truiheb een achterpand klaar en halverwege het voorpand nu. Maar het gaat in periodes. Nu heb ik al weer twee weken niks aan gedaan. Moet een stuk linkse steek rechtste steek en dat vind ik gewoon heel vervelend.
ik zei het ook niet ik typte hetquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Keek jij alleen voor Sabeau dan?
Ben echt blij geen favo te hebben
Nou niet alleen voor Sabeau maar het gaat wel snel achteruit met personen die ik leuk vind. Ik kijk denk ik toch liever naar een RLS waar het publiek geen invloed heeft.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben bang dat ze als een van de laatste gaat
DIe zijn er bijna niet, althans niet als er streams bij zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:11 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Nou niet alleen voor Sabeau maar het gaat wel snel achteruit met personen die ik leuk vind. Ik kijk denk ik toch liever naar een RLS waar het publiek geen invloed heeft.
Ik vind persoonlijk die hele live show niets aan, die 10 min dat ze live zijn stelt niet veel voorquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:13 schreef KinKiJan het volgende:
Denk dat het snel weer de kant van alleen nog de liveshow terugkijken gaat als Ashley tot het eind blijft.
Ik ben ook bang dat er niet echt een leuk ploegje gaat overblijven...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:11 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Nou niet alleen voor Sabeau maar het gaat wel snel achteruit met personen die ik leuk vind. Ik kijk denk ik toch liever naar een RLS waar het publiek geen invloed heeft.
Nou ja, daarom. Vorig jaar keek ik nauwelijks live omdat ik EJVJL al volgde. Keek toen in het begin wel de afleveringen, maar omdat zaterdag het belangrijkste van die week toch weer herhaald werd bleef alleen de zaterdagaflevering overquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk die hele live show niets aan, die 10 min dat ze live zijn stelt niet veel voor
Nee daar heb ik nog geen minuut van gezien. Iets zonder streams is geen RLS voor mij. Ik kijk sowieso eigenlijk geen tv meer bedenk ik me nu. Stream tegenwoordig alles. Nu kijk ik naar de halve finale van een 10-ball toernooi.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe zijn er bijna niet, althans niet als er streams bij zijn
Kijk jij de bondgenoten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ja en daarna kun je tot 1 uur snachts gaan wachten of ze nog wat gaan doen. Ik zie het zondag welquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk die hele live show niets aan, die 10 min dat ze live zijn stelt niet veel voor
En wij maar braaf stemmen iedere weekquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat er niet echt een leuk ploegje gaat overblijven...
Neej gaat ook nergens over herhaling van herhaling enzquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:
had lapo en was beetje traag met openenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe nu je sorry pas, waarvoor sorry?
Dat wachten doe ik nooit, ik ga echt daar niet voor opblijvenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en daarna kun je tot 1 uur snachts gaan wachten of ze nog wat gaan doen. Ik zie het zondag wel
IK heb het nu door dit een keer helemaal afgeluisterd maar het kan mij nog niet echt bekoren. Maar hij schijnt het op spotify en You tube goed te doenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:29 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Ik ga dat nummer echt steeds leuker vinden [ afbeelding ]
O geen man overboord, we hebben alle tijdquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:30 schreef odie22 het volgende:
[..]
had lapo en was beetje traag met openen
Zelfs dat is hier niet erg hoorquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:04 schreef Dotteke het volgende:
Zo, ik zit klaar in de cos![]()
[ afbeelding ]
hahaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:04 schreef Dotteke het volgende:
Zo, ik zit klaar in de cos![]()
[ afbeelding ]
Ja was al in dromenlandquote:
Goedemorgen.quote:
Morguhquote:
Dank u.quote:Op zondag 3 maart 2024 06:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
Had de tt aangepast neem aan dat je daarvoor riep /
Beetje kunnen slapen?quote:Op zondag 3 maart 2024 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wel met twee nnen en niet met een zoals geschreven werd door @:Greysbones
Frummel.quote:
Vandaag een game voor vrijstelling.quote:Op zondag 3 maart 2024 06:17 schreef Dotteke het volgende:
Niet veel gepost vannacht niet veel gebeurd dus behalve het spel
Kon alleen niet opmaken waar die tickets voor waren ik ga even SV lezen
Morguh Frummelquote:
TShnx, ik ga lachen als Dilano hem wintquote:Op zondag 3 maart 2024 06:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vandaag een game voor vrijstelling.
Tom
Dilano
Karen
Danny.
Tyron heeft een purple ticket en iets van inspraak.
Ja,zou ik ook wel geinig vinden.quote:Op zondag 3 maart 2024 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
TShnx, ik ga lachen als Dilano hem wint
Oké thnx... ik ben gekapt met kijken gisterenavond duurde allemaal zolang voordat er iets gebeurde.. af en toe nog een blik geworpen... maar niet meegekregen..quote:Op zondag 3 maart 2024 06:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vandaag een game voor vrijstelling.
Tom
Dilano
Karen
Danny.
Tyron heeft een purple ticket en iets van inspraak.
Ja dat zou echt te gek zijn...quote:Op zondag 3 maart 2024 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
TShnx, ik ga lachen als Dilano hem wint
Ik zet dan alvast mijn bolide klaarquote:
quote:
Kon gisteren avond heerlijk achterovergeleund met een muziekje aan blijven zitten. aan de rand van het meer in COS L and Af en toe kwam er een coeesr voorbij met een lekker bakkie koffie brengenquote:Op zondag 3 maart 2024 06:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een strak plan is...
Ja dat is heerlijk hé..'aan de rand van het meer in de Cos' klinkt als een heerlijk vakantieoord...quote:Op zondag 3 maart 2024 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kon gisteren avond heerlijk achterovergeleund met een muziekje aan blijven zitten. aan de rand van het meer in COS L and Af en toe kwam er een coeesr voorbij met een lekker bakkie koffie brengen
Waren ook wel vrouwen hoor die iets kwamen brengen. Een bracht zelfs truffels,quote:Op zondag 3 maart 2024 06:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is heerlijk hé..'aan de rand van het meer in de Cos' klinkt als een heerlijk vakantieoord...![]()
Bij wordt echt lekker verwend door die mannen, mooie bolides, koffietjes...
Heb je dit gedroomd?quote:Op zondag 3 maart 2024 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waren ook wel vrouwen hoor die iets kwamen brengen. Een bracht zelfs truffels,
Nou dat is wel echt heel lief... ik heb dat allemaal niet meegekregen, ik ben afgehaakt op een gegeven moment...quote:Op zondag 3 maart 2024 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waren ook wel vrouwen hoor die iets kwamen brengen. Een bracht zelfs truffels,
Maak mij nu niet wakkerrrrrrr jonguhquote:
quote:Op zondag 3 maart 2024 06:35 schreef Frummelie het volgende:
Maar @:FreshFruit gaat ons ook weer verrassen met koffie en thee...
Ik wilde nu dus zeggen en toen liep de wekker af en bleek het een droomquote:Op zondag 3 maart 2024 06:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat is wel echt heel lief... ik heb dat allemaal niet meegekregen, ik ben afgehaakt op een gegeven moment...
Ooohoooo het klonk ook al te mooi om waar te zijn Dot..quote:Op zondag 3 maart 2024 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde nu dus zeggen en toen liep de wekker af en bleek het een droom
Maar dat stukje vers fruit heeft het mij al ontnomen
quote:Op zondag 3 maart 2024 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde nu dus zeggen en toen liep de wekker af en bleek het een droom
Maar dat stukje vers fruit heeft het mij al ontnomen
Je was net iets te snelquote:
Lekker jezelf verwennen.quote:Op zondag 3 maart 2024 06:44 schreef Frummelie het volgende:
Ik ga me straks toch een heerlijk ontbijt in elkaar flansen met alles erop en eraan..
Ontbijt Dot,ontbijt.quote:
Ik denk dat jouw gedachten elders zitten dan bij het ontbijtquote:
Daar kan je een vrouw vreselijk mee verwennen Fresh, hoeft niet altijd van dattum te zijn...quote:
Dan moet je het zelf maken en dan ga je terug naar bed om het op te eten?quote:Op zondag 3 maart 2024 06:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja heerlijk... zondag altijd ontbijt op bed...
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 3 maart 2024 06:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daar kan je een vrouw vreselijk mee verwennen Fresh, hoeft niet altijd van dattum te zijn...
Een stuk fruit kan toch raar denken he Frumquote:Op zondag 3 maart 2024 06:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daar kan je een vrouw vreselijk mee verwennen Fresh, hoeft niet altijd van dattum te zijn...
quote:
Ja soms wordt het gedaan... ik vind dat gewoon gezellie.. doe ik al jaren maar alleen op zondag...quote:Op zondag 3 maart 2024 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je het zelf maken en dan ga je terug naar bed om het op te eten?
Nou leuk toch Kan mij niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst ontbijt op bed heb gehadquote:Op zondag 3 maart 2024 06:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja soms wordt het gedaan... ik vind dat gewoon gezellie.. doe ik al jaren maar alleen op zondag...
Ja heerlijk, is gewoon een soort van traditie geworden...quote:Op zondag 3 maart 2024 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou leuk toch Kan mij niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst ontbijt op bed heb gehad
Ik ben er al uren voor hem uitquote:Op zondag 3 maart 2024 06:59 schreef Frummelie het volgende:
Nou Dot, dan moet je gewoon je schatje een keertje aansporen...
Vind dat zo nep programmaquote:Op zondag 3 maart 2024 07:01 schreef Frummelie het volgende:
Ach jeetje we krijgen de Bachelor ook weer zie ik...2 Bachelors zelfs...
Ik zeg niks...quote:Op zondag 3 maart 2024 07:04 schreef Frummelie het volgende:
De TT van de cos is nog niet goed hoor.. het is ballonnen..
Ja hoor ja.quote:
Dat stond er ook, weet niet wat er aan de hand is .quote:Op zondag 3 maart 2024 07:04 schreef Frummelie het volgende:
De TT van de cos is nog niet goed hoor.. het is ballonnen..
Ooh wat een rotzakje! Dat is ook maf..quote:Op zondag 3 maart 2024 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat stond er ook, weet niet wat er aan de hand is .
Had ook berichten verwijderd en die stonden er ook weer
Soms hapert het wel eens
quote:Op zondag 3 maart 2024 07:18 schreef Frummelie het volgende:
Ik mis alleen nog een gekookt eitje @:FreshFruit
ZO dan krijgt Soul dit altijd op bedquote:
Er zijn mensen die met de streams aan slapen.quote:Op zondag 3 maart 2024 07:24 schreef Frummelie het volgende:
Ik snap eigenijk niet waarom ik de streams aan heb staan..
Ooh dat is dan een beetje jammer.... als hij verder maar lief is..quote:Op zondag 3 maart 2024 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben er al uren voor hem uit![]()
En ik kan sporen wat ik wil gaat hem niet worden
Jij?quote:Op zondag 3 maart 2024 07:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zijn mensen die met de streams aan slapen.
Nee,ik zeker niet.quote:Op zondag 3 maart 2024 07:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jij?
Ik zou dat echt niet kunnen.. vooral niet met snachts dat dat lichtgevende beeld ..
Zou er wel om kunnen slapen maar vind het niet eens boeiend genoeg om hem 24 uur aan te hebbenquote:Op zondag 3 maart 2024 07:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jij?
Ik zou dat echt niet kunnen.. vooral niet met snachts dat dat lichtgevende beeld ..
Dat is ook niet best Fruit..quote:Op zondag 3 maart 2024 07:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,ik zeker niet.
Heb voorheen wel gehad dat ik topics kon dromen.Ook niet echt prettig.
Ja als ik streams op m'n tv heb ook wel maar niet op m'n Ipad zo vlak bij m'n gok... dat gaat um niet worden met dat licht..quote:Op zondag 3 maart 2024 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou er wel om kunnen slapen maar vind het niet eens boeiend genoeg om hem 24 uur aan te hebben
Ik val overal bij in slaap maar doorslapen is een ander verhaalquote:Op zondag 3 maart 2024 07:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja als ik streams op m'n tv heb ook wel maar niet op m'n Ipad zo vlak bij m'n gok... dat gaat um niet worden met dat licht..
Dan nam ik ook even een paar dagen pauze.quote:
Ja zo herkenbaar... ik was om 03.00 ook weer gezellie wakker, ik weet niet beter..quote:Op zondag 3 maart 2024 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik val overal bij in slaap maar doorslapen is een ander verhaal
Ja verstandig... was je daar zo mee bezig dan?quote:Op zondag 3 maart 2024 07:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan nam ik ook even een paar dagen pauze.
Ik was dit keer iets later uit bed, maar al vanaf een uurtje of 1.30 steeds wakkerquote:Op zondag 3 maart 2024 07:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja zo herkenbaar... ik was om 03.00 ook weer gezellie wakker, ik weet niet beter..
DTS ging veel tijd in zitten.quote:Op zondag 3 maart 2024 07:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja verstandig... was je daar zo mee bezig dan?
Maar jij gaat echt dan al je bed uit?quote:Op zondag 3 maart 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was dit keer iets later uit bed, maar al vanaf een uurtje of 1.30 steeds wakker
Wel een rust dan nu voor jequote:
Vaak wel want dan gaat mijn lijf zeer doenquote:Op zondag 3 maart 2024 07:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar jij gaat echt dan al je bed uit?
Ik blijf liggen en ga lekker en serie kijken en even Fok bijlezen...
Half in je slaap naar het toetsenbord zoeken.quote:
Ooh dat is klooie, dus lekker naliggen is er bij niet bij... dat vind ik altijd zo lekker...quote:Op zondag 3 maart 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vaak wel want dan gaat mijn lijf zeer doen
Dat meen je niet... jeetje hejj..quote:Op zondag 3 maart 2024 07:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Half in je slaap naar het toetsenbord zoeken.
Ik was er nu niet om 1.30 uithoor, blijf eerst wel even liggen maar op een gegeven moment ga ik er wel uitquote:Op zondag 3 maart 2024 07:42 schreef Frummelie het volgende:
Nou dan was jij helemaal vroeg wakker Dot... jeetje..
Was jij daar zo erg mee bezig?quote:Op zondag 3 maart 2024 07:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Half in je slaap naar het toetsenbord zoeken.
Nee, dat lukt mij niet. Ik ga wel eens recht op in bed zitten tv kijken, kopeind omhoog zettenquote:Op zondag 3 maart 2024 07:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat is klooie, dus lekker naliggen is er bij niet bij... dat vind ik altijd zo lekker...
Onderbewust zeker wel.Heb het nu helemaal niet meer.Wakker worden voor DT was ook wel een dingetje.Hoefde ik geen wekker voor te zetten.quote:
Ben ik blij dat ik er zo nooit ingestaan heb. Ging ook nooit gelijk naar DTS als ik wakker wasquote:Op zondag 3 maart 2024 07:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onderbewust zeker wel.Heb het nu helemaal niet meer.Wakker worden voor DT was ook wel een dingetje.Hoefde ik geen wekker voor te zetten.
Nou gelukkig.. dat beheerst gewoon je leven op een gegeven moment... mooi dat je daar vanaf bent..quote:Op zondag 3 maart 2024 07:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onderbewust zeker wel.Heb het nu helemaal niet meer.Wakker worden voor DT was ook wel een dingetje.Hoefde ik geen wekker voor te zetten.
Ja als het zo erg is is het wel beter inderdaadquote:Op zondag 3 maart 2024 07:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou gelukkig.. dat beheerst gewoon je leven op een gegeven moment... mooi dat je daar vanaf bent..
Nee dat wordt/ is dan op een gegeven moment een verslaving..quote:Op zondag 3 maart 2024 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik er zo nooit ingestaan heb. Ging ook nooit gelijk naar DTS als ik wakker was
Ja is het ook, maar ik kan mij daar heel gemakkelijk van af zetten.quote:Op zondag 3 maart 2024 08:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nee dat wordt/ is dan op een gegeven moment een verslaving..
Ja dan is het voor jou gewoon een spel en niet meer dan dat.. ik heb dat gelukkig ook niet... ik kan dat ook makkelijk los laten.. ik zou ook nooit voor geld ofzoiets spelen op internet..quote:Op zondag 3 maart 2024 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is het ook, maar ik kan mij daar heel gemakkelijk van af zetten.
Ging ook gewoon in de avond tv kijken en af en toe even spelen
Of in de nacht gewoon meekijken als ik al vroeg beneden zat zonder mee te spelen
Goedemorgen...quote:Op zondag 3 maart 2024 08:07 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen
Niet veel meer 'gemist' zie ik. Was even na 23 uur in slaap gevallen.
Benieuwd wie er een vrijstelling gaat winnen vandaag..
DTS
Morguhquote:Op zondag 3 maart 2024 08:07 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen
Niet veel meer 'gemist' zie ik. Was even na 23 uur in slaap gevallen.
Benieuwd wie er een vrijstelling gaat winnen vandaag..
DTS
Ik was al een serie aan het kijken voor de live (Fool me once op Netflix) Toen toch even gekeken en in slaap gevallen..quote:Op zondag 3 maart 2024 08:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...
Ik ben een serie gaan kijken duurde allemaal zo lang..
Ja ik ben ook wel benieuwd..
Dat is altijd zo op de zaterdagavond, ik blijf er ook niet voor op hoorquote:Op zondag 3 maart 2024 08:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik was al een serie aan het kijken voor de live (Fool me once op Netflix) Toen toch even gekeken en in slaap gevallen..
Dat ze die spellen zo laat doenMaar zo te lezen niet echt wat gemist.
Ik ga daar niet voor wakker blijven.
Ja ben wel benieuwd bij welke groep hij zich aansluit.. Denk niet dat hij Randy nog vertrouwdquote:Op zondag 3 maart 2024 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MorguhJa ben ook benieuwd, zei al zou mooi zijn als Dilano die wint, wil die gezichten van de anderen wel eens zien
Ooh die heb ik gezien volgens mij... ga zo even kijken op Netflix, ik weet af en toe niet meer wat ik wel of niet heb gezien..quote:Op zondag 3 maart 2024 08:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik was al een serie aan het kijken voor de live (Fool me once op Netflix) Toen toch even gekeken en in slaap gevallen..
Dat ze die spellen zo laat doenMaar zo te lezen niet echt wat gemist.
Ik ga daar niet voor wakker blijven.
Ik dus ook nietquote:Op zondag 3 maart 2024 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is altijd zo op de zaterdagavond, ik blijf er ook niet voor op hoor
Gaat over een man die zou zijn doodgeschoten.. maar opeens te zien is op een nannycam. Zegt dat je iets?quote:Op zondag 3 maart 2024 08:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh die heb ik gezien volgens mij... ga zo even kijken op Netflix, ik weet af en toe niet meer wat ik wel of niet heb gezien..![]()
Ja inderdaad belachelijk, ik haak op een gegeven moment ook af...
Jaaaa ik weet het weer... ik vond het een topserie...quote:Op zondag 3 maart 2024 08:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gaat over een man die zou zijn doodgeschoten.. maar opeens te zien is op een nannycam. Zegt dat je iets?
Ik iets later maar ik denk dat ik tegen 23.15 ook al in dromen land was. Heb Hart van Nederland niet helemaal afgeluisterd, was voor die tijd al wegquote:Op zondag 3 maart 2024 08:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik dus ook niet
Ben rond 22 uur naar bed gegaan met m'n macbook en zo in slaap gevallen een uur later
quote:Op zondag 3 maart 2024 08:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaaaa ik weet het weer... ik vond het een topserie...
Ik ook...quote:Op zondag 3 maart 2024 08:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik zit nu in aflevering 3
Kijkt lekker wegIk houd wel van dit soort series.
Ik heb hem al gezien, mooie seriequote:Op zondag 3 maart 2024 08:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik zit nu in aflevering 3
Kijkt lekker wegIk houd wel van dit soort series.
Ja ik ook wel. Hou ook van ziekenhuis series en Virgin River vind ik ook mooiquote:Op zondag 3 maart 2024 08:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja goed hé... ik hou ook van dit soort series...
Ziekenhuis series iets minder wel die trauma series..quote:Op zondag 3 maart 2024 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Hou ook van ziekenhuis series en Virgin River vind ik ook mooi![]()
Belgische krimis zijn ook mooi om te kijken maar Smeris een Nederlandse serie op videoland ook heel mooi
Ja vond het echt jammer dat ze daar mee gestopt zijnquote:Op zondag 3 maart 2024 08:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ziekenhuis series iets minder wel die trauma series..
Ja Virgin vind ik ook gaaf, er is weer een nieuwe in de maak.. en ik hou ontzettend van kostuum drama's...
Smeris heb ik ook gekeken, vind ik ook wel een goeie serie...
quote:Op zondag 3 maart 2024 08:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Nou eens kijken wie FEBO de vrijstelling gunt
D'r moeten echt wat verse series ingeknalt worden, staat ook veel oude meuk op... ik kan soms ook niet vinden waar ik naar op zoek ben..quote:Op zondag 3 maart 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vond het echt jammer dat ze daar mee gestopt zijn
Ben nu nog zoekende naar wat anders. Maar doe ik wel naar BB
Goedemorgen, verkeerde Topicquote:Op zondag 3 maart 2024 08:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heeft Die Lano zijn 24 uur al aangevraagd?
quote:Op zondag 3 maart 2024 08:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Morguhquote:Op zondag 3 maart 2024 08:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die is weer helemaal back in the game denk ik zo met zijn gouden ticketquote:Op zondag 3 maart 2024 08:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
heeft hij dat gister echt gezegd?? dat hij 24 u wilde aanvragen?quote:Op zondag 3 maart 2024 08:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis een vreselijke aansteller, van mij mag ie opzouten.
Ergens hoop ik dat hij een vrijstelling wintquote:Op zondag 3 maart 2024 08:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis een vreselijke aansteller, van mij mag ie opzouten.
Dit hoop ik dus ook.quote:Op zondag 3 maart 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens hoop ik dat hij een vrijstelling wint![]()
Alleen al om te kijken hoe men reageerd en dan op de bank gaat zetten
Heb net hem niet horen zeggen,quote:Op zondag 3 maart 2024 08:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heeft hij dat gister echt gezegd?? dat hij 24 u wilde aanvragen?![]()
Nee die heeft al haar grootste cadeau gewonnen voor ze het huis in ging.quote:
Babe Haydar, wat of wie is dat?quote:Op zondag 3 maart 2024 09:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee die heeft al haar grootste cadeau gewonnen voor ze het huis in ging.
babe Haydar![]()
Haar 4 weken vriend heet Haydarquote:
Dat is haar vriendje die ze een paar weken voor BB leerde kennen.quote:
o net pas een relatie, en dan al weggaan? Kijken of dat het overleefd "Dquote:Op zondag 3 maart 2024 09:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Haar 4 weken vriend heet Haydar
Las in de cos dat het gesprekje met haar Haydar in de uitzending was.. Daarom even gekeken.
Haydar noemt Alice een aantal keren 'babe'![]()
Ja babe... ik kijk veel naar je babe.
vond het wel grappig dat ze daarna in de groep zei niet eens meer zijn stem te herkennen![]()
Het avontuur wat BB heet was sterker dan de liefdequote:Op zondag 3 maart 2024 09:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is haar vriendje die ze een paar weken voor BB leerde kennen.
quote:Op zondag 3 maart 2024 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
o net pas een relatie, en dan al weggaan? Kijken of dat het overleefd "D
[..]
Het avontuur wat BB heet was sterker dan de liefde
Ja hebt het gezien op TV Dat van de stem niet meer herkennen had Ashley ookquote:Op zondag 3 maart 2024 09:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
paar weekjes ervoor leren kennen, meen 4 dacht eerst nog korter..
Maar in het telefoongesprek zegt ze dat ze van hem houdtDaarna dus: ik herkende zijn stem niet eens
![]()
Ze loopt wat hard van stapel
Ja Ashely zei dat een tijd geleden ook al dat ze de stem van Bart was vergeten.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hebt het gezien op TV Dat van de stem niet meer herkennen had Ashley ook
Voind het wel snel dat ze dat al zo snel vergaten
Nee, ik snap dat ook niet.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja Ashely zei dat een tijd geleden ook al dat ze de stem van Bart was vergeten.
Snap ik dus ook niet.
Morguh ik hou het wel bijquote:
Las dat er een opdracht was dus slingerde ze ook aan en inderdaad een SLquote:
Ja ik zag het... nou ben benieuwd wie er de vrijstelling gaat pakken..quote:Op zondag 3 maart 2024 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las dat er een opdracht was dus slingerde ze ook aan en inderdaad een SL
Ik hoop echt Dilano en Ty ben wel heel benieuwd wat er dan gaat gebeuren Dan is denk ik Randy de klos of Ronahiquote:Op zondag 3 maart 2024 09:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik zag het... nou ben benieuwd wie er de vrijstelling gaat pakken..
Ja dat lijkt mij ook wel leuk.. Randy mag van mij ook hobbelen, ik word al moe als ik naar die goser kijk..Rohani mag nog wel even blijven wat mij betreft...quote:Op zondag 3 maart 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop echt Dilano en Ty ben wel heel benieuwd wat er dan gaat gebeuren Dan is denk ik Randy de klos of Ronahi
Ik hou meer van portugees ;-)quote:Op zondag 3 maart 2024 09:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
dubbel? even kijken of ik dat er uit krijg
gelukt![]()
Spijtig genoeg nooit gezien die DGKquote:Op zondag 3 maart 2024 10:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laatste Portugese les die ik heb gehad was in De Gouden Kooi
Ik vond het prachtig, ook met Fok ernaast natuurlijk. Daar ging het wel behoorlijk ruiger aan toe dan bij BB.quote:
Ik ben al onderweg @Kodiak100 ! Tot zo !quote:Op zondag 3 maart 2024 10:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Duurt lang
Tijd voor uitsmijter kaas gebakken spek
Sunny side up of meegebakkenquote:Op zondag 3 maart 2024 10:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ben al onderweg @:Kodiak100 ! Tot zo !
Ik schreef toen SV voor een andere site en heb wel eens met rode oortjes zitten tikkenquote:Op zondag 3 maart 2024 10:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vond het prachtig, ook met Fok ernaast natuurlijk. Daar ging het wel behoorlijk ruiger aan toe dan bij BB.
Ik zet wel altijd geluid wat zachter, ze heeft zo zeikstemmetjequote:Op zondag 3 maart 2024 10:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook wel leuk.. Randy mag van mij ook hobbelen, ik word al moe als ik naar die goser kijk..Rohani mag nog wel even blijven wat mij betreft...
In het midden van Nederlandquote:Op zondag 3 maart 2024 10:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Oeps ! Vergeten te vragen waar @:Kodiak100 woont...
Oh sorry had niet gemogen……quote:Op zondag 3 maart 2024 10:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
@:Tuttebolleke heeft ook al een gebakken ei op lees ik in de cos
Jawel hoor, met een dubbele SL mag je daar ook Slap Cletsen, hè Dot?quote:
WIlde al in mijn bolide stappenquote:
Nope dat slap cletsen kan hierquote:Op zondag 3 maart 2024 10:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jawel hoor, met een dubbele SL mag je daar ook Slap Cletsen, hè Dot?
quote:
Heb soms zelfs dat ik eerder de stem herinner dan het uiterlijk....dat ik denk waar ken ik je ook al weer van.quote:
Ja ik ook, maar ik denk dat ze zich de stem niet kunnen herinneren. Maar dat vind ik al snel na een maandquote:Op zondag 3 maart 2024 10:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Heb soms zelfs dat ik eerder de stem herinner dan het uiterlijk....dat ik denk waar ken ik je ook al weer van.
quote:Op zondag 3 maart 2024 10:38 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik was al in mijn aygo gestapt 😂 was klaar voor een achtervolging 😂
Weet niet of je dat wel redt met jequote:Op zondag 3 maart 2024 10:38 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Als je dan toch in je bolide stapt, kan je me even oppikken en afzetten bij @Kodiak100 ? Ik mag daar gaan eten.quote:
Maar dan hoeven ze ons ook geen SL te gevenquote:Op zondag 3 maart 2024 10:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik denk ook niet dat de uitslag en uitkomsten en zo voor ons geheim dienen te blijven, maar voor de andere bewoners.
En nog steeds tevreden van je auto ?quote:Op zondag 3 maart 2024 10:38 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Gewoon in de waan laten des te eerder heb ik der te pakkenquote:Op zondag 3 maart 2024 10:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet niet of je dat wel redt met je [ afbeelding ] tegen die bolide van Dot
bij die dikke boom linksaf en dan de derde straat recht was het toch op nr 134?quote:Op zondag 3 maart 2024 10:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als je dan toch in je bolide stapt, kan je me even oppikken en afzetten bij @:kodiak100 ? Ik mag daar gaan eten.
Nee want alleen uitslag en zo is voor ons niet geheim, de beelden maken het leuk.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dan hoeven ze ons ook geen SL te geven![]()
Denk dat ze dat eerder doen voor de kijkcijfers
He! Ze zit achter mijn vent aan ! Die zit nu in z’n karretje 😂quote:Op zondag 3 maart 2024 10:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 maart 2024 10:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, volgens mij op 100quote:Op zondag 3 maart 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
bij die dikke boom linksaf en dan de derde straat recht was het toch op nr 134?
Nee, niet naar de camping van Rob !quote:Op zondag 3 maart 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
bij die dikke boom linksaf en dan de derde straat recht was het toch op nr 134?
Dat in het donker heb ik gemist.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee want alleen uitslag en zo is voor ons niet geheim, de beelden maken het leuk.
Zoals die keer in de gameroom in het donker.
Ik heb me toch bescheurd van het lachen, daarvoor waren echt de beelden van het spel nodig.
Maar dubbele streamlock als de helft gewoon in t huis is.
Maar goed dat ik het nog even vraagquote:
O de volgende straat dus ?quote:
quote:Op zondag 3 maart 2024 10:46 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zit nog een oude in…..(auto)
Ik heb nog steeds niet gerookt…..
Geweldigquote:Op zondag 3 maart 2024 10:46 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zit nog een oude in…..(auto)
Ik heb nog steeds niet gerookt…..
Top. Doe maar snel danquote:Op zondag 3 maart 2024 10:50 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik weet hoe ik de streamlock kan opheffen !
Ik ga wel was vouwen en de machine aanzetten.
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Er is echt genoeg wel te zien op stream, dat is het probleem niet.
Maar al zouden ze nu maar een camera in de huiskamer aanlaten met algemeen beeld en de microfoons open... Zonder inzoomen en zo. Gewoon overzicht.
Tijdens de live lieten ze ons die ballonnen zien, en het had al het uiterlijk van "we zijn zo terug" filmpje.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat in het donker heb ik gemist.
Ja ik snap dat nooit waarom de andere dan niet beeld zijn.
Het lijkt soms of ze de streamers willen demotiveren om te kijken
Precies dit.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:02 schreef Gaston-Hestiat het volgende:
[..]
Als je goed met iemand op kunt schieten, of iemand grappig vind, dan accepteer je daar ook (veel) meer van.
Zo zou ik er ook in staan, ja Ashley heeft geregeld een grote bek, maar ik vind haar wel grappig en over het algemeen weet je exact wat je aan haar hebt.
Maar dit kan 1 stagiaire aanquote:Op zondag 3 maart 2024 11:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Het probleem is denk, dat zelfs als ze een overzichtsbeeld zouden geven met mics open er mensen in de regie moeten zitten kijken. Wat wordt er gezegd, gaat er iemand naar de toilet. etc.
Heb nog steeds SL hoorquote:
O op die manierquote:Op zondag 3 maart 2024 11:20 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Streams uitgezet wilde geen Sabo deed ik ook met Ariana …..
Op die manier blijft streamen leuk 😁quote:Op zondag 3 maart 2024 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier
Ik heb dat met Ashley en Karin en met Ronahi zet ik hem een stuk zachter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |