In het midden van Nederlandquote:Op zondag 3 maart 2024 10:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Oeps ! Vergeten te vragen waar @:Kodiak100 woont...
Oh sorry had niet gemogen……quote:Op zondag 3 maart 2024 10:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
@:Tuttebolleke heeft ook al een gebakken ei op lees ik in de cos
Jawel hoor, met een dubbele SL mag je daar ook Slap Cletsen, hè Dot?quote:
WIlde al in mijn bolide stappenquote:
Nope dat slap cletsen kan hierquote:Op zondag 3 maart 2024 10:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jawel hoor, met een dubbele SL mag je daar ook Slap Cletsen, hè Dot?
quote:
Heb soms zelfs dat ik eerder de stem herinner dan het uiterlijk....dat ik denk waar ken ik je ook al weer van.quote:
Ja ik ook, maar ik denk dat ze zich de stem niet kunnen herinneren. Maar dat vind ik al snel na een maandquote:Op zondag 3 maart 2024 10:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Heb soms zelfs dat ik eerder de stem herinner dan het uiterlijk....dat ik denk waar ken ik je ook al weer van.
quote:Op zondag 3 maart 2024 10:38 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik was al in mijn aygo gestapt 😂 was klaar voor een achtervolging 😂
Weet niet of je dat wel redt met jequote:Op zondag 3 maart 2024 10:38 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Als je dan toch in je bolide stapt, kan je me even oppikken en afzetten bij @Kodiak100 ? Ik mag daar gaan eten.quote:
Maar dan hoeven ze ons ook geen SL te gevenquote:Op zondag 3 maart 2024 10:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik denk ook niet dat de uitslag en uitkomsten en zo voor ons geheim dienen te blijven, maar voor de andere bewoners.
En nog steeds tevreden van je auto ?quote:Op zondag 3 maart 2024 10:38 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Gewoon in de waan laten des te eerder heb ik der te pakkenquote:Op zondag 3 maart 2024 10:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet niet of je dat wel redt met je [ afbeelding ] tegen die bolide van Dot
bij die dikke boom linksaf en dan de derde straat recht was het toch op nr 134?quote:Op zondag 3 maart 2024 10:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als je dan toch in je bolide stapt, kan je me even oppikken en afzetten bij @:kodiak100 ? Ik mag daar gaan eten.
Nee want alleen uitslag en zo is voor ons niet geheim, de beelden maken het leuk.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dan hoeven ze ons ook geen SL te geven![]()
Denk dat ze dat eerder doen voor de kijkcijfers
He! Ze zit achter mijn vent aan ! Die zit nu in z’n karretje 😂quote:Op zondag 3 maart 2024 10:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 maart 2024 10:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |