Nee, dat lukt mij niet. Ik ga wel eens recht op in bed zitten tv kijken, kopeind omhoog zettenquote:Op zondag 3 maart 2024 07:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat is klooie, dus lekker naliggen is er bij niet bij... dat vind ik altijd zo lekker...
Onderbewust zeker wel.Heb het nu helemaal niet meer.Wakker worden voor DT was ook wel een dingetje.Hoefde ik geen wekker voor te zetten.quote:
Ben ik blij dat ik er zo nooit ingestaan heb. Ging ook nooit gelijk naar DTS als ik wakker wasquote:Op zondag 3 maart 2024 07:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onderbewust zeker wel.Heb het nu helemaal niet meer.Wakker worden voor DT was ook wel een dingetje.Hoefde ik geen wekker voor te zetten.
Nou gelukkig.. dat beheerst gewoon je leven op een gegeven moment... mooi dat je daar vanaf bent..quote:Op zondag 3 maart 2024 07:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onderbewust zeker wel.Heb het nu helemaal niet meer.Wakker worden voor DT was ook wel een dingetje.Hoefde ik geen wekker voor te zetten.
Ja als het zo erg is is het wel beter inderdaadquote:Op zondag 3 maart 2024 07:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou gelukkig.. dat beheerst gewoon je leven op een gegeven moment... mooi dat je daar vanaf bent..
Nee dat wordt/ is dan op een gegeven moment een verslaving..quote:Op zondag 3 maart 2024 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik er zo nooit ingestaan heb. Ging ook nooit gelijk naar DTS als ik wakker was
Ja is het ook, maar ik kan mij daar heel gemakkelijk van af zetten.quote:Op zondag 3 maart 2024 08:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nee dat wordt/ is dan op een gegeven moment een verslaving..
Ja dan is het voor jou gewoon een spel en niet meer dan dat.. ik heb dat gelukkig ook niet... ik kan dat ook makkelijk los laten.. ik zou ook nooit voor geld ofzoiets spelen op internet..quote:Op zondag 3 maart 2024 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is het ook, maar ik kan mij daar heel gemakkelijk van af zetten.
Ging ook gewoon in de avond tv kijken en af en toe even spelen
Of in de nacht gewoon meekijken als ik al vroeg beneden zat zonder mee te spelen
Goedemorgen...quote:Op zondag 3 maart 2024 08:07 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen
Niet veel meer 'gemist' zie ik. Was even na 23 uur in slaap gevallen.
Benieuwd wie er een vrijstelling gaat winnen vandaag..
DTS
Morguhquote:Op zondag 3 maart 2024 08:07 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen
Niet veel meer 'gemist' zie ik. Was even na 23 uur in slaap gevallen.
Benieuwd wie er een vrijstelling gaat winnen vandaag..
DTS
Ik was al een serie aan het kijken voor de live (Fool me once op Netflix) Toen toch even gekeken en in slaap gevallen..quote:Op zondag 3 maart 2024 08:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...
Ik ben een serie gaan kijken duurde allemaal zo lang..
Ja ik ben ook wel benieuwd..
Dat is altijd zo op de zaterdagavond, ik blijf er ook niet voor op hoorquote:Op zondag 3 maart 2024 08:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik was al een serie aan het kijken voor de live (Fool me once op Netflix) Toen toch even gekeken en in slaap gevallen..
Dat ze die spellen zo laat doenMaar zo te lezen niet echt wat gemist.
Ik ga daar niet voor wakker blijven.
Ja ben wel benieuwd bij welke groep hij zich aansluit.. Denk niet dat hij Randy nog vertrouwdquote:Op zondag 3 maart 2024 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MorguhJa ben ook benieuwd, zei al zou mooi zijn als Dilano die wint, wil die gezichten van de anderen wel eens zien
Ooh die heb ik gezien volgens mij... ga zo even kijken op Netflix, ik weet af en toe niet meer wat ik wel of niet heb gezien..quote:Op zondag 3 maart 2024 08:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik was al een serie aan het kijken voor de live (Fool me once op Netflix) Toen toch even gekeken en in slaap gevallen..
Dat ze die spellen zo laat doenMaar zo te lezen niet echt wat gemist.
Ik ga daar niet voor wakker blijven.
Ik dus ook nietquote:Op zondag 3 maart 2024 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is altijd zo op de zaterdagavond, ik blijf er ook niet voor op hoor
Gaat over een man die zou zijn doodgeschoten.. maar opeens te zien is op een nannycam. Zegt dat je iets?quote:Op zondag 3 maart 2024 08:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh die heb ik gezien volgens mij... ga zo even kijken op Netflix, ik weet af en toe niet meer wat ik wel of niet heb gezien..![]()
Ja inderdaad belachelijk, ik haak op een gegeven moment ook af...
Jaaaa ik weet het weer... ik vond het een topserie...quote:Op zondag 3 maart 2024 08:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gaat over een man die zou zijn doodgeschoten.. maar opeens te zien is op een nannycam. Zegt dat je iets?
Ik iets later maar ik denk dat ik tegen 23.15 ook al in dromen land was. Heb Hart van Nederland niet helemaal afgeluisterd, was voor die tijd al wegquote:Op zondag 3 maart 2024 08:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik dus ook niet
Ben rond 22 uur naar bed gegaan met m'n macbook en zo in slaap gevallen een uur later
quote:Op zondag 3 maart 2024 08:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaaaa ik weet het weer... ik vond het een topserie...
Ik ook...quote:Op zondag 3 maart 2024 08:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik zit nu in aflevering 3
Kijkt lekker wegIk houd wel van dit soort series.
Ik heb hem al gezien, mooie seriequote:Op zondag 3 maart 2024 08:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik zit nu in aflevering 3
Kijkt lekker wegIk houd wel van dit soort series.
Ja ik ook wel. Hou ook van ziekenhuis series en Virgin River vind ik ook mooiquote:Op zondag 3 maart 2024 08:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja goed hé... ik hou ook van dit soort series...
Ziekenhuis series iets minder wel die trauma series..quote:Op zondag 3 maart 2024 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Hou ook van ziekenhuis series en Virgin River vind ik ook mooi![]()
Belgische krimis zijn ook mooi om te kijken maar Smeris een Nederlandse serie op videoland ook heel mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |