Er zijn mensen die met de streams aan slapen.quote:Op zondag 3 maart 2024 07:24 schreef Frummelie het volgende:
Ik snap eigenijk niet waarom ik de streams aan heb staan..
Ooh dat is dan een beetje jammer.... als hij verder maar lief is..quote:Op zondag 3 maart 2024 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben er al uren voor hem uit![]()
En ik kan sporen wat ik wil gaat hem niet worden
Jij?quote:Op zondag 3 maart 2024 07:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zijn mensen die met de streams aan slapen.
Nee,ik zeker niet.quote:Op zondag 3 maart 2024 07:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jij?
Ik zou dat echt niet kunnen.. vooral niet met snachts dat dat lichtgevende beeld ..
Zou er wel om kunnen slapen maar vind het niet eens boeiend genoeg om hem 24 uur aan te hebbenquote:Op zondag 3 maart 2024 07:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jij?
Ik zou dat echt niet kunnen.. vooral niet met snachts dat dat lichtgevende beeld ..
Dat is ook niet best Fruit..quote:Op zondag 3 maart 2024 07:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,ik zeker niet.
Heb voorheen wel gehad dat ik topics kon dromen.Ook niet echt prettig.
Ja als ik streams op m'n tv heb ook wel maar niet op m'n Ipad zo vlak bij m'n gok... dat gaat um niet worden met dat licht..quote:Op zondag 3 maart 2024 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou er wel om kunnen slapen maar vind het niet eens boeiend genoeg om hem 24 uur aan te hebben
Ik val overal bij in slaap maar doorslapen is een ander verhaalquote:Op zondag 3 maart 2024 07:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja als ik streams op m'n tv heb ook wel maar niet op m'n Ipad zo vlak bij m'n gok... dat gaat um niet worden met dat licht..
Dan nam ik ook even een paar dagen pauze.quote:
Ja zo herkenbaar... ik was om 03.00 ook weer gezellie wakker, ik weet niet beter..quote:Op zondag 3 maart 2024 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik val overal bij in slaap maar doorslapen is een ander verhaal
Ja verstandig... was je daar zo mee bezig dan?quote:Op zondag 3 maart 2024 07:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan nam ik ook even een paar dagen pauze.
Ik was dit keer iets later uit bed, maar al vanaf een uurtje of 1.30 steeds wakkerquote:Op zondag 3 maart 2024 07:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja zo herkenbaar... ik was om 03.00 ook weer gezellie wakker, ik weet niet beter..
DTS ging veel tijd in zitten.quote:Op zondag 3 maart 2024 07:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja verstandig... was je daar zo mee bezig dan?
Maar jij gaat echt dan al je bed uit?quote:Op zondag 3 maart 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was dit keer iets later uit bed, maar al vanaf een uurtje of 1.30 steeds wakker
Wel een rust dan nu voor jequote:
Vaak wel want dan gaat mijn lijf zeer doenquote:Op zondag 3 maart 2024 07:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar jij gaat echt dan al je bed uit?
Ik blijf liggen en ga lekker en serie kijken en even Fok bijlezen...
Half in je slaap naar het toetsenbord zoeken.quote:
Ooh dat is klooie, dus lekker naliggen is er bij niet bij... dat vind ik altijd zo lekker...quote:Op zondag 3 maart 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vaak wel want dan gaat mijn lijf zeer doen
Dat meen je niet... jeetje hejj..quote:Op zondag 3 maart 2024 07:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Half in je slaap naar het toetsenbord zoeken.
Ik was er nu niet om 1.30 uithoor, blijf eerst wel even liggen maar op een gegeven moment ga ik er wel uitquote:Op zondag 3 maart 2024 07:42 schreef Frummelie het volgende:
Nou dan was jij helemaal vroeg wakker Dot... jeetje..
Was jij daar zo erg mee bezig?quote:Op zondag 3 maart 2024 07:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Half in je slaap naar het toetsenbord zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |