Lig je er s avonds dan vroeg in, of hoe overleef je dan de avond?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben een vroege eter, zelfs wel eens om 16 uur
Kan ik ook hoor, ik eet wanneer ik trek krijg, kan ook om 19.00 zijn ... ik heb geen vaste tijden..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben een vroege eter, zelfs wel eens om 16 uur
Ik ga zo tegen 22.30 uur naar bed, daar kijk ik nog even tv en tegen 23/23.15 doe ik mijn luiken dichtquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lig je er s avonds dan vroeg in, of hoe overleef je dan de avond?
Zo laat ik eet ik nooit dat vind mijn maag niet leukquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Kan ik ook hoor, ik eet wanneer ik trek krijg, kan ook om 19.00 zijn ... ik heb geen vaste tijden..
Dan zou ik tegen die tijd alweer trek krijgenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga zo tegen 22.30 uur naar bed, daar kijk ik nog even tv en tegen 23/23.15 doe ik mijn luiken dicht
O nee ik zit al snel vol. Als ik bv om 14 uur een patatje zou eten dan zit ik ook al vol, dan eet in in de avond met pijn en moeite een crackertjequote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan zou ik tegen die tijd alweer trek krijgen
Ow dan eet je idd niet veelquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee ik zit al snel vol. Als ik bv om 14 uur een patatje zou eten dan zit ik ook al vol, dan eet in in de avond met pijn en moeite een crackertje
Nee, eet niet zo heel veel inderdaad en toch val ik niet af.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, eet niet zo heel veel inderdaad en toch val ik niet af.
Stofwisselinkg kaduk van de chemo, lekker spul hoor die chemoquote:
Ooh ja dat is vervelend... ligt eraan wat ik eet soms grote eter soms hele kleine eter... ik eet ook vaak soep tussendoor..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo laat ik eet ik nooit dat vind mijn maag niet leuk
Maar verder eet ik ook gewoon wanneer ik zin heb. Ben ook geen grote eter
Nou dat is idd rotspulquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stofwisselinkg kaduk van de chemo, lekker spul hoor die chemo
Hier bijna nooit een tussen doortje. Ja een koekje of een slagroom truffelquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja dat is vervelend... ligt eraan wat ik eet soms grote eter soms hele kleine eter... ik eet ook vaak soep tussendoor..
Maar voor sommige heel goed dat het er isquote:
Absoluut waarquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar voor sommige heel goed dat het er is
voor jou toch ook geweest dus toch ?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar voor sommige heel goed dat het er is
Bij mij hebben ze het er uit gesneden, chemo was preventiefquote:
better safe than sorryquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze het er uit gesneden, chemo was preventief
Ooh ik kan wel iets tussendoor eten niet te gek en altijd laag in de koolhydraten...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier bijna nooit een tussen doortje. Ja een koekje of een slagroom truffelheb gisteren drie doosjes gekregen
2 staan er in de vriezer
Ik had dochterlief en de kleinkids getrakteerd op iets en een lekker broodje na afloop gegeten
Kreeg ik als dank van alle drie een doosje truffels![]()
Ik ben nog niet vet genoeg schijnbaar
Dat is ook zo vandaar dat ik het ook gedaan heb, ander een zware operatie misschien voor niets gehadquote:
Ja die zijn héérlijk. Ik maak ze wel eens zelfquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ik kan wel iets tussendoor eten niet te gek en altijd laag in de koolhydraten...
Ooohoo die zijn zo verdomde lekker..dus ze hebben je lekker verwend.... lief...
Dat lijkt mij een enorme klus...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die zijn héérlijk. Ik maak ze wel eens zelf
Valt op zich mee, slagroom boter en eieren kloppenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |