ZO heb er al veelvuldig gebruik van gemaakt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sooooo heee. Da's veul. Daar mag onzen Danny (die met dat rooie bolleke) wel iets tegenover zetten voor die lange diensten in de patroulle-auto![]()
Ja bij alles wordt er geknuffeld, was mij ook al opgevallenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:16 schreef dikkedaniel het volgende:
Is het trouwens verplicht van BB om iedereen constant na alles knuffels te geven?
Of doen bewoners dit uit zichzelf en zijn het allemaal erg knuffelige typetjes?
Niks mis met knuffelen alleen tijdens de tv afleveringen lijkt het alsof iedereen constant na alles geknuffeld wordt
Het is natuurlijk wel een slag mensen wat graag aandacht wil anders ga je daar niet in lijkt mij.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:21 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik denk dat ze vanuit de regie/BB dit wel een beetje aangeleerd krijgen, zodat de sfeer goed blijft ofzo.
Ken weinig mannen die echt constant geknuffeld willen worden
Ik vind het grote overdreven flauwekul. Zo knuffelen ze er één en een minuut later in een ander hok breken ze de geknuffelde achter zijn/haar rug tot de grond toe af.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:21 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik denk dat ze vanuit de regie/BB dit wel een beetje aangeleerd krijgen, zodat de sfeer goed blijft ofzo.
Ken weinig mannen die echt constant geknuffeld willen worden
Zo schijnheilig als de pietenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind het grote overdreven flauwekul. Zo knuffelen ze er één en een minuut later in een ander hok breken ze de geknuffelde achter zijn/haar rug tot de grond toe af.
Have fun Ruud Tot straksquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
De Formule 1 race gaat zo beginnen. Vee plezier bij BB. Tot later
Nee denk zo knuffeltje kroel en weer goedquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:44 schreef Lovely het volgende:
De bom gaat nog barsten voor dat de liveshow?
Nou dat weet ik zo net nog nietquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee denk zo knuffeltje kroel en weer goed
Ik kijk ook met een scheef oog mee. Max gaat weer scoren voel ik.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
De Formule 1 race gaat zo beginnen. Vee plezier bij BB. Tot later
Jawel joh 🤣quote:
Alles onder controlequote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:39 schreef Dotteke het volgende:
@:JustinK kan je het allemaal nog een beetje bijhouden al die SC
Mooi zoquote:
Ben een vroege eter, zelfs wel eens om 16 uurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |