Kon gisteren avond heerlijk achterovergeleund met een muziekje aan blijven zitten. aan de rand van het meer in COS L and Af en toe kwam er een coeesr voorbij met een lekker bakkie koffie brengenquote:Op zondag 3 maart 2024 06:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een strak plan is...
Ja dat is heerlijk hé..'aan de rand van het meer in de Cos' klinkt als een heerlijk vakantieoord...quote:Op zondag 3 maart 2024 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kon gisteren avond heerlijk achterovergeleund met een muziekje aan blijven zitten. aan de rand van het meer in COS L and Af en toe kwam er een coeesr voorbij met een lekker bakkie koffie brengen
Waren ook wel vrouwen hoor die iets kwamen brengen. Een bracht zelfs truffels,quote:Op zondag 3 maart 2024 06:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is heerlijk hé..'aan de rand van het meer in de Cos' klinkt als een heerlijk vakantieoord...![]()
Bij wordt echt lekker verwend door die mannen, mooie bolides, koffietjes...
Heb je dit gedroomd?quote:Op zondag 3 maart 2024 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waren ook wel vrouwen hoor die iets kwamen brengen. Een bracht zelfs truffels,
Nou dat is wel echt heel lief... ik heb dat allemaal niet meegekregen, ik ben afgehaakt op een gegeven moment...quote:Op zondag 3 maart 2024 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waren ook wel vrouwen hoor die iets kwamen brengen. Een bracht zelfs truffels,
Maak mij nu niet wakkerrrrrrr jonguhquote:
quote:Op zondag 3 maart 2024 06:35 schreef Frummelie het volgende:
Maar @:FreshFruit gaat ons ook weer verrassen met koffie en thee...
Ik wilde nu dus zeggen en toen liep de wekker af en bleek het een droomquote:Op zondag 3 maart 2024 06:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat is wel echt heel lief... ik heb dat allemaal niet meegekregen, ik ben afgehaakt op een gegeven moment...
Ooohoooo het klonk ook al te mooi om waar te zijn Dot..quote:Op zondag 3 maart 2024 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde nu dus zeggen en toen liep de wekker af en bleek het een droom
Maar dat stukje vers fruit heeft het mij al ontnomen
quote:Op zondag 3 maart 2024 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde nu dus zeggen en toen liep de wekker af en bleek het een droom
Maar dat stukje vers fruit heeft het mij al ontnomen
Je was net iets te snelquote:
Lekker jezelf verwennen.quote:Op zondag 3 maart 2024 06:44 schreef Frummelie het volgende:
Ik ga me straks toch een heerlijk ontbijt in elkaar flansen met alles erop en eraan..
Ontbijt Dot,ontbijt.quote:
Ik denk dat jouw gedachten elders zitten dan bij het ontbijtquote:
Daar kan je een vrouw vreselijk mee verwennen Fresh, hoeft niet altijd van dattum te zijn...quote:
Dan moet je het zelf maken en dan ga je terug naar bed om het op te eten?quote:Op zondag 3 maart 2024 06:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja heerlijk... zondag altijd ontbijt op bed...
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 3 maart 2024 06:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daar kan je een vrouw vreselijk mee verwennen Fresh, hoeft niet altijd van dattum te zijn...
Een stuk fruit kan toch raar denken he Frumquote:Op zondag 3 maart 2024 06:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daar kan je een vrouw vreselijk mee verwennen Fresh, hoeft niet altijd van dattum te zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |