Ach, ze vroeg wel wie er nog meer als eerste zou willen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:30 schreef Clasientjuh het volgende:
Ashley wilt weer als eerste pff wat een egoïstisch.
tis in dit geval niet de slimste keusquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:35 schreef Lonneke1983 het volgende:
Altijd als gelijk schreeuwen. Ik wil als eerste. Maar als ze haar iets niet gunnen is ze overstuur. Ze moeten toch een keer tegen haar zeggen de eerste zullen de laatste zijn.
Lijkt me geen overbodige luxe met dit stelletjequote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:36 schreef Kodiak100 het volgende:
BB herhaald het nog even voor de duidelijkheid
komt omdat ze totaal niet luisterenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:39 schreef Schakeltopia het volgende:
ongelooflijk wat een heldere lichten daar he
Hoe helder ben jij na een Oud & Nieuw-feestje?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:39 schreef Schakeltopia het volgende:
ongelooflijk wat een heldere lichten daar he
vrij helderquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:40 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hoe helder ben jij na een Oud & Nieuw-feestje?
Nee echt, gewoon doorlullen en krijsen als BB ze uitleg geeftquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
komt omdat ze totaal niet luisteren
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik gun Dilano wel de vrijstelling zoveel pech die jongen
of allergiequote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Als je een ballonnen fobie hebt is nu het moment om het aan te geven
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Ticket voor een spel.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Die rockt dit spelquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:53 schreef BB-King het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat Randy een ticket vindt.
omdat we niet mee kunnen kijkenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:53 schreef BB-King het volgende:
Hij mag vast op een bureaustoel rondrijden met z'n prikkertjequote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:53 schreef BB-King het volgende:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:55 schreef Krambo het volgende:
[..]
Hij mag vast op een bureaustoel rondrijden met z'n prikkertje
ty 1quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:56 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO deelt de speltickets gewoon uit
Die ballonnen zijn leeg
Duurde natuurlijk 45 seconden voordat hij wist wat hij moest doenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:57 schreef odie22 het volgende:
Randy : had 3 ballonnen kapot man, vet lastig dit man , ja man
Ballonnengatequote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:58 schreef DGK-Eric het volgende:
Dat wordt zo lekker chaos met z'n allen tegelijk ballonnen meppen.![]()
Hopelijk doet niemand agressief anders wordt Tyron twee uur later boos.
is 3 uur vrijgesteld en zit al 4 uur te zeikenquote:Op zondag 3 maart 2024 00:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy zou willen dat hij dit mocht voor de 4e X
quote:Op zondag 3 maart 2024 00:08 schreef BB-King het volgende:
Glenn: Denk dat Ty omdat hij een bijzondere rol heeft dat hij alle ballonnen mag opruimen.
4 tickets om morgen spel te spelen voor een vrijstelling.quote:Op zondag 3 maart 2024 00:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok, wat is er te vinden? Wat houdt het ticket in?
4 bewoners die een ticket vinden mogen morgen strijden voor een vrijstellingquote:Op zondag 3 maart 2024 00:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok, wat is er te vinden? Wat houdt het ticket in?
Dus een ander ticket dan voor het spel?quote:Op zondag 3 maart 2024 00:20 schreef BB-King het volgende:
[..]
4 tickets om morgen spel te spelen voor een vrijstelling.
Tyron heeft al een ticket voor een bijzondere rol.
4 goude ticketsquote:Op zondag 3 maart 2024 00:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dus een ander ticket dan voor het spel?
Zijn er verschillende kleurcodes??
Wat een inkoppertje.quote:Op zondag 3 maart 2024 00:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Die heeft dan ook flinke ballon ervaring he.
quote:Op zondag 3 maart 2024 00:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Die heeft dan ook flinke ballon ervaring he.
ja dat is ze ook vertelt, dus die vrijstelling is waar de 4 mensen om gaan spelen morgen ochtendquote:Op zondag 3 maart 2024 00:49 schreef Harry het volgende:
Tyron, Tom, Karen en Dilano hebben een spelticket voor morgen gevonden.
Nog 1 persoon moet een ticket gaan vinden.
Ze verwachten dat ze een vrijstelling kunnen winnen.
Mocht Tyron nog meedoen voor de gouden ticket ?? Of is het enkel de paarse die hij mag.quote:Op zondag 3 maart 2024 00:49 schreef Harry het volgende:
Tyron heeft geen ticket voor het vrijstellings-spel.quote:Op zondag 3 maart 2024 00:49 schreef Harry het volgende:
Lief ditquote:
Ze dachten zelf alleen voor het spel morgen (Tyron’s ticket). Maar ik weet het ook niet ;pquote:Op zondag 3 maart 2024 00:52 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Tyron heeft geen ticket voor het vrijstellings-spel.
Wel ticket om de hele week invloed uit te oefenen (hoe/wat precies nog niet duidelijk)
onzinquote:Op zondag 3 maart 2024 00:57 schreef Snoozey het volgende:
die anonieme 1035 is van een hele groep. je kon doneren naar 1 account
Hij heeft niets maar morgen ochtend drie andere ook niet.....en dan heeft Tyron toch iets meer als hij wat kan beslissen..quote:
Tyron speelt niet mee, maar heeft een doorslaggevende rol in de game.quote:Op zondag 3 maart 2024 00:54 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ze dachten zelf alleen voor het spel morgen (Tyron’s ticket). Maar ik weet het ook niet ;p
Crowdfunding voor crowdfundingquote:Op zondag 3 maart 2024 00:57 schreef Snoozey het volgende:
die anonieme 1035 is van een hele groep. je kon doneren naar 1 account
Die gaat waarschijnlijk Dilano voordeel geven met een spel.quote:
Ze hebben bubbels en oliebollen gehad.quote:
Was om half 11 Oud & Nieuw met 3 flessen bubbels en ieder anderhalve oliebolquote:
En dat heb ik weer gemist🤣quote:Op zondag 3 maart 2024 01:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Was om half 11 Oud & Nieuw met 3 flessen bubbels en ieder anderhalve oliebol
Snaptequote:Op zondag 3 maart 2024 01:05 schreef Snoozey het volgende:
tom voelt zich weer goed. nu saba weg is voelde t gelijk rustiger
Danny is een flik.quote:
Ik zat niet op te letten.quote:Op zondag 3 maart 2024 01:31 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Aha, en die schijten bij jullie bonbons uit?🤣🤣
En shandy voor Dilano.quote:Op zondag 3 maart 2024 01:54 schreef chufi het volgende:
Morgen lekker weer banghangen ook .. het mag van de Febo dus eigenlijk willen we er in deze FUNWEEK wel wat snackjes bij elke de komen de week , ee 2 bier voor de mannen en 3 flessen wijn voor de dames / elke dag graag
Ik vind die tattoo niet echt storendquote:Op zondag 3 maart 2024 02:14 schreef chufi het volgende:
Om eerlijk te zijn ... die tattoo van Tom op zn borst is echt erg .. wie wil daar nu op kruipen .. Hoe maak je je hetzelf moeilijk
Ik mention het alleen maar .. ieder zn mening ...quote:Op zondag 3 maart 2024 02:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vind die tattoo niet echt storend
Je stelde een vraagquote:Op zondag 3 maart 2024 02:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mention het alleen maar .. ieder zn mening ...
Lijkt me goed ideequote:Op zondag 3 maart 2024 01:54 schreef chufi het volgende:
Morgen lekker weer banghangen ook .. het mag van de Febo dus eigenlijk willen we er in deze FUNWEEK wel wat snackjes bij elke de komen de week , ee 2 bier voor de mannen en 3 flessen wijn voor de dames / elke dag graag
Vind het doormiddel van een spel ook wel leuk. Kan er niet overlegd worden en groepjes tegen groepjesquote:Op zondag 3 maart 2024 07:14 schreef Koos1958 het volgende:
Wanneer gaat bb eens invoeren van elkaar nomineren. Dat noteren met spellen is ondertussen ook wel klaar vind ik.
Ik vind het een beetje dubbel.. ik zou het ook wel leuk vinden als zij mogen nomineren, krijg je ook wat meer reuring... wat ik dan weer leuk vind...quote:Op zondag 3 maart 2024 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het doormiddel van een spel ook wel leuk. Kan er niet overlegd worden en groepjes tegen groepjes
Tyron die een ticket vindt.quote:Op zondag 3 maart 2024 00:04 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat op: "Je hebt een bijzondere rol."
Mon Chouquote:Op zondag 3 maart 2024 08:16 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb mij niet vergist.
Tyron is een veel sympathieker gast dan Tom.
Zeker weten.
Tyron is zachtaardig, vriendelijk. Hulpvaardig. Komt op voor mensen. Top gozer.
Is gisteravond gezegd dat degene die een ticket hebbenquote:Op zondag 3 maart 2024 08:18 schreef Rhosyn het volgende:
Ze moeten meteen uit bed? . Dat is normaal toch nooit?
Misschien komt het spel er aan.
Hebben ze dat al eens gehad aardappelen daar?quote:Op zondag 3 maart 2024 08:20 schreef Frummelie het volgende:
Jimmy denkt dat ze aardappelen en gehakt krijgen... groente heb ik niet meegekregen..
Neej tot nu altijd pasta of rijst...quote:Op zondag 3 maart 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze dat al eens gehad aardappelen daar?
Nee. En ik vraag me af waar Jimmy dat gevoel vandaan heeft dat ze aardappels en gehakt krijgen.quote:Op zondag 3 maart 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze dat al eens gehad aardappelen daar?
Moeten ze schillen, en ik weet niet of ze dat wel elke dag aankunnenquote:Op zondag 3 maart 2024 08:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej tot nu altijd pasta of rijst...
quote:Op zondag 3 maart 2024 08:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee. En ik vraag me af waar Jimmy dat gevoel vandaan heeft dat ze aardappels en gehakt krijgen.
Het is fun week. Wat heeft fun met aardappels en gehakt te maken. De groenten zullen wel spruiten zijn![]()
Of kikkererwten/springbonenquote:Op zondag 3 maart 2024 08:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee. En ik vraag me af waar Jimmy dat gevoel vandaan heeft dat ze aardappels en gehakt krijgen.
Het is fun week. Wat heeft fun met aardappels en gehakt te maken. De groenten zullen wel spruiten zijn![]()
Een speciale rol is nooit echt heel leuk. Die had Randy eerder en Karen ook en Basiri en die waren er allemaal niet blij mee achteraf.quote:Op zondag 3 maart 2024 08:21 schreef humpty het volgende:
[..]
Is gisteravond gezegd dat degene die een ticket hebben
vanmorgen een spel gaan spelen voor een vrijstelling
Ty doet niet mee die heeft een ander ticket
Ja dat gaat wel een dingetje worden..quote:Op zondag 3 maart 2024 08:26 schreef Hunter het volgende:
[..]
Moeten ze schillen, en ik weet niet of ze dat wel elke dag aankunnen
Ja inderdaad dat is een een voordeel.quote:Op zondag 3 maart 2024 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het doormiddel van een spel ook wel leuk. Kan er niet overlegd worden en groepjes tegen groepjes
Denk het ook... hoop niet dat Alice meegaat in het negatieve van Ronahiquote:Op zondag 3 maart 2024 08:34 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat ronahi en Alice wat meer naar elkaar toe gaan trekken.
Tom is daar nog een beetje een stoorzender.quote:Op zondag 3 maart 2024 08:34 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat ronahi en Alice wat meer naar elkaar toe gaan trekken.
Nee want dat zit niet in haar en trouwens vind ronahi sinds doriana weg is stuk beter te verdragenquote:Op zondag 3 maart 2024 08:36 schreef humpty het volgende:
[..]
Denk het ook... hoop niet dat Alice meegaat in het negatieve van Ronahi
Dat wel maar het zit in Ronahi hoor ..dat is 1 die je in de gaten moet houdenquote:Op zondag 3 maart 2024 08:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee want dat zit niet in haar en trouwens vind ronahi sinds doriana weg is stuk beter te verdragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |