Hij heeft niets maar morgen ochtend drie andere ook niet.....en dan heeft Tyron toch iets meer als hij wat kan beslissen..quote:
Tyron speelt niet mee, maar heeft een doorslaggevende rol in de game.quote:Op zondag 3 maart 2024 00:54 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ze dachten zelf alleen voor het spel morgen (Tyron’s ticket). Maar ik weet het ook niet ;p
Crowdfunding voor crowdfundingquote:Op zondag 3 maart 2024 00:57 schreef Snoozey het volgende:
die anonieme 1035 is van een hele groep. je kon doneren naar 1 account
Die gaat waarschijnlijk Dilano voordeel geven met een spel.quote:
Ze hebben bubbels en oliebollen gehad.quote:
Was om half 11 Oud & Nieuw met 3 flessen bubbels en ieder anderhalve oliebolquote:
En dat heb ik weer gemist🤣quote:Op zondag 3 maart 2024 01:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Was om half 11 Oud & Nieuw met 3 flessen bubbels en ieder anderhalve oliebol
Snaptequote:Op zondag 3 maart 2024 01:05 schreef Snoozey het volgende:
tom voelt zich weer goed. nu saba weg is voelde t gelijk rustiger
Danny is een flik.quote:
Ik zat niet op te letten.quote:Op zondag 3 maart 2024 01:31 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Aha, en die schijten bij jullie bonbons uit?🤣🤣
En shandy voor Dilano.quote:Op zondag 3 maart 2024 01:54 schreef chufi het volgende:
Morgen lekker weer banghangen ook .. het mag van de Febo dus eigenlijk willen we er in deze FUNWEEK wel wat snackjes bij elke de komen de week , ee 2 bier voor de mannen en 3 flessen wijn voor de dames / elke dag graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |