En shandy voor Dilano.quote:Op zondag 3 maart 2024 01:54 schreef chufi het volgende:
Morgen lekker weer banghangen ook .. het mag van de Febo dus eigenlijk willen we er in deze FUNWEEK wel wat snackjes bij elke de komen de week , ee 2 bier voor de mannen en 3 flessen wijn voor de dames / elke dag graag
Ik vind die tattoo niet echt storendquote:Op zondag 3 maart 2024 02:14 schreef chufi het volgende:
Om eerlijk te zijn ... die tattoo van Tom op zn borst is echt erg .. wie wil daar nu op kruipen .. Hoe maak je je hetzelf moeilijk
Ik mention het alleen maar .. ieder zn mening ...quote:Op zondag 3 maart 2024 02:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vind die tattoo niet echt storend
Je stelde een vraagquote:Op zondag 3 maart 2024 02:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mention het alleen maar .. ieder zn mening ...
Lijkt me goed ideequote:Op zondag 3 maart 2024 01:54 schreef chufi het volgende:
Morgen lekker weer banghangen ook .. het mag van de Febo dus eigenlijk willen we er in deze FUNWEEK wel wat snackjes bij elke de komen de week , ee 2 bier voor de mannen en 3 flessen wijn voor de dames / elke dag graag
Vind het doormiddel van een spel ook wel leuk. Kan er niet overlegd worden en groepjes tegen groepjesquote:Op zondag 3 maart 2024 07:14 schreef Koos1958 het volgende:
Wanneer gaat bb eens invoeren van elkaar nomineren. Dat noteren met spellen is ondertussen ook wel klaar vind ik.
Ik vind het een beetje dubbel.. ik zou het ook wel leuk vinden als zij mogen nomineren, krijg je ook wat meer reuring... wat ik dan weer leuk vind...quote:Op zondag 3 maart 2024 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het doormiddel van een spel ook wel leuk. Kan er niet overlegd worden en groepjes tegen groepjes
Tyron die een ticket vindt.quote:Op zondag 3 maart 2024 00:04 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat op: "Je hebt een bijzondere rol."
Mon Chouquote:Op zondag 3 maart 2024 08:16 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb mij niet vergist.
Tyron is een veel sympathieker gast dan Tom.
Zeker weten.
Tyron is zachtaardig, vriendelijk. Hulpvaardig. Komt op voor mensen. Top gozer.
Is gisteravond gezegd dat degene die een ticket hebbenquote:Op zondag 3 maart 2024 08:18 schreef Rhosyn het volgende:
Ze moeten meteen uit bed? . Dat is normaal toch nooit?
Misschien komt het spel er aan.
Hebben ze dat al eens gehad aardappelen daar?quote:Op zondag 3 maart 2024 08:20 schreef Frummelie het volgende:
Jimmy denkt dat ze aardappelen en gehakt krijgen... groente heb ik niet meegekregen..
Neej tot nu altijd pasta of rijst...quote:Op zondag 3 maart 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze dat al eens gehad aardappelen daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |