Is gisteravond gezegd dat degene die een ticket hebbenquote:Op zondag 3 maart 2024 08:18 schreef Rhosyn het volgende:
Ze moeten meteen uit bed? . Dat is normaal toch nooit?
Misschien komt het spel er aan.
Hebben ze dat al eens gehad aardappelen daar?quote:Op zondag 3 maart 2024 08:20 schreef Frummelie het volgende:
Jimmy denkt dat ze aardappelen en gehakt krijgen... groente heb ik niet meegekregen..
Neej tot nu altijd pasta of rijst...quote:Op zondag 3 maart 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze dat al eens gehad aardappelen daar?
Nee. En ik vraag me af waar Jimmy dat gevoel vandaan heeft dat ze aardappels en gehakt krijgen.quote:Op zondag 3 maart 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze dat al eens gehad aardappelen daar?
Moeten ze schillen, en ik weet niet of ze dat wel elke dag aankunnenquote:Op zondag 3 maart 2024 08:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej tot nu altijd pasta of rijst...
quote:Op zondag 3 maart 2024 08:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee. En ik vraag me af waar Jimmy dat gevoel vandaan heeft dat ze aardappels en gehakt krijgen.
Het is fun week. Wat heeft fun met aardappels en gehakt te maken. De groenten zullen wel spruiten zijn![]()
Of kikkererwten/springbonenquote:Op zondag 3 maart 2024 08:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee. En ik vraag me af waar Jimmy dat gevoel vandaan heeft dat ze aardappels en gehakt krijgen.
Het is fun week. Wat heeft fun met aardappels en gehakt te maken. De groenten zullen wel spruiten zijn![]()
Een speciale rol is nooit echt heel leuk. Die had Randy eerder en Karen ook en Basiri en die waren er allemaal niet blij mee achteraf.quote:Op zondag 3 maart 2024 08:21 schreef humpty het volgende:
[..]
Is gisteravond gezegd dat degene die een ticket hebben
vanmorgen een spel gaan spelen voor een vrijstelling
Ty doet niet mee die heeft een ander ticket
Ja dat gaat wel een dingetje worden..quote:Op zondag 3 maart 2024 08:26 schreef Hunter het volgende:
[..]
Moeten ze schillen, en ik weet niet of ze dat wel elke dag aankunnen
Ja inderdaad dat is een een voordeel.quote:Op zondag 3 maart 2024 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het doormiddel van een spel ook wel leuk. Kan er niet overlegd worden en groepjes tegen groepjes
Denk het ook... hoop niet dat Alice meegaat in het negatieve van Ronahiquote:Op zondag 3 maart 2024 08:34 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat ronahi en Alice wat meer naar elkaar toe gaan trekken.
Tom is daar nog een beetje een stoorzender.quote:Op zondag 3 maart 2024 08:34 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat ronahi en Alice wat meer naar elkaar toe gaan trekken.
Nee want dat zit niet in haar en trouwens vind ronahi sinds doriana weg is stuk beter te verdragenquote:Op zondag 3 maart 2024 08:36 schreef humpty het volgende:
[..]
Denk het ook... hoop niet dat Alice meegaat in het negatieve van Ronahi
Dat wel maar het zit in Ronahi hoor ..dat is 1 die je in de gaten moet houdenquote:Op zondag 3 maart 2024 08:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee want dat zit niet in haar en trouwens vind ronahi sinds doriana weg is stuk beter te verdragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |