quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:52 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Als Stroll niet flinke vooruitgang boekt dit seizoen is hij toch onhoudbaar. Kost je miljoenen en een goede eindstand.
Trekt straks wel bij.quote:
Max pole is meestal winst Maxquote:
Of beide!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:56 schreef Rianne84 het volgende:
Of Norris heeft flink getraind in de vakantie, of Piastri is het kwijt.
Max die start is meestal winst Max.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max pole is meestal winst Max
5 tienden in Q1, 8 tienden in Q3, in de basis lijkt er toch een gat tussen die twee te zitten.quote:
Dat is nou ook weer wat overdreven..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:58 schreef Rianne84 het volgende:
Jammer dat Stroll alles weer verpest voor het team
9 zelfs.quote:
en dan gaat Per er nog voorbij dus ben je ineens 9quote:
Oef...quote:
en ook niks bij Ferrariquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:03 schreef Adames het volgende:
Hamilton is definitief te oud
Die gaat niks meer klaar spelen dit seizoen
Motivatie speelt wellicht ook mee, wetend dat-ie volgend jaar niet meer voor dit team rijdt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:03 schreef Adames het volgende:
Kost hem weer een traytje RedBulls.quote:
TeamLH :quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:03 schreef Adames het volgende:
Volgend jaar 2e rijder bij Ferrariquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:03 schreef Adames het volgende:
Nee hoor, hij was nooit zo heel goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:03 schreef Adames het volgende:
ja dat gaat hem grof geld kostenquote:
Jim Clarkquote:
appeltaartpuntjequote:
Zullen we naar @Nizno gaan?quote:
jah... maar ik neem yoghurt met kersenquote:
jottemquote:
Zo grappig om te zien dat ze voor de kwali de snelheid van alle teams relateerden aan Mercedesquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Unuasal for him Hamilton wasn't able to pull a quarter of a second out of the bag, aldus de immer objectieve Brundle. Zo hard aan het tandenknarsen dat onze landgenoot Versccchhhtappen heet.
Je kan zellufquote:
Toto heeft wat mails verstuurdquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verrassend, no further action voor Russell
???? ik luister al 10 a 15 jaar naar Brundle, hij is vrij internationaal... voor de Lewis fanbois bij Sky moet je toch bij Crofty en anderen zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Unuasal for him Hamilton wasn't able to pull a quarter of a second out of the bag, aldus de immer objectieve Brundle. Zo hard aan het tandenknarsen dat onze landgenoot Versccchhhtappen heet.
Fopregelquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:08 schreef Zorro het volgende:
Is er al ooit iemand vestraft voor die delta? Nee he?
Nuttig.
Yes😁quote:
Leclerc was in q2 sneller dan Leclerc in q3.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:08 schreef Rianne84 het volgende:
Leclerc was in q2 sneller dan Max in q3.
Ik denk dat ze dat nu al doenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:09 schreef Evenstar het volgende:
Gaat niet lang duren of TeamLH gaat beweren dat Mercedes Lewis actief tegen aan het werken is.
Neequote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:08 schreef Zorro het volgende:
Is er al ooit iemand bestraft voor die delta? Nee he?
Nuttig.
dat zal op zeker moment min of meer ook gaan gebeuren. Dat is logisch en dat weet Ham ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:09 schreef Evenstar het volgende:
Gaat niet lang duren of TeamLH gaat beweren dat Mercedes Lewis actief tegen aan het werken is.
Neem aan dat ze dat sowieso gaan doen, want Russell blijft bij Mercedes, investeren in LH heeft geen zinquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:09 schreef SiGNe het volgende:
Mercedes moet zich nu ook focussen op Russell, die is nu de #1 in het team.
Echt hé, hebben ze geen geld om dat op te lossenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:10 schreef SiGNe het volgende:
Irritant, geluid op de tribune is eerder dan het beeld en het interview
het geluid is sowieso irritant, als je het onvoorstelbaar rauwe en snoeiharde gehuil van de V12 en V10 live hebt meegemaakt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:10 schreef SiGNe het volgende:
Irritant, geluid op de tribune is eerder dan het beeld en het interview
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo grappig om te zien dat ze voor de kwali de snelheid van alle teams relateerden aan Mercedes
Kravitz is de ergste maar Brundle kan er ook wat van. Ook niet per ongeluk of zo, constant de de auto van Verstappen benadrukken en Newey roemen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:08 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
???? ik luister al 10 a 15 jaar naar Brundle, hij is vrij internationaal... voor de Lewis fanbois bij Sky moet je toch bij Crofty en anderen zijn
Russel zit idd al lekker te vertellen dat t spannend wordt op Max naquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:13 schreef Evenstar het volgende:
Iedereen heeft seizoen al opgegeven haha
Het is dat ik liever Max als WK zie maar anders zou ik zeggen Russell WK 2026 zodat Lewis spijt krijgt van zijn overstapquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:11 schreef D. het volgende:
[..]
Neem aan dat ze dat sowieso gaan doen, want Russell blijft bij Mercedes, investeren in LH heeft geen zin
Je hebt het er maar druk mee zeg,quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:09 schreef Evenstar het volgende:
het klopt gewoon wat @Evenstar zegtquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee zeg,
Zwaar zeg dit.
Ik hoop op Max 1, Carlos 2 en Russell 3 dit seizoenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het is dat ik liever Max als WK zie maar anders zou ik zeggen Russell WK 2026 zodat Lewis spijt krijgt van zijn overstap
Niet persoonlijk richting Lewis bedoeld maar je team zo laten zakken..
Ik was ook niet voor Ricciardo meer toen die bij Red Bull weg ging
nee zijn grapjes. gewoon zondag om 12uquote:
En straks de sprint.quote:
Ahw.quote:
ok dank je, ik was al ongerustquote:
Ik stel een TT-change voor.quote:
Mwaoh, niemand zit in de F1 voor persoonlijke loyaliteit en liefdadigheid. Ik vind alleen Hamiltons pretentie van grootsheid een miskenning van alle grote kampioenen uit de F1. Blij dat hij als zodanig door de mand valt maar zoals door mij voorspeld wordt beweerd en gaat nog veel vaker beweerd worden dat hij te oud is.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het is dat ik liever Max als WK zie maar anders zou ik zeggen Russell WK 2026 zodat Lewis spijt krijgt van zijn overstap
Niet persoonlijk richting Lewis bedoeld maar je team zo laten zakken..
Ik was ook niet voor Ricciardo meer toen die bij Red Bull weg ging
Vorige week hadden ze het mooi kunnen testen, toem moesten de lichten ook even 10 minuten op rood tíjdens de testsessie omdat men die systemen moest testen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:11 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Echt hé, hebben ze geen geld om dat op te lossen
Ik snap niet waar de behoefte vandaan komt om structureel een fanschare te blijven demoniseren, beschuldigen, en te belasteren. Zelf om te voorspellen hoe VERSCHRIKKELIJK ze wel zouden kunnen zijn. Ben benieuwd waar dat zijn oorzaak vindt.quote:
maar die zandbakmoslims hebben op vrijdag hun heilige dag...... dus je theorie klopt nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Christenen houden van zondagsrust hè dus passen we ons aan.
Als je het nu nog niet weet dan kijk je maar op zondag, met @Nattekatquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik stel een TT-change voor.
Iets met
LET OP: DE RACE IS OP ZATERDAG!!!!!
Maar het is wel zielig voor de Jodenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Christenen houden van zondagsrust hè dus passen we ons aan.
De top 2 ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop op Max 1, Carlos 2 en Russell 3 dit seizoen
Jij bent afquote:
Oh, ik weet hetquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:19 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het nu nog niet weet dan kijk je maar op zondag, met @:nattekat
Nou, als Russell consistent boven Hamilton eindigt zegt dat ook wel iets.quote:
we zullen de meldingen van twitter allemaal aan je mentionenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik snap niet waar de behoefte vandaan komt om structureel een fanschare te blijven demoniseren, beschuldigen, en te belasteren. Zelf om te voorspellen hoe VERSCHRIKKELIJK ze wel zouden kunnen zijn. Ben benieuwd waar dat zijn oorzaak vindt.
Is dat nou normaal?
Het is altijd wat met @Nattekat en F1 zaterdagenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:19 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het nu nog niet weet dan kijk je maar op zondag, met @:nattekat
Ik denk nog steeds dat Norris tweede wordt in het klassement. Ja, ook na vandaag. Die jongen heeft de consistentie die nodig is en hopelijk dit keer vanaf de start van het seizoen al een goede (race-)auto.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:16 schreef D. het volgende:
[..]
Die gun ik het ook wel jaquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat Norris tweede wordt in het klassement. Ja, ook na vandaag. Die jongen heeft de consistentie die nodig is en hopelijk dit keer vanaf de start van het seizoen al een goede (race-)auto.
Akkoordquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:21 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, vooruit, ik eigenlijk ook niet met 3, maar Russell in ieder geval ruim boven Ham
10 maart begint de Ramadan dus de 2e race is naar zxaterdag verschoven.quote:
Boeit me niks. Maar jammer dat je de vraag niet beantwoordt waarom mensen structureel lopen te haten op fans van de formule 1 hierquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
we zullen de meldingen van twitter allemaal aan je mentionen
Vegas is op zaterdagavond (nacht) omdat ze dan zondag de baan kunnen afbreken en maandag weer normaal verkeer kunnen toestaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
10 maart begint de Ramadan dus de 2e race is naar zxaterdag verschoven.
En omdat er minstens 7 dagen tussen races moeten zitten is de ace in abu dhabi dus ook een dag opgeschoven.
Las Vegas op 23 November wordt ook op zaterdag gereden.
Wat daar de reden voor is weet ik niet, heeft in elgk eval niks met Ramadam te maken.
Net of het wat uitmaakt of Max op pole staat of nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:26 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hehehe, die zure Engelsen op Sky hebben het er maar zwaar mee. LeClerc had eigenlijk op P1 moeten staan want zijn tijd in Q2 was de snelste tijd vandaag.
gaat niet om haten, gaat om feiten meldenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Boeit me niks. Maar jammer dat je de vraag niet beantwoordt waarom mensen structureel lopen te haten op fans van de formule 1 hier
En volgend jaar hebben ze allemaal ineens een schijthekel aan Leclerc als hij de gore moed heeft om boven Lewis te eindigen. Vermoeiend, maar voorspelbaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:26 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hehehe, die zure Engelsen op Sky hebben het er maar zwaar mee. LeClerc had eigenlijk op P1 moeten staan want zijn tijd in Q2 was de snelste tijd vandaag.
Ja, da's een mooi lijstje..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat iemand hoopt dat de ander een ander van iets beschuldigt, hoe kan dat een feit zijn?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
gaat niet om haten, gaat om feiten melden
TSU beter dan RIC ben ik ook voorquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:30 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja, da's een mooi lijstje..
Evt Perez nog op een plek waarvan Red Bull kan denken "wat hebben we er aan?" en dan Tsunoda beter dan Ricciardo.
Mercedes heeft nog een stoeltje over volgend jaarquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Sinds wanneer is Vettel ineens in beeld bij Mercedes?
Ik vind Ric wel sympathiek, dus dat hoeft voor mij nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:30 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja, da's een mooi lijstje..
Evt Perez nog op een plek waarvan Red Bull kan denken "wat hebben we er aan?" en dan Tsunoda beter dan Ricciardo.
Voor uitgerangeerde kampioenen?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mercedes heeft nog een stoeltje over volgend jaar
De ene vervangen met de anderequote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voor uitgerangeerde kampioenen?
LEC of SAI had ook pole moeten pakken, one lap pace van de Ferrari leek beter dan die van RB.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:26 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Blijkbaar vanmorgen een interview gegeven dat hij een comeback wil maken.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voor uitgerangeerde kampioenen?
Sky is een beetje het Fox News van de F1quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:26 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Vettel is zelfs jonger dan Hamiltonquote:
Ik zou er als Mercedes zijnde echt niet meer aan beginnen. Gewoon kiezen voor een coureur met toekomst.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:33 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Blijkbaar vanmorgen een interview gegeven dat hij een comeback wil maken.
Wordt dan ook een leuk Silly Season..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
TSU beter dan RIC ben ik ook voor
luister je vaak het commentaar van Viaplay?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zou er als Mercedes zijnde echt niet meer aan beginnen. Gewoon kiezen voor een coureur met toekomst.
Zou wel humor zijn als Vettel Russell gewoon op 3 tienden zet.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zou er als Mercedes zijnde echt niet meer aan beginnen. Gewoon kiezen voor een coureur met toekomst.
Kennelijk gaat het er onbewust in zitten...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
luister je vaak het commentaar van Viaplay?
36quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vettel is zelfs jonger dan Hamilton
CultHamilton debielen fans noemen. Dan toon je wel even je echte aard ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Boeit me niks. Maar jammer dat je de vraag niet beantwoordt waarom mensen structureel lopen te haten op fans van de formule 1 hier
Kimi Antonelli.. Is net zo veel belovend als Max voor hij de F1 in ging.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zou aangifte doen manquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
CultHamilton debielen fans noemen. Dan toon je wel even je echte aard ja.
Niet als ze een goede reden hebben.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:08 schreef Zorro het volgende:
Is er al ooit iemand bestraft voor die delta? Nee he?
Nuttig.
Hoezo dat, die hebben nu juist genoeg werk om te verbeterenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:41 schreef DKUp het volgende:
Kick Sauber en Alpine mogen er wel mee stoppen.
Zou niet de eerste uitgerangeerde Duitse ex-wereldkampioen zijn die ze binnenhalenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Sinds wanneer is Vettel ineens in beeld bij Mercedes?
Sauber zit gewoon de rit van 2 tussenjaartjes uit tot Audi komt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo dat, die hebben nu juist genoeg werk om te verbeteren
Als dat gebeurt met iedereen die als laatste eindigt, houden we geen team meer over.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:41 schreef DKUp het volgende:
Omdat ik de juniorenklassen niet volg, zou ik waarschijnlijk nog nooit van Antonelli gehoord hebben, als het YouTube-algoritme me niet al doodgegooid had met hype-filmpjes in m'n recommendations. Daardoor heb ik nu al een beetje een hekel aan dat gastje, maar dat slaat natuurlijk nergens op.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Kimi Antonelli.. Is net zo veel belovend als Max voor hij de F1 in ging.
En dan kan die in 2025 even wennen aan het F1 circus en dan in 2026 met de nieuwe motor gaan knallen.
Moet Russell (wederom) als 2e viool spelen.
Het is wel leuk geweest. Vooral Sauber is bagger al jaren.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als dat gebeurt met iedereen die als laatste eindigt, houden we geen team meer over.
SAI gaat iig niet naar RBR.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wordt dan ook een leuk Silly Season..
Gaat Ricciardo naar RB, gaat Sainz naar RB? Of durven ze het aan om Tsunoda naast Max te zetten?
En Andretti mocht er niet bij omdat ze niet competitief zouden zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:41 schreef DKUp het volgende:
Hij is wel weggegaan bij RB met grote woorden en vervolgens bakte hij er bij Renault en Mclaren ook niks van.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind Ric wel sympathiek, dus dat hoeft voor mij niet
Zhou en Bottas weer onderaan en nu de Franse vijanden in een dramatische autoquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
En Andretti mocht er niet bij omdat ze niet competitief zouden zijn
Zeg je dat óók even tegen #TeamLH?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
waarom mensen structureel lopen te haten op fans
Ik volg de juniorklassen ook niet maar de media zegt dat die Kimi veelbelovend is.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Omdat ik de juniorenklassen niet volg, zou ik waarschijnlijk nog nooit van Antonelli gehoord hebben, als het YouTube-algoritme me niet al doodgegooid had met hype-filmpjes in m'n recommendations. Daardoor heb ik nu al een beetje een hekel aan dat gastje, maar dat slaat natuurlijk nergens op.
Kan ie de winnaars interviewen, en een Shoey aanbiedenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hij is wel weggegaan bij RB met grote woorden en vervolgens bakte hij er bij Renault en Mclaren ook niks van.
Dan zie ik liever Liam Lawson terug eigenlijk, die deed het toch een stuk beter.
Ricciardo mag van mij verder wel blijven in de F1, nog een paar jaar doorrijden en daarna commentator worden bij F1TV
Sterke "hunnie doen het ook".quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Zeg je dat óók even tegen #TeamLH?
Kusje!
Kbtx.
Dat hoef je pas te krijgen als hij in een Mercedes staptquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Omdat ik de juniorenklassen niet volg, zou ik waarschijnlijk nog nooit van Antonelli gehoord hebben, als het YouTube-algoritme me niet al doodgegooid had met hype-filmpjes in m'n recommendations. Daardoor heb ik nu al een beetje een hekel aan dat gastje, maar dat slaat natuurlijk nergens op.
Ben al blij dat het tenminste geen Red Bull 1-2 is. Gaat al beter dan vorig jaar Bahreinquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:46 schreef THEFXR het volgende:
ik ben niet blij en het is het begin van het seizoen, ontzettend saai seizoen gaan we tegemoet, kan er niet van genieten.
Velle(l) dertigerquote:
SAI heeft eerder bij STR gereden, samen met Max zelfs.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
SAI gaat iig niet naar RBR.
Hopelijk RIC ook niet.
Verder maakt het me niet uit, als LAW maar in de Racing Bulls komt.
Ik ben vooral klaar met die oudgedienden die jaar in jaar uit stoeltjes bezet houden waar jong talent kan zitten. Ik hoef niet nog een seizoen Bottas en Ricciardo om plek 10 en 11 (of nog lager) te zien strijden, dan heb ik daar liever wat nieuwe gezichten die nog een hele carriere voor zich hebben.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:45 schreef Tijn het volgende:
Het grootste probleem van Ricciardo is dat-ie niet zo goed is als-ie zelf denkt dat-ie is.
Dat lijkt me naast hem alleen maar beter.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
SAI heeft eerder bij STR gereden, samen met Max zelfs.
Dus hij kent het team.
Maar naast Max rijden is sowieso een hele opgave, ook als men zegt dat het niet zo is zal je altijd het gevoel hebben dat je #2 in het team bent.
commentatorklusjequote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:49 schreef Rnie het volgende:
Heb ik iets gemist?Waarom is Steiner in Bahrein?
Lawsonquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hij is wel weggegaan bij RB met grote woorden en vervolgens bakte hij er bij Renault en Mclaren ook niks van.
Dan zie ik liever Liam Lawson terug eigenlijk, die deed het toch een stuk beter.
Ricciardo mag van mij verder wel blijven in de F1, nog een paar jaar doorrijden en daarna commentator worden bij F1TV
Hangt ook een beetje van het team af, bij Haas begreep ik echt wel dat ze Schumacher een schop gaven en Hulkenberg voor hem namen maar in een topteam als Red Bull hoor je naast Verstappen wel een betere coureur te hebben dan Perez.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ben vooral klaar met die oudgedienden die jaar in jaar uit stoeltjes bezet houden waar jong talent kan zitten. Ik hoef niet nog een seizoen Bottas en Ricciardo om plek 10 en 11 (of nog lager) te zien strijden, dan heb ik daar liever wat nieuwe gezichten die nog een hele carriere voor zich hebben.
Hij versloeg Vettel in 2014. Daar hangt hij alles aan op. Maar misschien lag dat meer aan Vettel dan aan de kwaliteiten van RIC zelf.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:45 schreef Tijn het volgende:
Het grootste probleem van Ricciardo is dat-ie niet zo goed is als-ie zelf denkt dat-ie is.
Maakt niet uit. SAI gaat echt niet naar RBR.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
SAI heeft eerder bij STR gereden, samen met Max zelfs.
Dus hij kent het team.
Maar naast Max rijden is sowieso een hele opgave, ook als men zegt dat het niet zo is zal je altijd het gevoel hebben dat je #2 in het team bent.
En Horner is nogal fan van hem. Helaasquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij versloeg Vettel in 2014. Daar hangt hij alles aan op. Maar misschien lag dat meer aan Vettel dan aan de kwaliteiten van RIC zelf.
Dan nog, het is 10 jaar geleden, geen idee wat voor contract hij heeft maar als hij t/m Japan het af moet leggen tegen Yuki zou ik Lawson in die auto zetten en kan Ricciardo in die auto van 2014 promotierondjes rijden voor Red Bull.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij versloeg Vettel in 2014. Daar hangt hij alles aan op. Maar misschien lag dat meer aan Vettel dan aan de kwaliteiten van RIC zelf.
De paradox is dat jonge talenten het beste bij een minder team kunnen instappen om de boel zich eigen te maken voordat ze de overstap maken naar een topteam (als ze dat talent waar kunnen maken), maar de mindere teams hebben liever ook geen rookie die elk weekend een auto platrijdt, want hun financiën zijn al moeilijk genoeg rond te krijgen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt ook een beetje van het team af, bij Haas begreep ik echt wel dat ze Schumacher een schop gaven en Hulkenberg voor hem namen maar in een topteam als Red Bull hoor je naast Verstappen wel een betere coureur te hebben dan Perez.
Ik zou ff afwachten hoe Ferrari en Mercedes het in de race doen. In de tweede helft van vorig seizoen ging McLaren (of lig Norris) hen ook vaak voorbij op zondag racedag.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is nog even afwachten, maar voorlopig zie ik de voorspellingen van sommigen dat McLaren dit jaar de grootste uitdager wordt van Red Bull ook niet uitkomen.
Daarom wil ik Lawson ook eerst in de Racing Bulls vóór hij naar RBR gaat.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
De paradox is dat jonge talenten het beste bij een minder team kunnen instappen om de boel zich eigen te maken voordat ze de overstap maken naar een topteam (als ze dat talent waar kunnen maken), maar de mindere teams hebben liever ook geen rookie die elk weekend een auto platrijdt, want hun financiën zijn al moeilijk genoeg rond te krijgen.
Hierdoor hebben zowel veel van de topteams als de mindere goden liever een ervaren rijder waar ze van weten wat-ie kan dan een jong talent dat de boel nog niet onder controle heeft.
Ja, dat zou ook het beste zijn. Het probleem is gewoon dat het voor Visa Cash App RB een groter probleem is wanneer Lawson de auto een paar keer in de muur parkeert dan voor Red Bull Racing. En dat kan een reden zijn dat ze toch voor iemand als Ricciardo kiezen, hoe teleurstellend dat ook is.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daarom wil ik Lawson ook eerst in de Racing Bulls vóór hij naar RBR gaat.
Dat is een probleem maar hangt ook van de afspraken af, ik meen dat Williams voor Russell gratis motoren kreeg van Mercedes, dan kan je wel een keertje wat kort rijden.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
De paradox is dat jonge talenten het beste bij een minder team kunnen instappen om de boel zich eigen te maken voordat ze de overstap maken naar een topteam (als ze dat talent waar kunnen maken), maar de mindere teams hebben liever ook geen rookie die elk weekend een auto platrijdt, want hun financiën zijn al moeilijk genoeg rond te krijgen.
Hierdoor hebben zowel veel van de topteams als de mindere goden liever een ervaren rijder waar ze van weten wat-ie kan dan een jong talent dat de boel nog niet onder controle heeft.
P5 is niet slecht, gewoon inhalen morgenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaaah
stiggy's hart in duizend stukjes nu
Heeft Haas zowaar nog kans ook om de onderste 2 plekken bij de constructeurs te ontlopen. Al moeten we afwachten hoe zij hun banden houden in de race(s).quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:04 schreef Kickinalfa het volgende:
Half gevolgd helaas, maar wat een deceptie voor Alpine.
En dan ook nog een 0,2 seconden gat voor max, liever een spannend seizoen.
Alpine heeft helaas de plank enorm misgeslagen. Dit trekken ze dit seizoen niet of nauwelijks meer recht.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft Haas zowaar nog kans ook om de onderste 2 plekken bij de constructeurs te ontlopen. Al moeten we afwachten hoe zij hun banden houden in de race(s).
Ze gaan niet doen wat McLaren wel voor elkaar heeft gekregen afgelopen seizoenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alpine heeft helaas de plank enorm misgeslagen. Dit trekken ze dit seizoen niet of nauwelijks meer recht.
Want Frans.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze gaan niet doen wat McLaren wel voor elkaar heeft gekregen afgelopen seizoen
schijnt een puinzooi te zijnquote:
Ze hebben echt wel wat gewonnen in het verleden maar het is al een tijd niet goed genoeg, sinds hybrid eigenlijk.quote:
Kijk even naar McLaren bij de eerste GP van vorig jaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alpine heeft helaas de plank enorm misgeslagen. Dit trekken ze dit seizoen niet of nauwelijks meer recht.
die chinees heeft nog nooit een opvallende move gemaakt, rijdt letterlijk rond als veldvulling.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ben vooral klaar met die oudgedienden die jaar in jaar uit stoeltjes bezet houden waar jong talent kan zitten. Ik hoef niet nog een seizoen Bottas en Ricciardo om plek 10 en 11 (of nog lager) te zien strijden, dan heb ik daar liever wat nieuwe gezichten die nog een hele carriere voor zich hebben.
hamilton alonso???quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De waarheid is soms niet leukquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:19 schreef Rnie het volgende:
[..]
Grensoverschrijdende reactie mbt afkomst. Toch een plus 1 gekregen van mij.
Hij is in Groot-Brittannië opgevallen omdat hij daar vlak na de start over de baan stuiterde en achter de bandenstapel terecht kwam.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die chinees heeft nog nooit een opvallende move gemaakt, rijdt letterlijk rond als veldvulling.
#Blessedquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier was net een hele mooie regenboog
Nu wel jaquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:29 schreef Zipportal het volgende:
Ex-F1 mod @:r-woud93 pakt een flesje Amstel.
Minpuntquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:25 schreef Nizno het volgende:
Notebookfeitje
Alex Albon heeft een eigen app
https://apps.apple.com/nl/app/alex-albon/id6477785242?l=en-GB
alleen appeltjes app
ook met aan het einde een pot met goud?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
en ik zie dat t niet eens appeltjes ipad is. nee alleen aaifoonquote:
En nu is ie zeker weg?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De site werkt wereldwijd.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hier werkte het via de site van @:hole1988 prima. Misschien wel met de VPN aan, daar gaat @:Jane over
Dat was eerlijk gezegd om Russell een Hamiltonnetje deedquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij is in Groot-Brittannië opgevallen omdat hij daar vlak na de start over de baan stuiterde en achter de bandenstapel terecht kwam.
Daar moet je ook al extra voor betalenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
en ik zie dat t niet eens appeltjes ipad is. nee alleen aaifoon
Neequote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ook met aan het einde een pot met goud?
Wat denk je krijgt George nu alle upgrades als 1e? Zou logisch zijn dat ze George nu meer naar voor gaan schuiven .quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat hij ook zei: hij heeft opofferingen gedaan in kwali om snel te zijn voor de race. En hij heeft zin in de race van morgen. Een echte vechtersbaas zoals we hem kennen natuurlijk
Weet niet per se of ze bij Mercedes zo werken, maar stel je wil het nieuwe component vergelijken met een oud component dan geef je het nieuwe component aan George. En als op een gegeven moment de focus verschuift naar 2025 gaan ze Lewis niet meer meenemen in de ontwikkelingquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:56 schreef Questular het volgende:
[..]
Wat denk je krijgt George nu alle upgrades als 1e? Zou logisch zijn dat ze George nu meer naar voor gaan schuiven .
Audi over twee jaar ipv Kick Sauber.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zhou en Bottas weer onderaan en nu de Franse vijanden in een dramatische auto
Precies dan gun ik het liever een nieuw team.
vind 't niet bepaald waardevol om meteen na de pole position weer aan Horner te vragen naar dat gedoe.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:05 schreef Nebelwerfer het volgende:
Horner zag er minder fris uit. Benoemde bij de nos zijn familie waarvan uit waarschijnlijk momenteel de meeste drukte gaat.
Eens kijken hoe jij eruit ziet als iemand je al dagen persoonlijk aanvalt door je hele prive op straat te gooien vanuit de anonimiteit. Lekker makkelijk, hij kan zo niet terug vechten. Dat gaat aan je vreten. Deze strijd is zwaar oneerlijk en d'r is iemand die Horner kapot wil hebben en die speelt zeer smerig. Zeg dan tenminste wie je bent en toon ruggengraat.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:05 schreef Nebelwerfer het volgende:
Horner zag er minder fris uit. Benoemde bij de nos zijn familie waarvan uit waarschijnlijk momenteel de meeste drukte gaat.
heb je naar de long runs gekekenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:21 schreef tja77 het volgende:
Gaat morgen (en de rest van het seizoen) closer worden dan dat het vorig seizoen was. Max nog wel de snelste maar ik verwacht echt dat Ferrari er heel kort op zit. Waar Max vorig seizoen consequent 0.5 sec per ronde in de race pakte, zal dat dit seizoen lastiger worden (eerder 0.2 sec).
Hamilton gaat morgen echt nog wel plekken pakken, die heeft zich gericht op de race met z’n setup.
Verschillen zullen dit seizoen kleiner zijn, alleen RedBull (of beter gezegd Max) is de constante factor. P2 en P3 en soms ook P1 zal de ene keer Ferrari zijn, de andere keer McLaren/Mercedes/Alonso.
Bleek te gaan om een weddenschap tussen Helmut en GP. Helmut won door de pole van Max 50 euro. Waarvan hij wel 25 euro af moet dragen aan Max voor de kansspelbelastingquote:
Waarom alleen om de Redbull-knakker een ovaal? Bij de andere bladblazer staat iemand van VCARB.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:22 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Ff de Alpine collega's meehelpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |