Ben al blij dat het tenminste geen Red Bull 1-2 is. Gaat al beter dan vorig jaar Bahreinquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:46 schreef THEFXR het volgende:
ik ben niet blij en het is het begin van het seizoen, ontzettend saai seizoen gaan we tegemoet, kan er niet van genieten.
Velle(l) dertigerquote:
SAI heeft eerder bij STR gereden, samen met Max zelfs.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
SAI gaat iig niet naar RBR.
Hopelijk RIC ook niet.
Verder maakt het me niet uit, als LAW maar in de Racing Bulls komt.
Ik ben vooral klaar met die oudgedienden die jaar in jaar uit stoeltjes bezet houden waar jong talent kan zitten. Ik hoef niet nog een seizoen Bottas en Ricciardo om plek 10 en 11 (of nog lager) te zien strijden, dan heb ik daar liever wat nieuwe gezichten die nog een hele carriere voor zich hebben.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:45 schreef Tijn het volgende:
Het grootste probleem van Ricciardo is dat-ie niet zo goed is als-ie zelf denkt dat-ie is.
Dat lijkt me naast hem alleen maar beter.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
SAI heeft eerder bij STR gereden, samen met Max zelfs.
Dus hij kent het team.
Maar naast Max rijden is sowieso een hele opgave, ook als men zegt dat het niet zo is zal je altijd het gevoel hebben dat je #2 in het team bent.
commentatorklusjequote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:49 schreef Rnie het volgende:
Heb ik iets gemist?Waarom is Steiner in Bahrein?
Lawsonquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hij is wel weggegaan bij RB met grote woorden en vervolgens bakte hij er bij Renault en Mclaren ook niks van.
Dan zie ik liever Liam Lawson terug eigenlijk, die deed het toch een stuk beter.
Ricciardo mag van mij verder wel blijven in de F1, nog een paar jaar doorrijden en daarna commentator worden bij F1TV
Hangt ook een beetje van het team af, bij Haas begreep ik echt wel dat ze Schumacher een schop gaven en Hulkenberg voor hem namen maar in een topteam als Red Bull hoor je naast Verstappen wel een betere coureur te hebben dan Perez.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ben vooral klaar met die oudgedienden die jaar in jaar uit stoeltjes bezet houden waar jong talent kan zitten. Ik hoef niet nog een seizoen Bottas en Ricciardo om plek 10 en 11 (of nog lager) te zien strijden, dan heb ik daar liever wat nieuwe gezichten die nog een hele carriere voor zich hebben.
Hij versloeg Vettel in 2014. Daar hangt hij alles aan op. Maar misschien lag dat meer aan Vettel dan aan de kwaliteiten van RIC zelf.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:45 schreef Tijn het volgende:
Het grootste probleem van Ricciardo is dat-ie niet zo goed is als-ie zelf denkt dat-ie is.
Maakt niet uit. SAI gaat echt niet naar RBR.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
SAI heeft eerder bij STR gereden, samen met Max zelfs.
Dus hij kent het team.
Maar naast Max rijden is sowieso een hele opgave, ook als men zegt dat het niet zo is zal je altijd het gevoel hebben dat je #2 in het team bent.
En Horner is nogal fan van hem. Helaasquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij versloeg Vettel in 2014. Daar hangt hij alles aan op. Maar misschien lag dat meer aan Vettel dan aan de kwaliteiten van RIC zelf.
Dan nog, het is 10 jaar geleden, geen idee wat voor contract hij heeft maar als hij t/m Japan het af moet leggen tegen Yuki zou ik Lawson in die auto zetten en kan Ricciardo in die auto van 2014 promotierondjes rijden voor Red Bull.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij versloeg Vettel in 2014. Daar hangt hij alles aan op. Maar misschien lag dat meer aan Vettel dan aan de kwaliteiten van RIC zelf.
De paradox is dat jonge talenten het beste bij een minder team kunnen instappen om de boel zich eigen te maken voordat ze de overstap maken naar een topteam (als ze dat talent waar kunnen maken), maar de mindere teams hebben liever ook geen rookie die elk weekend een auto platrijdt, want hun financiën zijn al moeilijk genoeg rond te krijgen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt ook een beetje van het team af, bij Haas begreep ik echt wel dat ze Schumacher een schop gaven en Hulkenberg voor hem namen maar in een topteam als Red Bull hoor je naast Verstappen wel een betere coureur te hebben dan Perez.
Ik zou ff afwachten hoe Ferrari en Mercedes het in de race doen. In de tweede helft van vorig seizoen ging McLaren (of lig Norris) hen ook vaak voorbij op zondag racedag.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is nog even afwachten, maar voorlopig zie ik de voorspellingen van sommigen dat McLaren dit jaar de grootste uitdager wordt van Red Bull ook niet uitkomen.
Daarom wil ik Lawson ook eerst in de Racing Bulls vóór hij naar RBR gaat.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
De paradox is dat jonge talenten het beste bij een minder team kunnen instappen om de boel zich eigen te maken voordat ze de overstap maken naar een topteam (als ze dat talent waar kunnen maken), maar de mindere teams hebben liever ook geen rookie die elk weekend een auto platrijdt, want hun financiën zijn al moeilijk genoeg rond te krijgen.
Hierdoor hebben zowel veel van de topteams als de mindere goden liever een ervaren rijder waar ze van weten wat-ie kan dan een jong talent dat de boel nog niet onder controle heeft.
Ja, dat zou ook het beste zijn. Het probleem is gewoon dat het voor Visa Cash App RB een groter probleem is wanneer Lawson de auto een paar keer in de muur parkeert dan voor Red Bull Racing. En dat kan een reden zijn dat ze toch voor iemand als Ricciardo kiezen, hoe teleurstellend dat ook is.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daarom wil ik Lawson ook eerst in de Racing Bulls vóór hij naar RBR gaat.
Dat is een probleem maar hangt ook van de afspraken af, ik meen dat Williams voor Russell gratis motoren kreeg van Mercedes, dan kan je wel een keertje wat kort rijden.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
De paradox is dat jonge talenten het beste bij een minder team kunnen instappen om de boel zich eigen te maken voordat ze de overstap maken naar een topteam (als ze dat talent waar kunnen maken), maar de mindere teams hebben liever ook geen rookie die elk weekend een auto platrijdt, want hun financiën zijn al moeilijk genoeg rond te krijgen.
Hierdoor hebben zowel veel van de topteams als de mindere goden liever een ervaren rijder waar ze van weten wat-ie kan dan een jong talent dat de boel nog niet onder controle heeft.
P5 is niet slecht, gewoon inhalen morgenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaaah
stiggy's hart in duizend stukjes nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |