Kimi Antonelli.. Is net zo veel belovend als Max voor hij de F1 in ging.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zou er als Mercedes zijnde echt niet meer aan beginnen. Gewoon kiezen voor een coureur met toekomst.
Ik zou aangifte doen manquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
CultHamilton debielen fans noemen. Dan toon je wel even je echte aard ja.
Niet als ze een goede reden hebben.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:08 schreef Zorro het volgende:
Is er al ooit iemand bestraft voor die delta? Nee he?
Nuttig.
Hoezo dat, die hebben nu juist genoeg werk om te verbeterenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:41 schreef DKUp het volgende:
Kick Sauber en Alpine mogen er wel mee stoppen.
Zou niet de eerste uitgerangeerde Duitse ex-wereldkampioen zijn die ze binnenhalenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Sinds wanneer is Vettel ineens in beeld bij Mercedes?
Sauber zit gewoon de rit van 2 tussenjaartjes uit tot Audi komt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo dat, die hebben nu juist genoeg werk om te verbeteren
Als dat gebeurt met iedereen die als laatste eindigt, houden we geen team meer over.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:41 schreef DKUp het volgende:
Omdat ik de juniorenklassen niet volg, zou ik waarschijnlijk nog nooit van Antonelli gehoord hebben, als het YouTube-algoritme me niet al doodgegooid had met hype-filmpjes in m'n recommendations. Daardoor heb ik nu al een beetje een hekel aan dat gastje, maar dat slaat natuurlijk nergens op.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Kimi Antonelli.. Is net zo veel belovend als Max voor hij de F1 in ging.
En dan kan die in 2025 even wennen aan het F1 circus en dan in 2026 met de nieuwe motor gaan knallen.
Moet Russell (wederom) als 2e viool spelen.
Het is wel leuk geweest. Vooral Sauber is bagger al jaren.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als dat gebeurt met iedereen die als laatste eindigt, houden we geen team meer over.
SAI gaat iig niet naar RBR.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wordt dan ook een leuk Silly Season..
Gaat Ricciardo naar RB, gaat Sainz naar RB? Of durven ze het aan om Tsunoda naast Max te zetten?
En Andretti mocht er niet bij omdat ze niet competitief zouden zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:41 schreef DKUp het volgende:
Hij is wel weggegaan bij RB met grote woorden en vervolgens bakte hij er bij Renault en Mclaren ook niks van.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind Ric wel sympathiek, dus dat hoeft voor mij niet
Zhou en Bottas weer onderaan en nu de Franse vijanden in een dramatische autoquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
En Andretti mocht er niet bij omdat ze niet competitief zouden zijn
Zeg je dat óók even tegen #TeamLH?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
waarom mensen structureel lopen te haten op fans
Ik volg de juniorklassen ook niet maar de media zegt dat die Kimi veelbelovend is.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Omdat ik de juniorenklassen niet volg, zou ik waarschijnlijk nog nooit van Antonelli gehoord hebben, als het YouTube-algoritme me niet al doodgegooid had met hype-filmpjes in m'n recommendations. Daardoor heb ik nu al een beetje een hekel aan dat gastje, maar dat slaat natuurlijk nergens op.
Kan ie de winnaars interviewen, en een Shoey aanbiedenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hij is wel weggegaan bij RB met grote woorden en vervolgens bakte hij er bij Renault en Mclaren ook niks van.
Dan zie ik liever Liam Lawson terug eigenlijk, die deed het toch een stuk beter.
Ricciardo mag van mij verder wel blijven in de F1, nog een paar jaar doorrijden en daarna commentator worden bij F1TV
Sterke "hunnie doen het ook".quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Zeg je dat óók even tegen #TeamLH?
Kusje!
Kbtx.
Dat hoef je pas te krijgen als hij in een Mercedes staptquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Omdat ik de juniorenklassen niet volg, zou ik waarschijnlijk nog nooit van Antonelli gehoord hebben, als het YouTube-algoritme me niet al doodgegooid had met hype-filmpjes in m'n recommendations. Daardoor heb ik nu al een beetje een hekel aan dat gastje, maar dat slaat natuurlijk nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |