Heeft Haas zowaar nog kans ook om de onderste 2 plekken bij de constructeurs te ontlopen. Al moeten we afwachten hoe zij hun banden houden in de race(s).quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:04 schreef Kickinalfa het volgende:
Half gevolgd helaas, maar wat een deceptie voor Alpine.
En dan ook nog een 0,2 seconden gat voor max, liever een spannend seizoen.
Alpine heeft helaas de plank enorm misgeslagen. Dit trekken ze dit seizoen niet of nauwelijks meer recht.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft Haas zowaar nog kans ook om de onderste 2 plekken bij de constructeurs te ontlopen. Al moeten we afwachten hoe zij hun banden houden in de race(s).
Ze gaan niet doen wat McLaren wel voor elkaar heeft gekregen afgelopen seizoenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alpine heeft helaas de plank enorm misgeslagen. Dit trekken ze dit seizoen niet of nauwelijks meer recht.
Want Frans.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze gaan niet doen wat McLaren wel voor elkaar heeft gekregen afgelopen seizoen
schijnt een puinzooi te zijnquote:
Ze hebben echt wel wat gewonnen in het verleden maar het is al een tijd niet goed genoeg, sinds hybrid eigenlijk.quote:
Kijk even naar McLaren bij de eerste GP van vorig jaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alpine heeft helaas de plank enorm misgeslagen. Dit trekken ze dit seizoen niet of nauwelijks meer recht.
die chinees heeft nog nooit een opvallende move gemaakt, rijdt letterlijk rond als veldvulling.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ben vooral klaar met die oudgedienden die jaar in jaar uit stoeltjes bezet houden waar jong talent kan zitten. Ik hoef niet nog een seizoen Bottas en Ricciardo om plek 10 en 11 (of nog lager) te zien strijden, dan heb ik daar liever wat nieuwe gezichten die nog een hele carriere voor zich hebben.
hamilton alonso???quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ben vooral klaar met die oudgedienden die jaar in jaar uit stoeltjes bezet houden waar jong talent kan zitten. Ik hoef niet nog een seizoen Bottas en Ricciardo om plek 10 en 11 (of nog lager) te zien strijden, dan heb ik daar liever wat nieuwe gezichten die nog een hele carriere voor zich hebben.
De waarheid is soms niet leukquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:19 schreef Rnie het volgende:
[..]
Grensoverschrijdende reactie mbt afkomst. Toch een plus 1 gekregen van mij.
Hij is in Groot-Brittannië opgevallen omdat hij daar vlak na de start over de baan stuiterde en achter de bandenstapel terecht kwam.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die chinees heeft nog nooit een opvallende move gemaakt, rijdt letterlijk rond als veldvulling.
#Blessedquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier was net een hele mooie regenboog
Nu wel jaquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:29 schreef Zipportal het volgende:
Ex-F1 mod @:r-woud93 pakt een flesje Amstel.
Minpuntquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:25 schreef Nizno het volgende:
Notebookfeitje
Alex Albon heeft een eigen app
https://apps.apple.com/nl/app/alex-albon/id6477785242?l=en-GB
alleen appeltjes app
ook met aan het einde een pot met goud?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
en ik zie dat t niet eens appeltjes ipad is. nee alleen aaifoonquote:
En nu is ie zeker weg?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De site werkt wereldwijd.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hier werkte het via de site van @:hole1988 prima. Misschien wel met de VPN aan, daar gaat @:Jane over
Dat was eerlijk gezegd om Russell een Hamiltonnetje deedquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij is in Groot-Brittannië opgevallen omdat hij daar vlak na de start over de baan stuiterde en achter de bandenstapel terecht kwam.
Daar moet je ook al extra voor betalenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
en ik zie dat t niet eens appeltjes ipad is. nee alleen aaifoon
Neequote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ook met aan het einde een pot met goud?
Wat denk je krijgt George nu alle upgrades als 1e? Zou logisch zijn dat ze George nu meer naar voor gaan schuiven .quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat hij ook zei: hij heeft opofferingen gedaan in kwali om snel te zijn voor de race. En hij heeft zin in de race van morgen. Een echte vechtersbaas zoals we hem kennen natuurlijk
Weet niet per se of ze bij Mercedes zo werken, maar stel je wil het nieuwe component vergelijken met een oud component dan geef je het nieuwe component aan George. En als op een gegeven moment de focus verschuift naar 2025 gaan ze Lewis niet meer meenemen in de ontwikkelingquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:56 schreef Questular het volgende:
[..]
Wat denk je krijgt George nu alle upgrades als 1e? Zou logisch zijn dat ze George nu meer naar voor gaan schuiven .
Audi over twee jaar ipv Kick Sauber.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zhou en Bottas weer onderaan en nu de Franse vijanden in een dramatische auto
Precies dan gun ik het liever een nieuw team.
vind 't niet bepaald waardevol om meteen na de pole position weer aan Horner te vragen naar dat gedoe.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:05 schreef Nebelwerfer het volgende:
Horner zag er minder fris uit. Benoemde bij de nos zijn familie waarvan uit waarschijnlijk momenteel de meeste drukte gaat.
Eens kijken hoe jij eruit ziet als iemand je al dagen persoonlijk aanvalt door je hele prive op straat te gooien vanuit de anonimiteit. Lekker makkelijk, hij kan zo niet terug vechten. Dat gaat aan je vreten. Deze strijd is zwaar oneerlijk en d'r is iemand die Horner kapot wil hebben en die speelt zeer smerig. Zeg dan tenminste wie je bent en toon ruggengraat.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:05 schreef Nebelwerfer het volgende:
Horner zag er minder fris uit. Benoemde bij de nos zijn familie waarvan uit waarschijnlijk momenteel de meeste drukte gaat.
heb je naar de long runs gekekenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:21 schreef tja77 het volgende:
Gaat morgen (en de rest van het seizoen) closer worden dan dat het vorig seizoen was. Max nog wel de snelste maar ik verwacht echt dat Ferrari er heel kort op zit. Waar Max vorig seizoen consequent 0.5 sec per ronde in de race pakte, zal dat dit seizoen lastiger worden (eerder 0.2 sec).
Hamilton gaat morgen echt nog wel plekken pakken, die heeft zich gericht op de race met z’n setup.
Verschillen zullen dit seizoen kleiner zijn, alleen RedBull (of beter gezegd Max) is de constante factor. P2 en P3 en soms ook P1 zal de ene keer Ferrari zijn, de andere keer McLaren/Mercedes/Alonso.
Bleek te gaan om een weddenschap tussen Helmut en GP. Helmut won door de pole van Max 50 euro. Waarvan hij wel 25 euro af moet dragen aan Max voor de kansspelbelastingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |