quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:46 schreef mikieu het volgende:
[..]
Normaal horen ze een boordradio van een zeker persoon, dus dit maakt t allemaal wat makkelijker.
Nee, maar 1.29.708 was Max met pole vorig jaar. Voor een jaar waar alleen maar doorontwikkeld is is het best een flinke sprong en dan moeten ze zo nog onder de 28 kunnen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar niet bijzonder veel sneller dan de snelste lap tijdens pre-season testing.
Valt toch nog net mee? Q2 gestrandquote:
Zou liever hier zitten dan op het vlaggetjestribune van Zandvoort. Ben ik namelijk geweest destijdsquote:
Kijkend naar de toeschouwers had ik al zo'n ideequote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:47 schreef Sabata het volgende:
Coulthard en Jacques klagen dat het koud is in de woestijn "Moet gewoon een sjaal omdoen."
Benieuwd wanneer ze Sargeant aantrekken dan kan Stroll shinen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:47 schreef Tekaschi het volgende:
Stroll toch ook weer slecht, het zou de coureur maar zijn aan jouw kant van de garage, zakt je de motivatie toch ook in de schoenen.
Wat zou jij doen als je Bose bent?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou liever hier zitten dan op het vlaggetjestribune van Zandvoort. Ben ik namelijk geweest destijds
Maar goed sowieso niet op de tribune meer. Zou als teambaas wel in de garage willen zitten met koptelefoon op
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0.332 voor Ferrari.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:49 schreef Nattekat het volgende:
De echte spanning is wat de voorsprong gaat zijn.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:50 schreef Perox het volgende:
Hulkenberg doet het toch maar weer in zijn Haas in zijn eentje weer in Q3.![]()
![]()
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Stroll niet flinke vooruitgang boekt dit seizoen is hij toch onhoudbaar. Kost je miljoenen en een goede eindstand.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer ze Sargeant aantrekken dan kan Stroll shinen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop