quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:20 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Zo rol ik
En waar hou jij die dan aan over?! Ik dacht dat jij de dom wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
En geen hondje...quote:
Jaquote:
Dat doe ik maar heb toch het voornemen dat niet heel lang meer te doenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:21 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Begin elke dag met een depressie!
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat doe ik maar heb toch het voornemen dat niet heel lang meer te doen
Nee, kom er maar snel uitquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik loop nu enkel op slaappillen die de stemming wel deels onderdrukkenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:33 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nee, kom er maar snel uitAlle pillen al geprobeerd?
Tuinieren heeft mij heel erg geholpen, maar dat moet maar net je ding zijn en bovendien is het wachten op het weer ervoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik loop nu enkel op slaappillen die de stemming wel deels onderdrukken
quote:
Vreselijke leeftijd.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:31 schreef SemperLibertas het volgende:
Ik sta voor een klas vol hardwerkende brugklassers, op de vrijdagmiddag nog welMooi die leeftijd hoor
Jaa soms vind ik dat leuk. Maar dingen kopen vind ik leukerquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:36 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Tuinieren heeft mij heel erg geholpen, maar dat moet maar net je ding zijn en bovendien is het wachten op het weer ervoor.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oef... zwaar spul zeker?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik loop nu enkel op slaappillen die de stemming wel deels onderdrukken
Ik weet leukere dingenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jaa soms vind ik dat leuk. Maar dingen kopen vind ik leuker
Nee man. Moest er niet aan denken om weer 13 jaar oud te zijn.quote:
Lekker blowen en feesten toenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee man. Moest er niet aan denken om weer 13 jaar oud te zijn.
Als je op je smoel valt op een straat dan sta je zonder schade op? Dat zou vrij uniek zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:27 schreef Sally het volgende:
[..]
En waar hou jij die dan aan over?! Ik dacht dat jij de dom was![]()
Op je 13de? Dan was je er vroeg bij.quote:
Blowenquote:
Ja het ging al vroeg fout en nu zit ik dus hier 30 jaar laterquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Op je 13de? Dan was je er vroeg bij.
Ja, dit is wel de bodem van de put.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:49 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja het ging al vroeg fout en nu zit ik dus hier 30 jaar later
De hele dag beren als een malle.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee man. Moest er niet aan denken om weer 13 jaar oud te zijn.
quote:
Maar waarom val jij dan pardoes op straat?!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:45 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Als je op je smoel valt op een straat dan sta je zonder schade op? Dat zou vrij uniek zijn
je neemt, huehue, alles heel letterlijk he?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar waarom val jij dan pardoes op straat?!![]()
Kan altijd dieper!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dit is wel de bodem van de put.
Ik sla uitermate beleefd af. Dank.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:10 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
je neemt, huehue, alles heel letterlijk he?Maar voor iemand die mij inmiddels goed kent ga je nog heel vaak de fout in. Stel voor dat we binnenkort eens een glaasje priklimonade pakken op een terras
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik sla uitermate beleefd af. Dank.
En ik ken je helemaal niet. Dat beweer ik ook niet.Je verwacht het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hooray for boobies!
Idd!quote:
quote:
Maar even de spoiler eraf gehaald dan.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik sla uitermate beleefd af. Dank.
<knip>
[ spoiler ] Verder ook niet de behoefte wél nader kennis te maken![]()
[/spoiler]
Ik bevestig je opmerkingen en dat lees jij dan als nee die ik niet snap? hmmmmquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:19 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Maar even de spoiler eraf gehaald dan.
Dui-de-lij-ker?
Nu ja, ik vraag me de hele tijd al af waarom je hier ineens in SEX bent gaan posten. Om mij? Zat je mij te 'stalken'quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:23 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Ik bevestig je opmerkingen en dat lees jij dan als nee die ik niet snap? hmmmmZullen we anders weer normaal tegen elkaar gaan doen ipv het dom spelletje over en weer te spelen? Denk dat het dan voor ons beiden beter is. Niet dat we gefrustreerd hier gaan posten
whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, ik vraag me de hele tijd al af waarom je hier ineens in SEX bent gaan posten. Om mij? Zat je mij te 'stalken'door mn PoHi door te nemen (die is niet geheim verder hoor).
En ja we zitten elkaar te plagen zo niet pesten met BDSM zaken.
Maar nee, ik heb niet de behoefte je nader te leren kennen dus.
En hopelijk ben jij wat minder gefrustreerd als jij dan eindelijk door hebt dat ik geen interesse heb, en ook verder niets wil.
Nou ehm, ik had al waarschuwingen gehad. Maar goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:30 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut![]()
![]()
Ok, je bent er zelf iets teveel in gaan geloven ben ik bang. Neemt niet weg dat mijn handreiking blijft staan, hoef je natuurlijk niet te accepteren.
Waarschuwingen zelfs, nog even en ik ben staatsvijand nummer 1quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou ehm, ik had al waarschuwingen gehad. Maar goed.
Dan maar 'gewoon' doen.
P.S. ik ben nooit ergens in gaan geloven
Liever niet zelfs![]()
Je staat al hoog hierquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:36 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Waarschuwingen zelfs, nog even en ik ben staatsvijand nummer 1
Naar gelang wie het vraagt of je informeert kan iemand inderdaad een stuk hoger of lager staan, zo werkt fok inderdaadquote:
Een verwaarloosd station in de koude wind en regen, ergens in november.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kunnen we het weer over leuke dingen hebben?
Haiquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Of iets lekkers, dat kan ookquote:
nogmaals hai?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of iets lekkers, dat kan ook
ja, waar is de beagle?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Haiquote:
Dood.quote:
Pffffquote:
Ahwquote:
Oooohhwwww! Dies geweldig!quote:
Jaja sorry, was even andere dingen aan het doen, hondje toegevoegd, de dame maakte er graag plek voorquote:
Die van ons reageerde inderdaad net zo op eten. Maar dan ook identiekquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaja sorry, was even andere dingen aan het doen, hondje toegevoegd, de dame maakte er graag plek voor
Piemel in de broek houden!quote:
Dat is nieuw voor mij.quote:
Ah, Emmen-Zuid.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:47 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Een verwaarloosd station in de koude wind en regen, ergens in november.
Emmer-Zuidquote:
Ernem-Zuid?quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaja sorry, was even andere dingen aan het doen, hondje toegevoegd, de dame maakte er graag plek voor
Waarop dat ik goed op die meds ga?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Piemel in de broek houden!
[..]
Dat is nieuw voor mij.
Hij ziet er wel uit als een tuinman! Tenminste wel zoals ik tuinmannen voorstelquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zou die meneer uit de op mijn tuinman kunnen zijn?
Ja toch? Hoe zou hij heten? Ik vind hem wel een Enriquequote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hij ziet er wel uit als een tuinman! Tenminste wel zoals ik tuinmannen voorstel
Het antwoord is dus: Ja!
Zal jouw tuin eens doen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zou die meneer uit de op mijn tuinman kunnen zijn?
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja toch? Hoe zou hij heten? Ik vind hem wel een Enrique
Rico voor vrienden?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja toch? Hoe zou hij heten? Ik vind hem wel een Enrique
Ja kindeke.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Waarop dat ik goed op die meds ga?
Kindeke zelfsquote:
Je kent het?!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Ernem-Zuid?
Da's ook een redelijk verwaarloosd station in de koude wind en regen. Heel open ook... boven op een brug...
Eh. Lees je goed?quote:
Lord, deze ga je niet winnen!quote:
Whehe, mijn god...quote:
Hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lord, deze ga je niet winnen!
quote:
Ja joh, ben hier niet om te discussiëren.quote:
Doen we toch ook niet? Nou ja, sommige van ons niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja joh, ben hier niet om te discussiëren.
*proestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Veel te vermoeiend allemaal.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doen we toch ook niet? Nou ja, sommige van ons niet.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:04 schreef Sally het volgende:
[..]
*proest
Lange Tabbetje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Vooral dat.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vooral dat.
Kan je beter SPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED en POOOOOOOOWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRR!!!!! doen.
Precies!quote:
Een doodnormale dag voor jou.quote:
Ik schreef ons 'dialect'quote:
Als ik een keer op locatie moet zijnquote:
Whehe, geloof ik meteen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ik een keer op locatie moet zijn
Ligt er nog iemand anders in?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik wil zo graag naar bed, maar kan nog niet
Wachten tot alles opdroogtquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee de droger staat aan en dat moet ook nog wel ff
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Wachten tot alles opdroogt [ afbeelding ]
Dan moet je dag wel goed verlopen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemorgen! Het belooft een prachtige dag te worden, ik heb er zin in!
Lekker wandelen langs de Waal in Nimma.
Natte was vouwt niet echt lekker.quote:
Oeh, dan kom je dichtbij!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemorgen! Het belooft een prachtige dag te worden, ik heb er zin in!
Lekker wandelen langs de Waal in Nimma.
Nooit gedaanquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Natte was vouwt niet echt lekker.
Komt wel dichtbij zoquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh, dan kom je dichtbij!
En ik ben vanavond ook in Nijmegen
Veel plezier iigquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij zo
Ik vertrek na het avondeten weer
Nee, nooit aan beginnen.quote:
Puur zo vroeg vanwege de sfeer in Nijmegen?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij zo
Ik vertrek na het avondeten weer
Gelukkig is het niet Ernemquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Puur zo vroeg vanwege de sfeer in Nijmegen?
En alle rare mensen die er 's avonds rondlopenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Puur zo vroeg vanwege de sfeer in Nijmegen?
Dan zou ik snel naar binnen gaanquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En alle rare mensen die er 's avonds rondlopen
Whehe.quote:
Heel goed.quote:
Stigs!quote:
Verstandige dame ben je ook weer.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hihi, binnen gaan...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan zou ik snel naar binnen gaan
Ik toch niet....?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo raar ben jij nietquote:
Behave!quote:
Helemaal niet waar!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:06 schreef SemperLibertas het volgende:
Er zijn deze dag al meer uren zon geweest dan in de voorbije drie maandenMaar lekker
![]()
Alleen in Nijmegen plenst het vandaag met gure wind ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
Daar ben ik nog niet over uitquote:
Ow.quote:
Ik was wel lief.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Helemaal niet waar!Jullie zijn gaan zwemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Le Diable
Hopelijk naakt.quote:
Skinny dipping!quote:
Lekker man. Met je blote poes in dat koude water.quote:
Heerlijk, op een tropische, zwoele avond, ergens in Zuid-Frankrijk, de lavendel geurend en de wind stilquote:
Reden genoeg om op te warmenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lekker man. Met je blote poes in dat koude water.
Ik vond mijn visualisatie iets genuanceerder en poëtischerquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lekker man. Met je blote poes in dat koude water.
Dankzij het lentezonnetje.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Reden genoeg om op te warmen
Naaktzwemmen is één en al poëzie.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:58 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik vond mijn visualisatie iets genuanceerder en poëtischer
Dit klinkt goed, wanneer gaan we?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:57 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Heerlijk, op een tropische, zwoele avond, ergens in Zuid-Frankrijk, de lavendel geurend en de wind stil
Geen kleding die de vrijheid beknelt,quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Naaktzwemmen is één en al poëzie.
+10 voor de moeite!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:10 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Geen kleding die de vrijheid beknelt,
Slechts golven die het lichaam omhelt.
Geheimen onthuld onder sterrenpracht,
In de stilte van de donkere nacht.
Speciaal voor jou dan:quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:14 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
De stroming langs je kloten
Je erectie boven water
Heerlijk fris genoten
Zorgen zijn voor later
Met je dop als dobberquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:14 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
De stroming langs je kloten
Je erectie boven water
Heerlijk fris genoten
Zorgen zijn voor later
Ik ga in augustus oefenen! Lijkt me toch een stukje aangenamerquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:16 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Eerst oefenen in de Noordzee in november
Nu ben je toch wel inmiddels onderweg?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga in augustus oefenen! Lijkt me toch een stukje aangenamer
Nu wachten op de bus terug naar mn P&R, heen ging die elke 9 minuten, nu elke 30 minuten en zag de vorige precies bij de halte wegrijden
Kuukskequote:
Ik ben nu zelfs al overquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu ben je toch wel inmiddels onderweg?
Amykequote:Op zondag 3 maart 2024 10:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben nu zelfs al over
Goedemorgen allen!
LoLkequote:
quote:
quote:
Jazeker! Altijd fijn om even eruit te zijn met een gezellige vriendin en ik hou van Nijmegenquote:
Goed te horenquote:Op zondag 3 maart 2024 10:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jazeker! Altijd fijn om even eruit te zijn met een gezellige vriendin en ik hou van Nijmegen
Je hebt een prachtig zonnige ochtend gemistquote:Op zondag 3 maart 2024 11:30 schreef Sally het volgende:
Mogguh (nog net...)
Ben er nog niet helemaal bij hoor...
Sallykequote:Op zondag 3 maart 2024 11:30 schreef Sally het volgende:
Mogguh (nog net...)
Ben er nog niet helemaal bij hoor...
Ik mis het niet als ik het niet eens kan zien met de ogen dichtquote:Op zondag 3 maart 2024 11:37 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je hebt een prachtig zonnige ochtend gemist
Of was je wat anders aan het doen?quote:Op zondag 3 maart 2024 11:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik mis het niet als ik het niet eens kan zien met de ogen dicht![]()
Daar denk JIJ dan weer aan hè...quote:Op zondag 3 maart 2024 11:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of was je wat anders aan het doen?![]()
In welke SC zitten we ook weer?quote:
Dan fantaseer je dat maar.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik mis het niet als ik het niet eens kan zien met de ogen dicht![]()
Dat deed ik! En zag het langs het rolgordijn afquote:
De warme zonnestralen?quote:Op zondag 3 maart 2024 14:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat deed ik! En zag het langs het rolgordijn af![]()
Ja, en ook de warmtequote:
Zo recht je oog inquote:Op zondag 3 maart 2024 14:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, en ook de warmteMaar ook het felle licht via het kiertje
Nee, dat dan weer niet hierquote:
Toen ik nog thuis woonde wel eens gehad, was het gordijn net niet goed dicht en de zon stond net verkeerd. Zo recht op m'n gezichtquote:
Zo!quote:Op zondag 3 maart 2024 14:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat deed ik! En zag het langs het rolgordijn af![]()
Dan!quote:
Ik haat rolgordijnen.quote:
Ik heb alleen maar rolgordijnenquote:
Ik nietquote:
Idem hierquote:Op zondag 3 maart 2024 15:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik nietde mijne is ook verduisterend ook nog. Mn slaapkamer kan niet donker genoeg zijn
Die krengen laten hier altijd dat touwtje van dat wieltje afdraaien.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar rolgordijnen
Daarom antraciet gordijnen.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik nietde mijne is ook verduisterend ook nog. Mn slaapkamer kan niet donker genoeg zijn
Hier niet, hier heb ik ze vermanend toegesprokenquote:Op zondag 3 maart 2024 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die krengen laten hier altijd dat touwtje van dat wieltje afdraaien.
[..]
Daarom antraciet gordijnen.En mijn slaapkamer ligt op het westen.
Gedreigd met de kliko?quote:Op zondag 3 maart 2024 18:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier niet, hier heb ik ze vermanend toegesproken
Precies ja!quote:
Hard ben jij ook weer!quote:
Als het moetquote:
En we zijn er weer hoor.quote:
In welke SC zitten we ook weer?quote:
De nette seksloze jongens en meisjes sc!quote:Op zondag 3 maart 2024 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In welke SC zitten we ook weer?
quote:Op zondag 3 maart 2024 19:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De nette seksloze jongens en meisjes sc!![]()
![]()
Okee, alleen de meisjes hebben seks.quote:
Met elkaar?quote:Op zondag 3 maart 2024 19:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Okee, alleen de meisjes hebben seks.
Oeh ja! Dat zou eens leuk zijn voor de verandering.quote:
Even wachten dusquote:Op zondag 3 maart 2024 19:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oeh ja! Dat zou eens leuk zijn voor de verandering.
quote:Op zondag 3 maart 2024 19:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De nette seksloze jongens en meisjes sc!![]()
![]()
Sallykequote:
Amykequote:
De waarheid is hard.quote:
LoLkequote:Op maandag 4 maart 2024 09:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De waarheid is hard.![]()
Enfin, goedemorgen allemaal!
Voor jou?!quote:
Moggelquote:Enfin, goedemorgen allemaal!
Stigs de Helmdrager!quote:
Vanmorgen was mijn waarheid nog hard ja.quote:
Immer en altijdquote:
Oeh. Die is dubbelllllquote:Op maandag 4 maart 2024 09:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vanmorgen was mijn waarheid nog hard ja.
Zal jou eens dubbel!quote:
quote:
Allang onderweg!quote:
Misschien moet je een stukje kaas gebruiken.quote:
Volgens mij... werkt een worst beterquote:Op maandag 4 maart 2024 10:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Misschien moet je een stukje kaas gebruiken.
Stukje asfalt van een circuit werkt beterquote:Op maandag 4 maart 2024 10:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Misschien moet je een stukje kaas gebruiken.
Je wil de worst niet voor jezelf houden?quote:
*voert Stiggy een stuk teerquote:Op maandag 4 maart 2024 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stukje asfalt van een circuit werkt beter
Moest er net aan denken...quote:Op maandag 4 maart 2024 10:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je wil de worst niet voor jezelf houden?
Ja, HIJ zegt het?!quote:
Sally tochquote:Op maandag 4 maart 2024 10:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Moest er net aan denken...
"of werkte dat beter voor de dames?!"
Dan kan hij jou beter lokken met een stukje worst.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Moest er net aan denken...
"of werkte dat beter voor de dames?!"
Misschien moet je zo'n geblokte vlag voor je deur zetten.quote:
quote:
quote:Op zondag 3 maart 2024 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In welke SC zitten we ook weer?
Met mijn versnellingspookquote:Op maandag 4 maart 2024 10:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan kan hij jou beter lokken met een stukje worst.
Goeie.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Misschien moet je zo'n geblokte vlag voor je deur zetten.
Hij moet wel wapperen he!quote:
Ik dartel in de winter ook gewoon in jurkjesquote:Op maandag 4 maart 2024 11:32 schreef SemperLibertas het volgende:
Het wordt duidelijk lente en ik voel dat de rokjes niet lang meer op zich laten wachten. Mogen we de jachtvelden al tot open verklaren?
quote:Op maandag 4 maart 2024 11:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik dartel in de winter ook gewoon in jurkjes
Dartelen nog welquote:Op maandag 4 maart 2024 11:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zal jou eens dartelenquote:
Nu jij er bent welquote:Op maandag 4 maart 2024 13:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zie dat het deze week de week van de lentekriebels is. Voelen jullie al iets kriebelen?
Met of zonder blote beentjes?quote:Op maandag 4 maart 2024 11:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja, mijn keel. Moest hoesten.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zie dat het deze week de week van de lentekriebels is. Voelen jullie al iets kriebelen?
Enkel en alleen een jurkje aan die zo mooi los wappertquote:
Je was okayquote:
Ja hoor, een hoestje en de man denkt gelijk dat hij doodgaatquote:Op maandag 4 maart 2024 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Enkel en alleen een jurkje aan die zo mooi los wappert
[..]
Je was okay
Door een windvlaagje kun je dan net haar slipje zien.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Enkel en alleen een jurkje aan die zo mooi los wappert
[..]
Je was okay
quote:Op maandag 4 maart 2024 14:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja hoor, een hoestje en de man denkt gelijk dat hij doodgaat
quote:Op maandag 4 maart 2024 14:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Blote beentjes onder een doorschijnendstukje stof
Jullie zeuren al over hoofdpijnquote:Op maandag 4 maart 2024 14:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja hoor, een hoestje en de man denkt gelijk dat hij doodgaat
Ik gooi dat altijd op aan het teveel aan prikkels.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jullie zeuren al over hoofdpijn
Je durft wel.quote:
Gewoon een flinke prik!quote:Op maandag 4 maart 2024 15:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik gooi dat altijd op aan het teveel aan prikkels.
Kuukske doet dat gewoonquote:
Wel de foto's delen eh!quote:Op maandag 4 maart 2024 15:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kuukske doet dat gewoon
* TheStigsDutchCousin camera en lens klaarlegt
Foto's en video'squote:
Full steamquote:Op maandag 4 maart 2024 13:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Pfoe, dat gaat een hete zomer worden danquote:
Zal jou eens heetquote:Op maandag 4 maart 2024 16:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pfoe, dat gaat een hete zomer worden dan
Zinderendquote:Op maandag 4 maart 2024 16:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Met kriebels?quote:Op maandag 4 maart 2024 16:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En zweetpartijen!quote:
Ik zweet nu al.quote:
Zit je ook naar KoekieFans te kijken?quote:
Nee, maar alleen de gedachte aan al die korte rokjes eh. Boh!quote:Op maandag 4 maart 2024 18:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zit je ook naar KoekieFans te kijken?
Eens welquote:Op maandag 4 maart 2024 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, maar alleen de gedachte aan al die korte rokjes eh. Boh!
Nu nog de meisjes laten zweten.quote:
Oeh, goed idee.quote:
Gelukkig heb ik goede benen voor een korte broek.quote:
Ik draag die dingen nooitquote:Op maandag 4 maart 2024 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik goede benen voor een korte broek.
Ai, gebrek aan goede benen?quote:Op maandag 4 maart 2024 18:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik draag die dingen nooit
Als ik dat pak uit trek zie je het verschil nietquote:Op maandag 4 maart 2024 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ai, gebrek aan goede benen?En je zit met dat witte pak natuurlijk.
quote:Op maandag 4 maart 2024 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ik dat pak uit trek zie je het verschil niet
I knowquote:
quote:
Jij speult vals!quote:
Vrouwen en hun trucjesquote:
Ja, dit is niet eerlijk.quote:
Ga ergens anders trollen.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Formule 1 is een hobby voor vrachtwagenchauffeurs en automonteurs.
Neequote:
Is toch waarheidquote:Op maandag 4 maart 2024 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga ergens anders trollen.
[..]
Nee
Nee.quote:
Die mensen die dat leuk zijn gaan vinden sinds dat max meedoet zijn hetzelfde publiek als bij vrouwenvoetbal.quote:
Hou gewoon op en ga ergens anders heen.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die mensen die dat leuk zijn gaan vinden sinds dat max meedoet zijn hetzelfde publiek als bij vrouwenvoetbal.
Misschien moet je het eens ook proberen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |