Je staat al hoog hierquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:36 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Waarschuwingen zelfs, nog even en ik ben staatsvijand nummer 1
Naar gelang wie het vraagt of je informeert kan iemand inderdaad een stuk hoger of lager staan, zo werkt fok inderdaadquote:
Een verwaarloosd station in de koude wind en regen, ergens in november.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kunnen we het weer over leuke dingen hebben?
Haiquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Of iets lekkers, dat kan ookquote:
nogmaals hai?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of iets lekkers, dat kan ook
ja, waar is de beagle?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Haiquote:
Dood.quote:
Pffffquote:
Toegevoegd!quote:
Ahwquote:
Oooohhwwww! Dies geweldig!quote:
Jaja sorry, was even andere dingen aan het doen, hondje toegevoegd, de dame maakte er graag plek voorquote:
Die van ons reageerde inderdaad net zo op eten. Maar dan ook identiekquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaja sorry, was even andere dingen aan het doen, hondje toegevoegd, de dame maakte er graag plek voor
Piemel in de broek houden!quote:
Dat is nieuw voor mij.quote:
Ah, Emmen-Zuid.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:47 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Een verwaarloosd station in de koude wind en regen, ergens in november.
Emmer-Zuidquote:
Ernem-Zuid?quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaja sorry, was even andere dingen aan het doen, hondje toegevoegd, de dame maakte er graag plek voor
Waarop dat ik goed op die meds ga?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Piemel in de broek houden!
[..]
Dat is nieuw voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |