quote:
Maar even de spoiler eraf gehaald dan.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik sla uitermate beleefd af. Dank.
<knip>
[ spoiler ] Verder ook niet de behoefte wél nader kennis te maken![]()
[/spoiler]
Ik bevestig je opmerkingen en dat lees jij dan als nee die ik niet snap? hmmmmquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:19 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Maar even de spoiler eraf gehaald dan.
Dui-de-lij-ker?
Nu ja, ik vraag me de hele tijd al af waarom je hier ineens in SEX bent gaan posten. Om mij? Zat je mij te 'stalken'quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:23 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Ik bevestig je opmerkingen en dat lees jij dan als nee die ik niet snap? hmmmmZullen we anders weer normaal tegen elkaar gaan doen ipv het dom spelletje over en weer te spelen? Denk dat het dan voor ons beiden beter is. Niet dat we gefrustreerd hier gaan posten
whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, ik vraag me de hele tijd al af waarom je hier ineens in SEX bent gaan posten. Om mij? Zat je mij te 'stalken'door mn PoHi door te nemen (die is niet geheim verder hoor).
En ja we zitten elkaar te plagen zo niet pesten met BDSM zaken.
Maar nee, ik heb niet de behoefte je nader te leren kennen dus.
En hopelijk ben jij wat minder gefrustreerd als jij dan eindelijk door hebt dat ik geen interesse heb, en ook verder niets wil.
Nou ehm, ik had al waarschuwingen gehad. Maar goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:30 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut![]()
![]()
Ok, je bent er zelf iets teveel in gaan geloven ben ik bang. Neemt niet weg dat mijn handreiking blijft staan, hoef je natuurlijk niet te accepteren.
Waarschuwingen zelfs, nog even en ik ben staatsvijand nummer 1quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou ehm, ik had al waarschuwingen gehad. Maar goed.
Dan maar 'gewoon' doen.
P.S. ik ben nooit ergens in gaan geloven
Liever niet zelfs![]()
Je staat al hoog hierquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:36 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Waarschuwingen zelfs, nog even en ik ben staatsvijand nummer 1
Naar gelang wie het vraagt of je informeert kan iemand inderdaad een stuk hoger of lager staan, zo werkt fok inderdaadquote:
Een verwaarloosd station in de koude wind en regen, ergens in november.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kunnen we het weer over leuke dingen hebben?
Haiquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Of iets lekkers, dat kan ookquote:
nogmaals hai?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of iets lekkers, dat kan ook
ja, waar is de beagle?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Haiquote:
Dood.quote:
Pffffquote:
Toegevoegd!quote:
Ahwquote:
Oooohhwwww! Dies geweldig!quote:
Jaja sorry, was even andere dingen aan het doen, hondje toegevoegd, de dame maakte er graag plek voorquote:
Die van ons reageerde inderdaad net zo op eten. Maar dan ook identiekquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaja sorry, was even andere dingen aan het doen, hondje toegevoegd, de dame maakte er graag plek voor
Piemel in de broek houden!quote:
Dat is nieuw voor mij.quote:
Ah, Emmen-Zuid.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:47 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Een verwaarloosd station in de koude wind en regen, ergens in november.
Emmer-Zuidquote:
Ernem-Zuid?quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaja sorry, was even andere dingen aan het doen, hondje toegevoegd, de dame maakte er graag plek voor
Waarop dat ik goed op die meds ga?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Piemel in de broek houden!
[..]
Dat is nieuw voor mij.
Hij ziet er wel uit als een tuinman! Tenminste wel zoals ik tuinmannen voorstelquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zou die meneer uit de op mijn tuinman kunnen zijn?
Ja toch? Hoe zou hij heten? Ik vind hem wel een Enriquequote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hij ziet er wel uit als een tuinman! Tenminste wel zoals ik tuinmannen voorstel
Het antwoord is dus: Ja!
Zal jouw tuin eens doen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zou die meneer uit de op mijn tuinman kunnen zijn?
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja toch? Hoe zou hij heten? Ik vind hem wel een Enrique
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |