quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:20 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Zo rol ik
En waar hou jij die dan aan over?! Ik dacht dat jij de dom wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
En geen hondje...quote:
Jaquote:
Dat doe ik maar heb toch het voornemen dat niet heel lang meer te doenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:21 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Begin elke dag met een depressie!
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat doe ik maar heb toch het voornemen dat niet heel lang meer te doen
Nee, kom er maar snel uitquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik loop nu enkel op slaappillen die de stemming wel deels onderdrukkenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:33 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nee, kom er maar snel uitAlle pillen al geprobeerd?
Tuinieren heeft mij heel erg geholpen, maar dat moet maar net je ding zijn en bovendien is het wachten op het weer ervoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik loop nu enkel op slaappillen die de stemming wel deels onderdrukken
quote:
Vreselijke leeftijd.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:31 schreef SemperLibertas het volgende:
Ik sta voor een klas vol hardwerkende brugklassers, op de vrijdagmiddag nog welMooi die leeftijd hoor
Jaa soms vind ik dat leuk. Maar dingen kopen vind ik leukerquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:36 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Tuinieren heeft mij heel erg geholpen, maar dat moet maar net je ding zijn en bovendien is het wachten op het weer ervoor.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oef... zwaar spul zeker?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik loop nu enkel op slaappillen die de stemming wel deels onderdrukken
Ik weet leukere dingenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jaa soms vind ik dat leuk. Maar dingen kopen vind ik leuker
Nee man. Moest er niet aan denken om weer 13 jaar oud te zijn.quote:
Lekker blowen en feesten toenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee man. Moest er niet aan denken om weer 13 jaar oud te zijn.
Als je op je smoel valt op een straat dan sta je zonder schade op? Dat zou vrij uniek zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:27 schreef Sally het volgende:
[..]
En waar hou jij die dan aan over?! Ik dacht dat jij de dom was![]()
Op je 13de? Dan was je er vroeg bij.quote:
Blowenquote:
Ja het ging al vroeg fout en nu zit ik dus hier 30 jaar laterquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Op je 13de? Dan was je er vroeg bij.
Ja, dit is wel de bodem van de put.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:49 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja het ging al vroeg fout en nu zit ik dus hier 30 jaar later
De hele dag beren als een malle.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee man. Moest er niet aan denken om weer 13 jaar oud te zijn.
quote:
Maar waarom val jij dan pardoes op straat?!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:45 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Als je op je smoel valt op een straat dan sta je zonder schade op? Dat zou vrij uniek zijn
je neemt, huehue, alles heel letterlijk he?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar waarom val jij dan pardoes op straat?!![]()
Kan altijd dieper!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dit is wel de bodem van de put.
Ik sla uitermate beleefd af. Dank.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:10 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
je neemt, huehue, alles heel letterlijk he?Maar voor iemand die mij inmiddels goed kent ga je nog heel vaak de fout in. Stel voor dat we binnenkort eens een glaasje priklimonade pakken op een terras
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik sla uitermate beleefd af. Dank.
En ik ken je helemaal niet. Dat beweer ik ook niet.Je verwacht het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hooray for boobies!
Idd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |