Op je 13de? Dan was je er vroeg bij.quote:
Blowenquote:
Ja het ging al vroeg fout en nu zit ik dus hier 30 jaar laterquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Op je 13de? Dan was je er vroeg bij.
Ja, dit is wel de bodem van de put.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:49 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja het ging al vroeg fout en nu zit ik dus hier 30 jaar later
De hele dag beren als een malle.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee man. Moest er niet aan denken om weer 13 jaar oud te zijn.
quote:
Maar waarom val jij dan pardoes op straat?!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:45 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Als je op je smoel valt op een straat dan sta je zonder schade op? Dat zou vrij uniek zijn
je neemt, huehue, alles heel letterlijk he?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar waarom val jij dan pardoes op straat?!![]()
Kan altijd dieper!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dit is wel de bodem van de put.
Ik sla uitermate beleefd af. Dank.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:10 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
je neemt, huehue, alles heel letterlijk he?Maar voor iemand die mij inmiddels goed kent ga je nog heel vaak de fout in. Stel voor dat we binnenkort eens een glaasje priklimonade pakken op een terras
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik sla uitermate beleefd af. Dank.
En ik ken je helemaal niet. Dat beweer ik ook niet.Je verwacht het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hooray for boobies!
Idd!quote:
quote:
Maar even de spoiler eraf gehaald dan.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik sla uitermate beleefd af. Dank.
<knip>
[ spoiler ] Verder ook niet de behoefte wél nader kennis te maken![]()
[/spoiler]
Ik bevestig je opmerkingen en dat lees jij dan als nee die ik niet snap? hmmmmquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:19 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Maar even de spoiler eraf gehaald dan.
Dui-de-lij-ker?
Nu ja, ik vraag me de hele tijd al af waarom je hier ineens in SEX bent gaan posten. Om mij? Zat je mij te 'stalken'quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:23 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Ik bevestig je opmerkingen en dat lees jij dan als nee die ik niet snap? hmmmmZullen we anders weer normaal tegen elkaar gaan doen ipv het dom spelletje over en weer te spelen? Denk dat het dan voor ons beiden beter is. Niet dat we gefrustreerd hier gaan posten
whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, ik vraag me de hele tijd al af waarom je hier ineens in SEX bent gaan posten. Om mij? Zat je mij te 'stalken'door mn PoHi door te nemen (die is niet geheim verder hoor).
En ja we zitten elkaar te plagen zo niet pesten met BDSM zaken.
Maar nee, ik heb niet de behoefte je nader te leren kennen dus.
En hopelijk ben jij wat minder gefrustreerd als jij dan eindelijk door hebt dat ik geen interesse heb, en ook verder niets wil.
Nou ehm, ik had al waarschuwingen gehad. Maar goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:30 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut![]()
![]()
Ok, je bent er zelf iets teveel in gaan geloven ben ik bang. Neemt niet weg dat mijn handreiking blijft staan, hoef je natuurlijk niet te accepteren.
Waarschuwingen zelfs, nog even en ik ben staatsvijand nummer 1quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou ehm, ik had al waarschuwingen gehad. Maar goed.
Dan maar 'gewoon' doen.
P.S. ik ben nooit ergens in gaan geloven
Liever niet zelfs![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |