Fout. Klojo.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die mensen die dat leuk zijn gaan vinden sinds dat max meedoet zijn hetzelfde publiek als bij vrouwenvoetbal.
zo danquote:Op maandag 4 maart 2024 19:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Fout. Klojo.
Ik hoop dat je snel niet meer hier kan/ mag posten.
Dat klinkt wel heel dubbelzinnig.quote:
Wat is er mis met vrouwenvoetbalpubliekquote:Op maandag 4 maart 2024 19:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Fout. Klojo.
Ik hoop dat je snel niet meer hier kan/ mag posten.
Zijn over het algemeen dezelfde mensen als bij mannenvoetbal.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is er mis met vrouwenvoetbalpubliek
Ik zag iets met F1, ik denk: nice.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dag spekkie heb je de verkeerde afslag genomen? :p
Ik dubbelzinnig? Nooitquote:Op maandag 4 maart 2024 19:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel dubbelzinnig.
Ja hoor. Flapjes op een hondenkop. Flapjes in slipjes.
Niks, mits ze geen tulpen, molens of een kaas op hun harses hebben.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Ik kijk soms ook mannenvoetbal. Al heb ik het WK natuurlijk geboycot.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:45 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zijn over het algemeen dezelfde mensen als bij mannenvoetbal.
altijd wel watquote:Op maandag 4 maart 2024 19:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij bent meer van de varianten mannenliefde of zelfliefde?quote:
Zo'n eikel ben ik ook weer nietquote:
Zal jouw flapjes eens...quote:
F1quote:Op maandag 4 maart 2024 19:45 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zag iets met F1, ik denk: nice.
Of zelfmannenliefde.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:51 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Jij bent meer van de varianten mannenliefde of zelfliefde?
Hoe zit dat met jou spekkie?quote:Op maandag 4 maart 2024 19:51 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
O nee help nee, doe maar vrouwen, veel ervan en allen beeldend schoonquote:Op maandag 4 maart 2024 19:51 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop