Naar gelang wie het vraagt of je informeert kan iemand inderdaad een stuk hoger of lager staan, zo werkt fok inderdaadquote:
Een verwaarloosd station in de koude wind en regen, ergens in november.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kunnen we het weer over leuke dingen hebben?
Haiquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Of iets lekkers, dat kan ookquote:
nogmaals hai?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of iets lekkers, dat kan ook
ja, waar is de beagle?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Haiquote:
Dood.quote:
Pffffquote:
Ahwquote:
Oooohhwwww! Dies geweldig!quote:
Jaja sorry, was even andere dingen aan het doen, hondje toegevoegd, de dame maakte er graag plek voorquote:
Die van ons reageerde inderdaad net zo op eten. Maar dan ook identiekquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaja sorry, was even andere dingen aan het doen, hondje toegevoegd, de dame maakte er graag plek voor
Piemel in de broek houden!quote:
Dat is nieuw voor mij.quote:
Ah, Emmen-Zuid.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:47 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Een verwaarloosd station in de koude wind en regen, ergens in november.
Emmer-Zuidquote:
Ernem-Zuid?quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaja sorry, was even andere dingen aan het doen, hondje toegevoegd, de dame maakte er graag plek voor
Waarop dat ik goed op die meds ga?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Piemel in de broek houden!
[..]
Dat is nieuw voor mij.
Hij ziet er wel uit als een tuinman! Tenminste wel zoals ik tuinmannen voorstelquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zou die meneer uit de op mijn tuinman kunnen zijn?
Ja toch? Hoe zou hij heten? Ik vind hem wel een Enriquequote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hij ziet er wel uit als een tuinman! Tenminste wel zoals ik tuinmannen voorstel
Het antwoord is dus: Ja!
Zal jouw tuin eens doen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zou die meneer uit de op mijn tuinman kunnen zijn?
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja toch? Hoe zou hij heten? Ik vind hem wel een Enrique
Rico voor vrienden?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja toch? Hoe zou hij heten? Ik vind hem wel een Enrique
Ja kindeke.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Waarop dat ik goed op die meds ga?
Kindeke zelfsquote:
Je kent het?!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Ernem-Zuid?
Da's ook een redelijk verwaarloosd station in de koude wind en regen. Heel open ook... boven op een brug...
Eh. Lees je goed?quote:
Lord, deze ga je niet winnen!quote:
Whehe, mijn god...quote:
Hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lord, deze ga je niet winnen!
quote:
Ja joh, ben hier niet om te discussiëren.quote:
Doen we toch ook niet? Nou ja, sommige van ons niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja joh, ben hier niet om te discussiëren.
*proestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Veel te vermoeiend allemaal.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doen we toch ook niet? Nou ja, sommige van ons niet.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:04 schreef Sally het volgende:
[..]
*proest
Lange Tabbetje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Vooral dat.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vooral dat.
Kan je beter SPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED en POOOOOOOOWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRR!!!!! doen.
Precies!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |