quote:
quote:
Jazeker! Altijd fijn om even eruit te zijn met een gezellige vriendin en ik hou van Nijmegenquote:
Goed te horenquote:Op zondag 3 maart 2024 10:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jazeker! Altijd fijn om even eruit te zijn met een gezellige vriendin en ik hou van Nijmegen
Je hebt een prachtig zonnige ochtend gemistquote:Op zondag 3 maart 2024 11:30 schreef Sally het volgende:
Mogguh (nog net...)
Ben er nog niet helemaal bij hoor...
Sallykequote:Op zondag 3 maart 2024 11:30 schreef Sally het volgende:
Mogguh (nog net...)
Ben er nog niet helemaal bij hoor...
Ik mis het niet als ik het niet eens kan zien met de ogen dichtquote:Op zondag 3 maart 2024 11:37 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je hebt een prachtig zonnige ochtend gemist
Of was je wat anders aan het doen?quote:Op zondag 3 maart 2024 11:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik mis het niet als ik het niet eens kan zien met de ogen dicht![]()
Daar denk JIJ dan weer aan hè...quote:Op zondag 3 maart 2024 11:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of was je wat anders aan het doen?![]()
In welke SC zitten we ook weer?quote:
Dan fantaseer je dat maar.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik mis het niet als ik het niet eens kan zien met de ogen dicht![]()
Dat deed ik! En zag het langs het rolgordijn afquote:
De warme zonnestralen?quote:Op zondag 3 maart 2024 14:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat deed ik! En zag het langs het rolgordijn af![]()
Ja, en ook de warmtequote:
Zo recht je oog inquote:Op zondag 3 maart 2024 14:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, en ook de warmteMaar ook het felle licht via het kiertje
Nee, dat dan weer niet hierquote:
Toen ik nog thuis woonde wel eens gehad, was het gordijn net niet goed dicht en de zon stond net verkeerd. Zo recht op m'n gezichtquote:
Zo!quote:Op zondag 3 maart 2024 14:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat deed ik! En zag het langs het rolgordijn af![]()
Dan!quote:
Ik haat rolgordijnen.quote:
Ik heb alleen maar rolgordijnenquote:
Ik nietquote:
Idem hierquote:Op zondag 3 maart 2024 15:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik nietde mijne is ook verduisterend ook nog. Mn slaapkamer kan niet donker genoeg zijn
Die krengen laten hier altijd dat touwtje van dat wieltje afdraaien.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar rolgordijnen
Daarom antraciet gordijnen.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik nietde mijne is ook verduisterend ook nog. Mn slaapkamer kan niet donker genoeg zijn
Hier niet, hier heb ik ze vermanend toegesprokenquote:Op zondag 3 maart 2024 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die krengen laten hier altijd dat touwtje van dat wieltje afdraaien.
[..]
Daarom antraciet gordijnen.En mijn slaapkamer ligt op het westen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |