Neen, zijne Konijnlijkheid en zijn intieme harem in de OP natuurlijk!quote:
Ook over je klepquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Valt mee, maar er gaat wel een doekje over ja
Die is netjes opgeborgenquote:
Aloabaasquote:
quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neen, zijne Konijnlijkheid en zijn intieme harem in de OP natuurlijk!
Oh jee, wat dan?quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:56 schreef Sally het volgende:
[..]
*proest![]()
@:maily .... Ow Maiiiiii-lllliieieieieiiee.....???!!!![]()
quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:56 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
ToT in ONZ / Maak hier een "functie elders" meme of paint.
Zie vorig topic maarquote:
Waddist?quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:56 schreef Sally het volgende:
[..]
*proest![]()
@:maily .... Ow Maiiiiii-lllliieieieieiiee.....???!!!![]()
quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets over konijnen vreten met kerst?
Owquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Konijntjes zijn om te knuffelenquote:
Zachtjes kluiven een optie?quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Konijntjes zijn om te knuffelen
quote:
Konijn in het zuur is altijd lekkerquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Konijn in het zuur is altijd lekker![]()
Slaap lekker komende jarenquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ken ik niet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Je bent zellufquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Sallykequote:
Ik geloof dat ik het vorige topic "in repeat" lees?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:04 schreef maily het volgende:
[..]
Dat ken ik niet.
Heb je daar een recept van?
Snotverquote:
Ja,ze zijn leuk!!!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:42 schreef ToT het volgende:
Ja, functie elders he, misschien is hij wel geschikt als modje hier!
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:42 schreef ToT het volgende:
Ja, functie elders he, misschien is hij wel geschikt als modje hier!
Oh zekerquote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:51 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ach, we hebben hier sowieso al van die exemplaren rondhangen....
Het wisselt. Soms is het echt snel en dan het moment erna lijkt het een 56k modem.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:46 schreef ToT het volgende:
Is FOK! de laatste tijd zo traag als dikke stront dooreen dunne trechter, of ligt het aan mijn verbinding?
Ja dat dus idd.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het wisselt. Soms is het echt snel en dan het moment erna lijkt het een 56k modem.
Als FOK! traag is ligt het 11 van de 10 keer aan FOK!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat dus idd.
Ook een speedtest van Ziggo gedaan en daarmee leek alles prima.
Ligt dus idd aan FOK!.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als FOK! traag is ligt het 11 van de 10 keer aan FOK!![]()
Ik heb deze hoge snelheden totaal niet nodig! Ik zit nu ook op de 200Mb. Ik denk dat een kwart er van al ruim voldoende zou zijn!quote:
Ik eigenlijk ook niet maar heb het nou eenmaal.. geen idee of het komt door glasvezel..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb deze hoge snelheden totaal niet nodig! Ik zit nu ook op de 200Mb. Ik denk dat een kwart er van al ruim voldoende zou zijn!
Met adblokkers word Youttube idd ook traag, dat is waarom ik op mijn eigen pc uiteindelijk de adblocker er maar vanaf heb geflikkerdquote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:12 schreef ToT het volgende:
[..]Helder!
Ja ik vroeg het me af omdat Youtube ook traag is, maar dat komt doordat ik de advertenties daar blokkeer.
Lijkt wel op glasvezel en jij een van de weinige op dat connectie punt op de hoofdlijn bent.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet maar heb het nou eenmaal.. geen idee of het komt door glasvezel..
Precies dat.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat dus idd.
Ook een speedtest van Ziggo gedaan en daarmee leek alles prima.
Ligt dus idd aan FOK!.
Wel een leukequote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:31 schreef ToT het volgende:
Ik noemde gigabyte vroeger voor de grap "giechelbyte", maar vrijwel iedereen dacht dat ik serieus niet wist hoe je het woord moest uitspreken!
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:04 schreef maily het volgende:
[..]
Dat ken ik niet.
Heb je daar een recept van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
BB-modus aan of zo?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:46 schreef ToT het volgende:
Is FOK! de laatste tijd zo traag als dikke stront dooreen dunne trechter, of ligt het aan mijn verbinding?
RBR-modusquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:13 schreef Sally het volgende:
[..]
BB-modus aan of zo?![]()
Of weer een DDoS'je?
Niet te hopenquote:
Hopelijk kunnen ze het gevecht met Mercedes aan gaan voor de laatste podium plek achter de superieure Ferrari'squote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen ze het gevecht met Mercedes aan gaan voor de laatste podium plek achter de superieure Ferrari's
Mercedes hebben gister denk ik hun motoren al opgeschroefd en Ferrari en RBR hebben dat vandaag pas gedaan. Of ze hebben het daar wel heel kut gedaan vanmorgen, maar dat vermoed ik niet als je de tijden vergelijkt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:27 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
De Fellali's hebben het niet onaardig gedaan in de VT's nee. Petje af.
En ook Alonso heeft me wel verrast!
Een beetje net als Mercedes, al lieten die toch in VT3 wel steken vallen. Of.... ze hadden gisteren gewoon de motor flink opgeschroefd, en RBR en FER niet.
Kwali is waar het telt, hequote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mercedes hebben gister denk ik hun motoren al opgeschroefd en Ferrari en RBR hebben dat vandaag pas gedaan. Of ze hebben het daar wel heel kut gedaan vanmorgen, maar dat vermoed ik niet als je de tijden vergelijkt.
We zullen zo zien met hoeveel marge Mercedes en RBR gaan worden vernederdquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Kwali is waar het telt, heIn 1e instantie
Fair enough!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We zullen zo zien met hoeveel marge Mercedes en RBR gaan worden vernederd
Ohoooohw..... ToT!!!!!quote:
Poepert Omtzigt?quote:
Maar wel nog geld genoeg voor een kartonnen bordquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar wel nog geld genoeg voor een kartonnen bord
En terecht ook! Weet je hoeveel bomen er gekapt zijn voor dat kartonnetje!quote:
Ow ik zou nog een boswachter van hem kunnen maken.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En terecht ook! Weet je hoeveel bomen er gekapt zijn voor dat kartonnetje!
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik zou nog een boswachter van hem kunnen maken.Heeft hij leiding over een groep die hem niet tegenspreekt of aan hem twijfelt!
Beginnetje gemaakt, maar wilde niet lukken omdat die foto vanuit een lastige hoek gemaakt was en de boswachter een klein, iel ventje was.quote:
Toch goed gelukT!quote:
Jaaaaquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:greysbones zin in de race morgen?
Precies ditquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
![]()
max maakte het spannend
anders loopt iedereen zo te zeuren he
Met morgen een Verstappentje waar leClerk wint nadat Verstappen van pole vertrokken isquote:
we shall see my dear ferrari friendquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met morgen een Verstappentje waar leClerk wint nadat Verstappen van pole vertrokken is
Verstappen junior had 2 doelen die nu allang bewezen zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
we shall see my dear ferrari friend
oww en nu is hij wel een limburgerquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verstappen junior had 2 doelen die nu allang bewezen zijn.
Doel 1: bewijzen dat Limburgers de beste stuurlui zijn
Doel 2: zie doel 1
Max Verstappen is een halve Nederlander, een halve Belg en een volledige Limburgerquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
oww en nu is hij wel een limburger
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Max Verstappen is een halve Nederlander, een halve Belg een een volledige Limburger
En wanneer heb ik gezegd dat hij geen Limburger isquote:
aah neequote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En wanneer heb ik gezegd dat hij geen Limburger is![]()
Ik heb wel eens laten vallen dat hij niet al te snugger is, maar daarom is hij juist coureur geworden en geen engineer
Dat zijn dezelfde soort mensen die geen idee hebben dat een band twee kanten heeftquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah nee
ik ken mensen die denken dat ze engineer of manager kunnen worden in de F1
schijnt een heel goede simracer te zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde soort mensen die geen idee hebben dat een band twee kanten heeft
De beste bond coachen zitten natuurlijk thuis op de bank met een zak chips en een flesje bier te zeiken dat zij het beter weten.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
schijnt een heel goede simracer te zijn
jij snapt hetquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De beste bond coachen zitten natuurlijk thuis op de bank met een zak chips en een flesje bier te zeiken dat zij het beter weten.
Oeh, een smurf, zeker?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:11 schreef greysbones het volgende:
ik ken mensen die denken dat ze engineer of manager kunnen worden in de F1
Zelfs bij de blauw/roze zouden zulke het nog erger weten te verneukenquote:
Je weet over wie we het hadden?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfs bij de blauw/roze zouden zulke het nog erger weten te verneuken![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
schijnt een heel goede simracer te zijn
PaintLord!quote:
Ja, ook met dit:quote:
Wat komt daar nou uit het pak cerials vallen?!quote:
Dat koffie-gifje wilde ik ook posten na je antwoord!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ook met dit:
[ afbeelding ]
Geen idee, lijkt op een mobieltje of zo?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat komt daar nou uit het pak cerials vallen?!
Klein autootjequote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat komt daar nou uit het pak cerials vallen?!
Linkje stoek op deze manierquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ook met dit:
[ afbeelding ]
Dacht al zoietsquote:
Top Gear blijft geweldigquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:50 schreef ToT het volgende:
De eerste aflevering met captain slow er in was ook humor.
Ze hadden de saaiste man ooit gevonden, zei Jeremy en James May ging toen over z'n auto praten.
Ja, ik weet over wie we het hebbenquote:
Just!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Top Gear blijft geweldig
De oude dan, de nieuwe was meh.
Je bedoelt de oude nieuwe met Clarkson, Hamster en Captain Slowly?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Top Gear blijft geweldig
De oude dan, de nieuwe was meh.
Dat trio is gewoon geweldig!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt de oude nieuwe met Clarkson, Hamster en Captain Slowly?
The Grand Tour is grofweg hetzelfde idd. Die drie hebben gewoon een chemie samen waardoor die hele serie 3 mannen van middelbare leeftijd die met een grote zak geld op zak en een camera ploeg achter hun aan hun midlife crisis ten tonele brengenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat trio is gewoon geweldig!
The Grand Tour heb ik nauwelijks gekeken, maar wat ik er van heb meegekregen is gewoon het zelfde niveau als de oude Top Gear met hen er in!
En met de nieuwe versie van Top Gear met die andere lui merk je dat de schrijvers nog steeds dezelfde grappen produceren voor deze nieuwe presentatoren, maar het komt echt zo geforcerd over!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
The Grand Tour is grofweg hetzelfde idd. Die drie hebben gewoon een chemie samen waardoor die hele serie 3 mannen van middelbare leeftijd die met een grote zak geld op zak en een camera ploeg achter hun aan hun midlife crisis ten tonele brengen
En af en toe een caravan.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De oude Top Gear waren drie gasten die de grootste lol hadden en waar toevallig auto's bij betrokken waren
quote:
Mailykequote:
Huppelskequote:
quote:
DUCKSEASON!quote:
Die oude cartoons zijn nog steeds het leukstequote:
Dit was een serieuze voorlichtingscampagne over wat te doen bij de inslag van een kernbom!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die oude cartoons zijn nog steeds het leukste
Moet je de intro's van de oude Fallout-games maar eens kijkenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit was een serieuze voorlichtingscampagne over wat te doen bij de inslag van een kernbom!
Ramen wit schilderen of dikke gordijnen ophangen tegen de straling enzo!
Die stonden niet bol van het kusjekroel-wees lief voor elkaar- en leer vooral van alles gezeik.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die oude cartoons zijn nog steeds het leukste
Ja, dat was ook het doel. En dat moet het nog steeds zijn, in plaats van zo politiek correct mogelijkquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die stonden niet bol van het kusjekroel-wees lief voor elkaar- en leer vooral van alles gezeik.
Was gewoon dom vermaak.
Tegenwoordig heb je:quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die stonden niet bol van het kusjekroel-wees lief voor elkaar- en leer vooral van alles gezeik.
Was gewoon dom vermaak.
Ik ga dit niet eens aanklikken.quote:
Deze knakker reviewt er een paar, maar er zijn veel extremere filmpjes voor de kleintjes, over transgenderisme, non-binairy zijn enz. Allemaal op reguliere tv-kanalen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dat was ook het doel. En dat moet het nog steeds zijn, in plaats van zo politiek correct mogelijk
"SLAAAAVES BUILT THIS COUNTRY!!!"quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga dit niet eens aanklikken.
Gaaf!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ontdekte dat The Gargoyles op disney+ staat![]()
[ afbeelding ]
Mijn neefje en nichtje zijn helemaal gek van Paw Patrol. Dat vind ik dan nog wel kunnen want het is vermaak (en ik vind het een beetje op Thunderbirds lijken qua concept).quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ontdekte dat The Gargoyles op disney+ staat![]()
[ afbeelding ]
Het enige goede aan de nieuwe He-Man is Mark Hamill als Skeletorquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaaf!
Er is als het goed is ook een nieuwe serie van, maar ik had begrepen dat die tegen viel.
Zelfde met de nieuwe He-Man.
Ja laat ze lekker ophouden met al die remakes. Door de nieuwe 'hou allemaal van elkaar' mentaliteit gaat de kracht van het origineel echt keihard verloren.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaaf!
Er is als het goed is ook een nieuwe serie van, maar ik had begrepen dat die tegen viel.
Zelfde met de nieuwe He-Man.
Ja mijn zoontje was er ook een tijdje wel dol op. Zelf vond ik het doodzonde dat ze op een gegeven moment superkrachten kregen; de onschuldige lol was er gelijk van af.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn neefje en nichtje zijn helemaal gek van Paw Patrol. Dat vind ik dan nog wel kunnen want het is vermaak (en ik vind het een beetje op Thunderbirds lijken qua concept).
Mijn stiefdochtertje heeft nu een Bluey fase.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn neefje en nichtje zijn helemaal gek van Paw Patrol. Dat vind ik dan nog wel kunnen want het is vermaak (en ik vind het een beetje op Thunderbirds lijken qua concept).
Choo Choo Charles is best gaaf (de game danquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mijn zoontje was er ook een tijdje wel dol op. Zelf vond ik het doodzonde dat ze op een gegeven moment superkrachten kregen; de onschuldige lol was er gelijk van af.
Tegenwoordig kijkt hij liever naar Choo Choo Charles en Cursed Thomas enzo!
Whutquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn stiefdochtertje heeft nu een Bluey fase.
2 hondenzusjes die de godganse dag door papa en mama vermaakt moeten worden.
Haha cool!quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja laat ze lekker ophouden met al die remakes. Door de nieuwe 'hou allemaal van elkaar' mentaliteit gaat de kracht van het origineel echt keihard verloren.
Ja. Papa, mama, bluey en bingo. En die spelen de hele dag en papa en mama moeten altijd meedoen. Leuk voorbeeld voor kinderen wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Choo Choo Charles is best gaaf (de game dan).
[..]
Whut
Sow, generatiekloof!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mis de klassiekers als Ed, Edd and Eddy, Johnny Bravo, Powerpuff Girls en Cow and Chicken.
The Simpsons heb ik echt nooit leuk gevonden.quote:
Hoezo generatiekloof? Dat keek ik altijd na het stappen op Cartoon Network.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, generatiekloof!
Maar die waren idd ook tof, ja!
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
The Simpsons heb ik echt nooit leuk gevonden.
Ik mag mijn stiefdochters geen eens kennis laten maken met Happy Tree Friends. Zo stom van papa
Ja stom. Ik vroeg het eerst dus had hij zoiets van hmm als je het vraagt is het vast geen normale tekenfilm dus wilde hij eerst een aflevering zien.quote:
Johnny Bravo is legendarisch goedquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mis de klassiekers als Ed, Edd and Eddy, Johnny Bravo, Powerpuff Girls en Cow and Chicken.
Happy Tree Friends is ook geweldigquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
The Simpsons heb ik echt nooit leuk gevonden.
Ik mag mijn stiefdochters geen eens kennis laten maken met Happy Tree Friends. Zo stom van papa
Dat krijg je nu echt niet meer uitgezondenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Johnny Bravo is legendarisch goed
Zo'n vrolijk deuntje ook. Vrolijk getekend. Allemaal vrolijkheidquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Happy Tree Friends is ook geweldig
De dame die de stem van dat meisje doet in die cartoons kwam de buren een keer tegen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja stom. Ik vroeg het eerst dus had hij zoiets van hmm als je het vraagt is het vast geen normale tekenfilm dus wilde hij eerst een aflevering zien.
Toen kreeg ik een strenge NEE NIET MIJN KINDEREN TRAUMATISEREN!
Serieus?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
De dame die de stem van dat meisje doet in die cartoons kwam de buren een keer tegen.
"Zeg, wat doen jullie eigenlijk daar allemaal? We horen allemaal gekrijs enzo?"
Dus die dame heeft ze uitgenodigd om binnen te komen en ze heeft hen laten zien waar ze aan werkten.
Die buren zijn weer naar buiten gelopen en hebben NOOIT meer ÉÉN woord tegen hen gezegd!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
De dame die de stem van dat meisje doet in die cartoons kwam de buren een keer tegen.
"Zeg, wat doen jullie eigenlijk daar allemaal? We horen allemaal gekrijs enzo?"
Dus die dame heeft ze uitgenodigd om binnen te komen en ze heeft hen laten zien waar ze aan werkten.
Die buren zijn weer naar buiten gelopen en hebben NOOIT meer ÉÉN woord tegen hen gezegd!![]()
![]()
Oh tof, maar een keer kijken.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja volgens mij is er op hun channel een interview met de makers waarin dat te zien is!
Haha okee!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh tof, maar een keer kijken.
Ik heb ook ooit gezien wie de stem van ike uit southpark doet. Ook hilarische beelden dat. Lief klein kind die dat inspreekt.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha okee!Ik heb wel een clipje gezien dat ze een stukje van Cartman inspreken met spottend "Nja nja nja nja nja njaaaa!!!!" zo met de tong uit de mond, en ze kregen allemaal een lachstuip!
Mooi tochquote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Er was ook een kleine trend op tiktok. Ouders die hun kroost naar de badkamer stuurden met de boodschap hier mag je stoute woorden zeggen. maar alleen hier en nergens anders en dan krijg je er geen straf voor.
Camera erbij en die kids gingen los joh
Hoe oud is mini-ToT dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]Best wel!
Ach ze snappen toch niet wat het betekent, maar damn!Ik zou het Mini-ToT echt niet laten zeggen hoor!
Die is sowieso heel erg van: "SLECHT WOORDJE!!! MAG NIET!!!"
5, maar hij heeft een behoorlijke spraakachterstand en sinds eergisteren is het eindelijk officieel dat hij autisme heeft.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Vroeger keek ik echt fanatiek voetbal. Toen mijn toen 15-jarige zoon een keer zei "mam als jij voetbal kijkt leer ik allemaal nieuwe scheldwoorden" besloot ik om vooral geen voetbal te kijken waar mn stiefdraken bij waren
Aha. Oude papa wel johquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
5, maar hij heeft een behoorlijke spraakachterstand en sinds eergisteren is het eindelijk officieel dat hij autisme heeft.
Leuk jochie wel hoorquote:
Ja ik ben idd niet de jongste vader, maar bij Mini-ToT op school is er in ieder geval eentje die nog ouder is dan ik.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha. Oude papa wel joh![]()
De stiefdraken hebben allebei wat moeite met praten. De oudste, bijna 10, heeft dat zeldzame syndroom waardoor ze niet goed kan praten en de jongste heeft een te luie moeder die haar nauwelijks leert om te praten.
De jongste spreekt de K uit als een T. Ik heb een bartafel met krukken. Prachtig zoals zij zegt dat ze op de kruk wil zitten
Ach het maakt ook niet uit natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben idd niet de jongste vader, maar bij Mini-ToT op school is er in ieder geval eentje die nog ouder is dan ik.
Mjah ik dol tegenwoordig niet echt meer met de draken. Ben nog steeds aan het bijkomen van het afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:42 schreef ToT het volgende:
En ik ben altijd extreem aan het dollen met Mini-ToT!Ik pleur hem keihard op het waterbed, ren achter hem aan, ren met hem terwijl hij op de skelter aan het racen is, neem hem naar speeltuinen toe enz enz enz.
Begrijpelijk!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach het maakt ook niet uit natuurlijk.
Ik weet wel dat ik er veel minder moeite mee had om achter mijn zoon aan te rennen toen hij een jaar of 7/8 was dan nu achter de stiefdraken aan.
Ik ben sinds vorige week weer begonnen met sporten.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Begrijpelijk!
Maar ik probeer 4x per week naar de sportzaal te gaan.Sommige weken is het 3x, andere weken lukt het wel 4x. Meestal ben ik daar 5 kwartier intensief bezig.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik dol tegenwoordig niet echt meer met de draken. Ben nog steeds aan het bijkomen van het afgelopen jaar.![]()
Durf ook nog niet te druk/wild te doen met de oudste
Tofjens!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben sinds vorige week weer begonnen met sporten.
Ja dat deed ik vroeger ook met de draken.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT til ik regelmatig aan de enkels op in de keuken en dan loop ik naar de woonkamer om hem daar op de bank te gooien.
Het leukste is als zijn 7-jarig vriendinnetje er is; die is net zo gek als hij!Zit ik 2 koters tegelijk rond te slingeren!
Op het moment vooral heel verloren midden in de sportschool staan rondkijken en me afvragen wat ik nou eigenlijk moet doen op al die machinesquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat deed ik vroeger ook met de draken.
Maar de oudste heeft afgelopen oktober een niertransplantatie gehad dus ik durf nog niet te druk te doen
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op het moment vooral heel verloren midden in de sportschool staan rondkijken en me afvragen wat ik nou eigenlijk moet doen op al die machines
Lang verhaal kort.quote:
Oh bah ik vind van die anabolenjunkies echt zo misselijkmakendquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon de eerste de beste spierbundel ff zwoel aankijken en lief zeggen dat je helemaal geen idee hebt hoe al deze dingen werken, hihi!
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lang verhaal kort.
Vorig jaar feb kreeg ze buikgroep, had al last van nierfalen en we waren al naar een transplantatie toe aan het werken. Door die buikgriep kelderde haar nierfunctie tot 4%. Dus vanaf maart tot oktober buikspoeling dialyse gedaan, fucking intensief en vermoeiend. Afgelopen oktober eindelijk de grote operatie, papa heeft een nier gedoneerd. Na de operatie heeft het kind 4 weken in het ziekenhuis gelegen, na 2 weken kreeg ze opeens haar allereerste (en wat ons betreft laatste) epileptische aanval waardoor ze 2 dagen blind was.
Inmiddels doet de nier het echt gruwelijk goed, kind heeft weer energie enz.
In de sportzaal waar ik naar toe ga (op de tijden dat ik er naar toe ga) zie je vooral normale lui.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh bah ik vind van die anabolenjunkies echt zo misselijkmakend![]()
En de rest ziet er uit alsof ze een jaar of 12 zijn
Ja was een heftig jaartje. De moeder van het kind heeft NIETS gedaan of geleerd om te kunnen helpen. Is al ruim een jaar aan het janken dat ze haar dochter nauwelijks ziet maar gaat wel lekker op vakantie naar Duitsland terwijl ze weet dat haar dochter weer was opgenomen in het ziekenhuis. Geen trainingen gevolgd die nodig waren voor de verzorging (dialyse en sondevoeding) dus mijn vriend en ik deden alles samen. Nu is ze boos op mij omdat ik 'haar plek heb ingenomen'. Ik moest welquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]Heiligen scheisse zeg....
Maar die laatste zin:
De mijne zit onder een studentenflat, in het centrum. Dus ja, vooral heel veel studenten die nog veel te strak in hun vel zitten.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
In de sportzaal waar ik naar toe ga (op de tijden dat ik er naar toe ga) zie je vooral normale lui.
Ook een stelletje van ruim boven de 80, zo leuk!![]()
Één of andere agressief uitziende Pool of zo die overdreven macho loopt.
Heel af en toe van die overdreven geil geklede (nou ja; NAUWELIJKS geklede) slettebakken,
Maar al met al gewoon normale mensen.
's Avonds schijnt er wel heel ander volk rond te lopen.
Was wel super schattig laatst; één of ander pakweg 16-jarig grietje die samen met haar pakweg 12-jarig zusje zat te stuntelen met die apparaten!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De mijne zit onder een studentenflat, in het centrum. Dus ja, vooral heel veel studenten die nog veel te strak in hun vel zitten.
Is tegenwoordig nog gevaarlijk ook om als man je hulp aan te bieden in de sportschoolquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Was wel super schattig laatst; één of ander pakweg 16-jarig grietje die samen met haar pakweg 12-jarig zusje zat te stuntelen met die apparaten!
Ik wil niet als een creep overkomen dus heb eerst maar ff niks er op uit gedaan, maar bij 1 apparaat zat die jongste echt onvoorstelbaar te klungelen. Ik stond toch op het punt om weg te gaan en heb hen ff uitgelegd hoe dat apparaat te gebruiken. (Dat grietje gebruikte 10kg voor de ene arm en 15 voor de andere wat allebei sowieso duidelijk te zwaar was) en heb daarna nog ff uitleg gegeven over die vorige apparaen waar ze mee hebben zitten klungelen en ben toen naar huis gegaan.
Ja ik postte net al 2 filmpjes van Joey Swoll.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is tegenwoordig nog gevaarlijk ook om als man je hulp aan te bieden in de sportschool![]()
Nah ik weet op zich wel hoe elk apparaat werkt enz maar ben nog zoekende naar wat voor mij de beste oefeningen zijn om te bereiken wat ik wil bereiken.
Ja die opende niet bij mijquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik postte net al 2 filmpjes van Joey Swoll.
Ow, schiet me nog een andere te binnen. Ik heb geen idee of ik die terug kan vinden. ff zoeken...
Rechter muisknop, openen in nieuw venster.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die opende niet bij mij![]()
Zal ff googlen
Volgens mij heb ik die weleens gezien jaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:12 schreef ToT het volgende:
Dat filmpje waar ik net naar zocht kan ik helaas niet vinden. Was een sketch van dat er een knappe vrouw de sportzaal in komt en alle mannen rennen in paniek weg. Eentje knalt tegen een paal op en raakt bewusteloos en weer een andere pakt een rood-witte stok en doet een zonnebril op en doet alsof hij blind is enzo!
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die weleens gezien ja
Dat zal toch wel meevallen?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou ik kan je vertellen dat dat dus niet gebeurd als ik met mijn logge bijna bejaarde lichaam de sportschool in loop
Niet echt. Maar komt wel weer.quote:
Bwhehehe!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet echt. Maar komt wel weer.
Er zijn wel oefeningen die echt serieus niet te doen zijn voor mensen met iets meer voorgevel dan het gemiddelde trouwens. Echt zo kut!
Schijnt ook niet het gewicht te zijn maar hoeveel repetities je doet. En dat ga je wel voelen jaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Bwhehehe!
Ik heb overigens echt nooit spierpijn na flink getraind te hebben terwijl ik debiel zware gewichten gebruik, maar onlangs heb ik een oefening geprobeerd die ik in een filmpje heb gezien, en kannonne, dat voel ik echt wel!
Lukt dat?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik doe mijn workout thuis, lekker met gewichten werken
Dat heb ik ook gehoordquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Schijnt ook niet het gewicht te zijn maar hoeveel repetities je doet. En dat ga je wel voelen ja
Als ik een leg-day doe dan heb ik wel echt spierpijn. Dan baal ik ook het hardst dat ik op 3 hoog zonder lift woonquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Bwhehehe!
Ik heb overigens echt nooit spierpijn na flink getraind te hebben terwijl ik debiel zware gewichten gebruik, maar onlangs heb ik een oefening geprobeerd die ik in een filmpje heb gezien, en kannonne, dat voel ik echt wel!
En of je de bewegingen correct uitvoert. Ook of je het explosief of gecontroleerd doet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Schijnt ook niet het gewicht te zijn maar hoeveel repetities je doet. En dat ga je wel voelen ja
Ow ja ff niet aan gedacht; leg day is het enige wat ik wel voel, ja. Vooral in de liezen!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehoord
[..]
Als ik een leg-day doe dan heb ik wel echt spierpijn. Dan baal ik ook het hardst dat ik op 3 hoog zonder lift woon
Haha is goed, hee trusten!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Maarre het was weer gezellig mensen. Misschien tot snel. Mijn bedje roept
Zware klepquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik doe mijn workout thuis, lekker met gewichten werken
Mooi nieuwsquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lang verhaal kort.
Vorig jaar feb kreeg ze buikgroep, had al last van nierfalen en we waren al naar een transplantatie toe aan het werken. Door die buikgriep kelderde haar nierfunctie tot 4%. Dus vanaf maart tot oktober buikspoeling dialyse gedaan, fucking intensief en vermoeiend. Afgelopen oktober eindelijk de grote operatie, papa heeft een nier gedoneerd. Na de operatie heeft het kind 4 weken in het ziekenhuis gelegen, na 2 weken kreeg ze opeens haar allereerste (en wat ons betreft laatste) epileptische aanval waardoor ze 2 dagen blind was.
Inmiddels doet de nier het echt gruwelijk goed, kind heeft weer energie enz.
Trusten!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Maarre het was weer gezellig mensen. Misschien tot snel. Mijn bedje roept
Ik doe 8x10 inmiddels met 13 kilo per dumbbell. Dat voel je wel, vooral als je 2 soorten oefeningen doetquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
En of je de bewegingen correct uitvoert. Ook of je het explosief of gecontroleerd doet.
Ik streef naar 3x12 bewegingen, maar ga wel steeds tot het uiterste met de gewichten waardoor ik soms tussen de 6 en 8 afhaak, wat juist hartstikke goed is.Train to failure.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Trusten!
[..]
Ik doe 8x10 inmiddels met 13 kilo per dumbbell. Dat voel je wel, vooral als je 2 soorten oefeningen doet
Ik heb ook alleen dumbbells, en ik train per dag een andere spiergroep. Dat werkt voor mij prima. Ik heb een hekel aan sportscholenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]Ik doe 60 degree dumbell bench press met 2X 27,5kg.
Recht omhoog drukken (voor de schouders) met een machine doe ik met 90kg.
Het is zeer afhankelijk van wat voor oefeningen je met die dumbells doet.Met sommige is 27,5kg best te doen terwijl met andere oefeningen 10kg al behoorlijk zwaar is.
Gewone (plat op de rug) bench press met dumbells doe ik met veel kleinere gewichten.
Ja ik train ook steeds andere spiergroepen. Morgen borst en schouders weer.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen dumbbells, en ik train per dag een andere spiergroep. Dat werkt voor mij prima. Ik heb een hekel aan sportscholen
Cardio doe ik met wandelen, en dat doe ik elke dag. Legday moet ik ook eens gaan doenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik train ook steeds andere spiergroepen. Morgen borst en schouders weer.
Moet toch ook weer een keer aan leg day beginnen.
En cardio!
third leg?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Cardio doe ik met wandelen, en dat doe ik elke dag. Legday moet ik ook eens gaan doen
Die mag jij komen trainenquote:
pas maar op jijquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die mag jij komen trainen
Ik pas opquote:
Enorm! Ik heb genoten van de hele race. RBR 1-2, Sainz 3, en de Merc weer op hun plek gezet. AM in de punten, prachtig.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je een beetje genoten vanmiddah?
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Enorm! Ik heb genoten van de hele race. RBR 1-2, Sainz 3, en de Merc weer op hun plek gezet. AM in de punten, prachtig.
Nu Chevy een beetje uitleggen dat ie fout zitquote:
onmogelijkquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu Chevy een beetje uitleggen dat ie fout zit
Hoezo?quote:
Ik schrok alquote:
Thanks babequote:
ToTkequote:
Dotjequote:
Jazeker. Net gewandeld en het huis schoongemaakt. Nu lekker niksquote:
Toftof!quote:Op zondag 3 maart 2024 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jazeker. Net gewandeld en het huis schoongemaakt. Nu lekker niks
Succes!quote:Op zondag 3 maart 2024 10:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Toftof!Ik ga tegen het middaguur naar de sportzaal toe.
quote:
quote:
Dat zou verboden moeten worden!quote:
Dat is niet mooi, koortsquote:
Lovkequote:
Sallykequote:Op zondag 3 maart 2024 15:00 schreef Sally het volgende:
![]()
Helleu - weer boven water![]()
Kostte wat moeite vandaag...
Hier begin ik er ook al last van te krijgenquote:
Ik heb gelukkig hele jaar door een allergietabletje... Maar dus ook neusspray en oogdruppels voor het hoogseizoen...quote:Op zondag 3 maart 2024 15:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier begin ik er ook al last van te krijgen
Ik probeer de hooikoorts tabletten zo weinig mogelijk te nemen, alleen als ik ze echt nodig heb. En tegenwoordig heb ik er minder last van dan vroeger toen ik nog in de provincie woonde en op de middelbare school aan wielren wedstrijden deed en groot deel van mijn tijd in de zomer langs velden en bossen aan het fietsen was.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig hele jaar door een allergietabletje... Maar dus ook neusspray en oogdruppels voor het hoogseizoen...
Is er een nadeel aan die zooi regelmatig te slikken?quote:Op zondag 3 maart 2024 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik probeer de hooikoorts tabletten zo weinig mogelijk te nemen, alleen als ik ze echt nodig heb. En tegenwoordig heb ik er minder last van dan vroeger toen ik nog in de provincie woonde en op de middelbare school aan wielren wedstrijden deed en groot deel van mijn tijd in de zomer langs velden en bossen aan het fietsen was.
Mijn spul niet. Voor zover de arts en apotheek weten. Want dat heb ik natuurlijk wel gevraagd.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Is er een nadeel aan die zooi regelmatig te slikken?
Ja je onderdrukt er wel een reactie van je immuunsysteem mee eigenlijk, maar het spul heeft zich in de loop der vele jaren inmiddels wel bewezen, lijkt me.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Mijn spul niet. Voor zover de arts en apotheek weten. Want dat heb ik natuurlijk wel gevraagd.
Het onderdrukt niet je immuunsysteem, maar het vrijkomen van de histamine (de stof die de cascade van het immuunsysteem geeft, waardoor de symptomen komen).quote:Op zondag 3 maart 2024 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je onderdrukt er wel een reactie van je immuunsysteem mee eigenlijk, maar het spul heeft zich in de loop der vele jaren inmiddels wel bewezen, lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |