Zware klepquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik doe mijn workout thuis, lekker met gewichten werken
Mooi nieuwsquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lang verhaal kort.
Vorig jaar feb kreeg ze buikgroep, had al last van nierfalen en we waren al naar een transplantatie toe aan het werken. Door die buikgriep kelderde haar nierfunctie tot 4%. Dus vanaf maart tot oktober buikspoeling dialyse gedaan, fucking intensief en vermoeiend. Afgelopen oktober eindelijk de grote operatie, papa heeft een nier gedoneerd. Na de operatie heeft het kind 4 weken in het ziekenhuis gelegen, na 2 weken kreeg ze opeens haar allereerste (en wat ons betreft laatste) epileptische aanval waardoor ze 2 dagen blind was.
Inmiddels doet de nier het echt gruwelijk goed, kind heeft weer energie enz.
Trusten!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Maarre het was weer gezellig mensen. Misschien tot snel. Mijn bedje roept
Ik doe 8x10 inmiddels met 13 kilo per dumbbell. Dat voel je wel, vooral als je 2 soorten oefeningen doetquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
En of je de bewegingen correct uitvoert. Ook of je het explosief of gecontroleerd doet.
Ik streef naar 3x12 bewegingen, maar ga wel steeds tot het uiterste met de gewichten waardoor ik soms tussen de 6 en 8 afhaak, wat juist hartstikke goed is.Train to failure.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Trusten!
[..]
Ik doe 8x10 inmiddels met 13 kilo per dumbbell. Dat voel je wel, vooral als je 2 soorten oefeningen doet
Ik heb ook alleen dumbbells, en ik train per dag een andere spiergroep. Dat werkt voor mij prima. Ik heb een hekel aan sportscholenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]Ik doe 60 degree dumbell bench press met 2X 27,5kg.
Recht omhoog drukken (voor de schouders) met een machine doe ik met 90kg.
Het is zeer afhankelijk van wat voor oefeningen je met die dumbells doet.Met sommige is 27,5kg best te doen terwijl met andere oefeningen 10kg al behoorlijk zwaar is.
Gewone (plat op de rug) bench press met dumbells doe ik met veel kleinere gewichten.
Ja ik train ook steeds andere spiergroepen. Morgen borst en schouders weer.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen dumbbells, en ik train per dag een andere spiergroep. Dat werkt voor mij prima. Ik heb een hekel aan sportscholen
Cardio doe ik met wandelen, en dat doe ik elke dag. Legday moet ik ook eens gaan doenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik train ook steeds andere spiergroepen. Morgen borst en schouders weer.
Moet toch ook weer een keer aan leg day beginnen.
En cardio!
third leg?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Cardio doe ik met wandelen, en dat doe ik elke dag. Legday moet ik ook eens gaan doen
Die mag jij komen trainenquote:
pas maar op jijquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die mag jij komen trainen
Ik pas opquote:
heb je een beetje genoten vanmiddah?quote:
Enorm! Ik heb genoten van de hele race. RBR 1-2, Sainz 3, en de Merc weer op hun plek gezet. AM in de punten, prachtig.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je een beetje genoten vanmiddah?
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Enorm! Ik heb genoten van de hele race. RBR 1-2, Sainz 3, en de Merc weer op hun plek gezet. AM in de punten, prachtig.
Nu Chevy een beetje uitleggen dat ie fout zitquote:
onmogelijkquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu Chevy een beetje uitleggen dat ie fout zit
Hoezo?quote:
Ik schrok alquote:
i've got your backquote:
Thanks babequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |