abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 maart 2024 @ 21:53:09 #226
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_212667165
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 21:49 schreef ToT het volgende:

[..]
_O-

Gewoon de eerste de beste spierbundel ff zwoel aankijken en lief zeggen dat je helemaal geen idee hebt hoe al deze dingen werken, hihi! :P
Oh bah ik vind van die anabolenjunkies echt zo misselijkmakend :r

En de rest ziet er uit alsof ze een jaar of 12 zijn :X
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_212667169
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]
Lang verhaal kort.

Vorig jaar feb kreeg ze buikgroep, had al last van nierfalen en we waren al naar een transplantatie toe aan het werken. Door die buikgriep kelderde haar nierfunctie tot 4%. Dus vanaf maart tot oktober buikspoeling dialyse gedaan, fucking intensief en vermoeiend. Afgelopen oktober eindelijk de grote operatie, papa heeft een nier gedoneerd. Na de operatie heeft het kind 4 weken in het ziekenhuis gelegen, na 2 weken kreeg ze opeens haar allereerste (en wat ons betreft laatste) epileptische aanval waardoor ze 2 dagen blind was.

Inmiddels doet de nier het echt gruwelijk goed, kind heeft weer energie enz.
-O- Heiligen scheisse zeg....

*O* Maar die laatste zin: ^O^
pi_212667221
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]
Oh bah ik vind van die anabolenjunkies echt zo misselijkmakend :r

En de rest ziet er uit alsof ze een jaar of 12 zijn :X
In de sportzaal waar ik naar toe ga (op de tijden dat ik er naar toe ga) zie je vooral normale lui.
Ook een stelletje van ruim boven de 80, zo leuk! O+
Één of andere agressief uitziende Pool of zo die overdreven macho loopt.
Heel af en toe van die overdreven geil geklede (nou ja; NAUWELIJKS geklede) slettebakken,
Maar al met al gewoon normale mensen.

's Avonds schijnt er wel heel ander volk rond te lopen.
  zaterdag 2 maart 2024 @ 21:55:48 #229
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_212667239
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 21:53 schreef ToT het volgende:

[..]
-O- Heiligen scheisse zeg....

*O* Maar die laatste zin: ^O^
Ja was een heftig jaartje. De moeder van het kind heeft NIETS gedaan of geleerd om te kunnen helpen. Is al ruim een jaar aan het janken dat ze haar dochter nauwelijks ziet maar gaat wel lekker op vakantie naar Duitsland terwijl ze weet dat haar dochter weer was opgenomen in het ziekenhuis. Geen trainingen gevolgd die nodig waren voor de verzorging (dialyse en sondevoeding) dus mijn vriend en ik deden alles samen. Nu is ze boos op mij omdat ik 'haar plek heb ingenomen'. Ik moest wel :X
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  zaterdag 2 maart 2024 @ 21:56:50 #230
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_212667271
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 21:55 schreef ToT het volgende:

[..]
In de sportzaal waar ik naar toe ga (op de tijden dat ik er naar toe ga) zie je vooral normale lui.
Ook een stelletje van ruim boven de 80, zo leuk! O+
Één of andere agressief uitziende Pool of zo die overdreven macho loopt.
Heel af en toe van die overdreven geil geklede (nou ja; NAUWELIJKS geklede) slettebakken,
Maar al met al gewoon normale mensen.

's Avonds schijnt er wel heel ander volk rond te lopen.
De mijne zit onder een studentenflat, in het centrum. Dus ja, vooral heel veel studenten die nog veel te strak in hun vel zitten.
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_212667459
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]
De mijne zit onder een studentenflat, in het centrum. Dus ja, vooral heel veel studenten die nog veel te strak in hun vel zitten.
Was wel super schattig laatst; één of ander pakweg 16-jarig grietje die samen met haar pakweg 12-jarig zusje zat te stuntelen met die apparaten! _O-
Ik wil niet als een creep overkomen dus heb eerst maar ff niks er op uit gedaan, maar bij 1 apparaat zat die jongste echt onvoorstelbaar te klungelen. Ik stond toch op het punt om weg te gaan en heb hen ff uitgelegd hoe dat apparaat te gebruiken. (Dat grietje gebruikte 10kg voor de ene arm en 15 voor de andere wat allebei sowieso duidelijk te zwaar was) en heb daarna nog ff uitleg gegeven over die vorige apparaen waar ze mee hebben zitten klungelen en ben toen naar huis gegaan. :)
  zaterdag 2 maart 2024 @ 22:06:42 #232
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_212667582
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:02 schreef ToT het volgende:

[..]
Was wel super schattig laatst; één of ander pakweg 16-jarig grietje die samen met haar pakweg 12-jarig zusje zat te stuntelen met die apparaten! _O-
Ik wil niet als een creep overkomen dus heb eerst maar ff niks er op uit gedaan, maar bij 1 apparaat zat die jongste echt onvoorstelbaar te klungelen. Ik stond toch op het punt om weg te gaan en heb hen ff uitgelegd hoe dat apparaat te gebruiken. (Dat grietje gebruikte 10kg voor de ene arm en 15 voor de andere wat allebei sowieso duidelijk te zwaar was) en heb daarna nog ff uitleg gegeven over die vorige apparaen waar ze mee hebben zitten klungelen en ben toen naar huis gegaan. :)
Is tegenwoordig nog gevaarlijk ook om als man je hulp aan te bieden in de sportschool :X

Nah ik weet op zich wel hoe elk apparaat werkt enz maar ben nog zoekende naar wat voor mij de beste oefeningen zijn om te bereiken wat ik wil bereiken.
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_212667645
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]
Is tegenwoordig nog gevaarlijk ook om als man je hulp aan te bieden in de sportschool :X

Nah ik weet op zich wel hoe elk apparaat werkt enz maar ben nog zoekende naar wat voor mij de beste oefeningen zijn om te bereiken wat ik wil bereiken.
Ja ik postte net al 2 filmpjes van Joey Swoll. :P

Ow, schiet me nog een andere te binnen. Ik heb geen idee of ik die terug kan vinden. ff zoeken... _O-
  zaterdag 2 maart 2024 @ 22:09:16 #234
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_212667655
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:08 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja ik postte net al 2 filmpjes van Joey Swoll. :P

Ow, schiet me nog een andere te binnen. Ik heb geen idee of ik die terug kan vinden. ff zoeken... _O-
Ja die opende niet bij mij :'(

Zal ff googlen
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_212667703
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]
Ja die opende niet bij mij :'(

Zal ff googlen
Rechter muisknop, openen in nieuw venster. :) Hier rechtstreeks op FOK! werkt ook nooit bij mij. :)
pi_212667726
Dat filmpje waar ik net naar zocht kan ik helaas niet vinden. Was een sketch van dat er een knappe vrouw de sportzaal in komt en alle mannen rennen in paniek weg. Eentje knalt tegen een paal op en raakt bewusteloos en weer een andere pakt een rood-witte stok en doet een zonnebril op en doet alsof hij blind is enzo! _O-
  zaterdag 2 maart 2024 @ 22:13:38 #237
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_212667747
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:12 schreef ToT het volgende:
Dat filmpje waar ik net naar zocht kan ik helaas niet vinden. Was een sketch van dat er een knappe vrouw de sportzaal in komt en alle mannen rennen in paniek weg. Eentje knalt tegen een paal op en raakt bewusteloos en weer een andere pakt een rood-witte stok en doet een zonnebril op en doet alsof hij blind is enzo! _O-
Volgens mij heb ik die weleens gezien ja _O-
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_212667756
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]
Volgens mij heb ik die weleens gezien ja _O-
:D !
  zaterdag 2 maart 2024 @ 22:14:32 #239
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_212667777
Nou ik kan je vertellen dat dat dus niet gebeurd als ik met mijn logge bijna bejaarde lichaam de sportschool in loop -O-
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_212667783
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou ik kan je vertellen dat dat dus niet gebeurd als ik met mijn logge bijna bejaarde lichaam de sportschool in loop -O-
Dat zal toch wel meevallen? :D
  zaterdag 2 maart 2024 @ 22:16:24 #241
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_212667815
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:15 schreef ToT het volgende:

[..]
Dat zal toch wel meevallen? :D
Niet echt. Maar komt wel weer.

Er zijn wel oefeningen die echt serieus niet te doen zijn voor mensen met iets meer voorgevel dan het gemiddelde trouwens. Echt zo kut!
[b]AirwiN schreef [/b]
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 maart 2024 @ 22:18:03 #242
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_212667870
Ik doe mijn workout thuis, lekker met gewichten werken :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_212667873
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]
Niet echt. Maar komt wel weer.

Er zijn wel oefeningen die echt serieus niet te doen zijn voor mensen met iets meer voorgevel dan het gemiddelde trouwens. Echt zo kut!
Bwhehehe! :D

Ik heb overigens echt nooit spierpijn na flink getraind te hebben terwijl ik debiel zware gewichten gebruik, maar onlangs heb ik een oefening geprobeerd die ik in een filmpje heb gezien, en kannonne, dat voel ik echt wel! _O-
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 maart 2024 @ 22:19:01 #244
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_212667893
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:18 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik heb overigens echt nooit spierpijn na flink getraind te hebben terwijl ik debiel zware gewichten gebruik, maar onlangs heb ik een oefening geprobeerd die ik in een filmpje heb gezien, en kannonne, dat voel ik echt wel! _O-
Schijnt ook niet het gewicht te zijn maar hoeveel repetities je doet. En dat ga je wel voelen ja :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_212667897
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik doe mijn workout thuis, lekker met gewichten werken :9
Lukt dat? :D
Ik heb diverse apparaten in huis gehad, maar ik moest de stoflaag zowat met een sneeuwschuiver er van verwijderen toen ik ze op Marktplaats ging verkopen! _O-
  zaterdag 2 maart 2024 @ 22:20:07 #246
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_212667921
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Schijnt ook niet het gewicht te zijn maar hoeveel repetities je doet. En dat ga je wel voelen ja :P
Dat heb ik ook gehoord :Y
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:18 schreef ToT het volgende:

[..]

Als ik een leg-day doe dan heb ik wel echt spierpijn. Dan baal ik ook het hardst dat ik op 3 hoog zonder lift woon :X
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_212667938
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
En of je de bewegingen correct uitvoert. Ook of je het explosief of gecontroleerd doet.
Ik streef naar 3x12 bewegingen, maar ga wel steeds tot het uiterste met de gewichten waardoor ik soms tussen de 6 en 8 afhaak, wat juist hartstikke goed is. :) Train to failure.
pi_212667955
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]
Dat heb ik ook gehoord :Y
[..]
Als ik een leg-day doe dan heb ik wel echt spierpijn. Dan baal ik ook het hardst dat ik op 3 hoog zonder lift woon :X
Ow ja ff niet aan gedacht; leg day is het enige wat ik wel voel, ja. Vooral in de liezen! :X
  zaterdag 2 maart 2024 @ 22:21:42 #249
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_212667959
Maarre het was weer gezellig mensen. Misschien tot snel. Mijn bedje roept :X
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_212667973
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Maarre het was weer gezellig mensen. Misschien tot snel. Mijn bedje roept :X
Haha is goed, hee trusten! :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')