ToTkequote:
Dotjequote:
Jazeker. Net gewandeld en het huis schoongemaakt. Nu lekker niksquote:
Toftof!quote:Op zondag 3 maart 2024 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jazeker. Net gewandeld en het huis schoongemaakt. Nu lekker niks
Succes!quote:Op zondag 3 maart 2024 10:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Toftof!Ik ga tegen het middaguur naar de sportzaal toe.
quote:
quote:
Dat zou verboden moeten worden!quote:
Dat is niet mooi, koortsquote:
Lovkequote:
Sallykequote:Op zondag 3 maart 2024 15:00 schreef Sally het volgende:
![]()
Helleu - weer boven water![]()
Kostte wat moeite vandaag...
Hier begin ik er ook al last van te krijgenquote:
Ik heb gelukkig hele jaar door een allergietabletje... Maar dus ook neusspray en oogdruppels voor het hoogseizoen...quote:Op zondag 3 maart 2024 15:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier begin ik er ook al last van te krijgen
Ik probeer de hooikoorts tabletten zo weinig mogelijk te nemen, alleen als ik ze echt nodig heb. En tegenwoordig heb ik er minder last van dan vroeger toen ik nog in de provincie woonde en op de middelbare school aan wielren wedstrijden deed en groot deel van mijn tijd in de zomer langs velden en bossen aan het fietsen was.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig hele jaar door een allergietabletje... Maar dus ook neusspray en oogdruppels voor het hoogseizoen...
Is er een nadeel aan die zooi regelmatig te slikken?quote:Op zondag 3 maart 2024 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik probeer de hooikoorts tabletten zo weinig mogelijk te nemen, alleen als ik ze echt nodig heb. En tegenwoordig heb ik er minder last van dan vroeger toen ik nog in de provincie woonde en op de middelbare school aan wielren wedstrijden deed en groot deel van mijn tijd in de zomer langs velden en bossen aan het fietsen was.
Mijn spul niet. Voor zover de arts en apotheek weten. Want dat heb ik natuurlijk wel gevraagd.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Is er een nadeel aan die zooi regelmatig te slikken?
Ja je onderdrukt er wel een reactie van je immuunsysteem mee eigenlijk, maar het spul heeft zich in de loop der vele jaren inmiddels wel bewezen, lijkt me.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Mijn spul niet. Voor zover de arts en apotheek weten. Want dat heb ik natuurlijk wel gevraagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |