Haha cool!quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja laat ze lekker ophouden met al die remakes. Door de nieuwe 'hou allemaal van elkaar' mentaliteit gaat de kracht van het origineel echt keihard verloren.
Ja. Papa, mama, bluey en bingo. En die spelen de hele dag en papa en mama moeten altijd meedoen. Leuk voorbeeld voor kinderen wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Choo Choo Charles is best gaaf (de game dan).
[..]
Whut
Sow, generatiekloof!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mis de klassiekers als Ed, Edd and Eddy, Johnny Bravo, Powerpuff Girls en Cow and Chicken.
The Simpsons heb ik echt nooit leuk gevonden.quote:
Hoezo generatiekloof? Dat keek ik altijd na het stappen op Cartoon Network.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, generatiekloof!
Maar die waren idd ook tof, ja!
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
The Simpsons heb ik echt nooit leuk gevonden.
Ik mag mijn stiefdochters geen eens kennis laten maken met Happy Tree Friends. Zo stom van papa
Ja stom. Ik vroeg het eerst dus had hij zoiets van hmm als je het vraagt is het vast geen normale tekenfilm dus wilde hij eerst een aflevering zien.quote:
Johnny Bravo is legendarisch goedquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mis de klassiekers als Ed, Edd and Eddy, Johnny Bravo, Powerpuff Girls en Cow and Chicken.
Happy Tree Friends is ook geweldigquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
The Simpsons heb ik echt nooit leuk gevonden.
Ik mag mijn stiefdochters geen eens kennis laten maken met Happy Tree Friends. Zo stom van papa
Dat krijg je nu echt niet meer uitgezondenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Johnny Bravo is legendarisch goed
Zo'n vrolijk deuntje ook. Vrolijk getekend. Allemaal vrolijkheidquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Happy Tree Friends is ook geweldig
De dame die de stem van dat meisje doet in die cartoons kwam de buren een keer tegen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja stom. Ik vroeg het eerst dus had hij zoiets van hmm als je het vraagt is het vast geen normale tekenfilm dus wilde hij eerst een aflevering zien.
Toen kreeg ik een strenge NEE NIET MIJN KINDEREN TRAUMATISEREN!
Serieus?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
De dame die de stem van dat meisje doet in die cartoons kwam de buren een keer tegen.
"Zeg, wat doen jullie eigenlijk daar allemaal? We horen allemaal gekrijs enzo?"
Dus die dame heeft ze uitgenodigd om binnen te komen en ze heeft hen laten zien waar ze aan werkten.
Die buren zijn weer naar buiten gelopen en hebben NOOIT meer ÉÉN woord tegen hen gezegd!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
De dame die de stem van dat meisje doet in die cartoons kwam de buren een keer tegen.
"Zeg, wat doen jullie eigenlijk daar allemaal? We horen allemaal gekrijs enzo?"
Dus die dame heeft ze uitgenodigd om binnen te komen en ze heeft hen laten zien waar ze aan werkten.
Die buren zijn weer naar buiten gelopen en hebben NOOIT meer ÉÉN woord tegen hen gezegd!![]()
![]()
Oh tof, maar een keer kijken.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja volgens mij is er op hun channel een interview met de makers waarin dat te zien is!
Haha okee!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh tof, maar een keer kijken.
Ik heb ook ooit gezien wie de stem van ike uit southpark doet. Ook hilarische beelden dat. Lief klein kind die dat inspreekt.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha okee!Ik heb wel een clipje gezien dat ze een stukje van Cartman inspreken met spottend "Nja nja nja nja nja njaaaa!!!!" zo met de tong uit de mond, en ze kregen allemaal een lachstuip!
Mooi tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |