quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Max Verstappen is een halve Nederlander, een halve Belg een een volledige Limburger
En wanneer heb ik gezegd dat hij geen Limburger isquote:
aah neequote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En wanneer heb ik gezegd dat hij geen Limburger is![]()
Ik heb wel eens laten vallen dat hij niet al te snugger is, maar daarom is hij juist coureur geworden en geen engineer
Dat zijn dezelfde soort mensen die geen idee hebben dat een band twee kanten heeftquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah nee
ik ken mensen die denken dat ze engineer of manager kunnen worden in de F1
schijnt een heel goede simracer te zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde soort mensen die geen idee hebben dat een band twee kanten heeft
De beste bond coachen zitten natuurlijk thuis op de bank met een zak chips en een flesje bier te zeiken dat zij het beter weten.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
schijnt een heel goede simracer te zijn
jij snapt hetquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De beste bond coachen zitten natuurlijk thuis op de bank met een zak chips en een flesje bier te zeiken dat zij het beter weten.
Oeh, een smurf, zeker?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:11 schreef greysbones het volgende:
ik ken mensen die denken dat ze engineer of manager kunnen worden in de F1
Zelfs bij de blauw/roze zouden zulke het nog erger weten te verneukenquote:
Je weet over wie we het hadden?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfs bij de blauw/roze zouden zulke het nog erger weten te verneuken![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
schijnt een heel goede simracer te zijn
PaintLord!quote:
Ja, ook met dit:quote:
Wat komt daar nou uit het pak cerials vallen?!quote:
Dat koffie-gifje wilde ik ook posten na je antwoord!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ook met dit:
[ afbeelding ]
Geen idee, lijkt op een mobieltje of zo?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat komt daar nou uit het pak cerials vallen?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |