ja zo lijkt het bijna wel he. ergens gewoon slecht in zijn mag niet meerquote:Op zondag 25 februari 2024 15:32 schreef espri het volgende:
Het is wel steeds vaker als je iets niet kan, noemen we het maar disc nog wat…
Kom op he beetje realistisch blijven!quote:Op zondag 25 februari 2024 15:32 schreef marky het volgende:
[..]
Alleen geen tactische zaken mag geschreven worden. Ik kan mij Hieke uit BB2 nog herinneren die het met de vinger op je been schrijven tot kunst had verheven en dat werd uiteindelijk verboden.
De vragen in de live zijn wel gebaseerd op zaken die tijdens de week in de uitzendingen te zien waren. Als Heisa Jinx langskomt, krijgt Jimmy daar een vraag over. Als je weinig interessants laat zien of loopt voortdurend te huilen, dan krijg je geen of "slechte" vragen (heb je het verlies van basi al wat verwerkt?)quote:Op zondag 25 februari 2024 15:28 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dat 'verkeerd neergezet worden in de buitenwereld' ligt volgens Rohani en Tyron dus uitsluitend aan de vragen en antwoorden in de live.
Dat heb ik met 69. Zeg ik dat tegen mijn vrouw en dan vraagt ze of ik kan rekenen. Ja, zeg ik. Nou dan reken er maar niet op vandaag.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:32 schreef Joyce-43 het volgende:
ik heb het alleen met 98 en 89 continue
quote:Op zondag 25 februari 2024 15:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat heb ik met 69. Zeg ik dat tegen mijn vrouw en dan vraagt ze of ik kan rekenen. Ja, zeg ik. Nou dan reken er maar niet op vandaag.
Vorig jaar was er toch ook zo wat? Dat er dan een som op het scherm kwam en een naam geroepen werd, en die persoon moest dan binnen xx seconden een cijfercode gaan intikken op een kastje op het einde van de gang?quote:Op zondag 25 februari 2024 15:36 schreef rinardo het volgende:
Er komt blijkbaar een rekenchallenge aan... Waarmee ze daarna een cijferslot kunnen openen... Iedereen even terug naar school, vierkantswortels enz oefenen
Het slot gaat stroef en je kan hem omdraaienquote:Op zondag 25 februari 2024 15:38 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Vorig jaar was er toch ook zo wat? Dat er dan een som op het scherm kwam en een naam geroepen werd, en die persoon moest dan binnen xx seconden een cijfercode gaan intikken op een kastje op het einde van de gang?
dat was met Jill de eerste en het was gewoon inderdaad een cijferreeks en die moest ingetoetst wordenquote:Op zondag 25 februari 2024 15:38 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Vorig jaar was er toch ook zo wat? Dat er dan een som op het scherm kwam en een naam geroepen werd, en die persoon moest dan binnen xx seconden een cijfercode gaan intikken op een kastje op het einde van de gang?
Ah Dan verandert dus de groep daredevil’s denk ik?quote:Op zondag 25 februari 2024 15:40 schreef BB-King het volgende:
Jimmy heeft gewonnen van Dilano zo te zien.
Dilano heeft een blauwe band om zijn arm.
Oh ja, was me nog niet opgevallen.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:40 schreef BB-King het volgende:
Jimmy heeft gewonnen van Dilano zo te zien.
Dilano heeft een blauwe band om zijn arm.
Heerlijk !quote:Op zondag 25 februari 2024 15:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
Mr. Tactiek heeft dus nu de blauwe band
Ja maar lag niet aan hem hoorquote:Op zondag 25 februari 2024 15:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hoe was het ook alweer. Wie verliest zit op de bank?quote:Op zondag 25 februari 2024 15:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ah, dat zou het verklarenquote:Op zondag 25 februari 2024 15:41 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Spel is nog maar 1x gespeeld tussen Jimmy en Dylano, denk ik
Blessure aan de schouderquote:
Mooi hequote:Op zondag 25 februari 2024 15:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
Was het maar al zo'n feest..quote:Op zondag 25 februari 2024 15:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe was het ook alweer. Wie verliest zit op de bank?
Waarschijnlijk elke dag een game waar ze van luxe naar basics kant kunnen wisselen.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:40 schreef espri het volgende:
[..]
Ah Dan verandert dus de groep daredevil’s denk ik?
Nou ja het wordt toegelaten.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Kom op he beetje realistisch blijven!
regel is schrijven mag niet, werd al veel toegelaten voor die briefjes en spelletjes.
maar om het nu te gaan gebruiken voor opdracht is gewoon fout
ehuquote:Op zondag 25 februari 2024 15:47 schreef Dotteke het volgende:
Zit Karen nu te huilen omdat ze niet kan rekenen?
Geen idee, schakelde weer te laatquote:Op zondag 25 februari 2024 15:47 schreef Joyce-43 het volgende:
ik ga spijt krijgen hiervan
Maar waarom Glenn wel wegsturen en danny niet?
is er dan wel wat gebeurd tussen Ash en Glenn?
ja zoals ik dus als zeg in deze bespottelijk! voor een opdrachtquote:
Ja vind dit nu ook wel wat raar. Tom lijkt al geweest te zijn en legt nu gewoon uit hoe Alice moet rekenen.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja zoals ik dus als zeg in deze bespottelijk! voor een opdracht
oogpotlood en toiletrollenquote:Op zondag 25 februari 2024 15:50 schreef Ebinas het volgende:
Mogen ze pen en papier mee of ligt het daar?
Ze geeft les in haren doen.quote:
Ik bedoel in de gameroom ?quote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 15:51 schreef Snoozey het volgende:
rekenen kun je leren met steentjes uit de tuin
ja BB zou wel eens mogen ingrijpen ja ipv ons ook steeds SL te geven!quote:Op zondag 25 februari 2024 15:51 schreef marky het volgende:
[..]
Ja vind dit nu ook wel wat raar. Tom lijkt al geweest te zijn en legt nu gewoon uit hoe Alice moet rekenen.
ja gewoon 2 delen verf op 1 deel water is niet zo moeilijk denk ikquote:Op zondag 25 februari 2024 15:51 schreef espri het volgende:
[..]
Ook dan moet je rekenen of je de goede verhouding van verf en dinges meet. Nouja het zal wel.
ze heeft havo gedaan maar ze weet niet wat 300 delen door 3 isquote:Op zondag 25 februari 2024 15:52 schreef espri het volgende:
Sorbo komt net van school, hoezo kan zij het niet.
Goed dat je er even die disclaimer bijzet.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:49 schreef Ebinas het volgende:
Helpt lekker As.
Oh nee ik doe het niet goed...en streept door.
Oh ik doe het wel goed.
Disclaimer: Kan beuren hoor, ik fik er niet af
Best lastig heurquote:Op zondag 25 februari 2024 15:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja gewoon 2 delen verf op 1 deel water is niet zo moeilijk denk ik
Rekenmachinesquote:Op zondag 25 februari 2024 15:52 schreef espri het volgende:
Sorbo komt net van school, hoezo kan zij het niet.
oh zo ja nee mag nietquote:Op zondag 25 februari 2024 15:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik bedoel in de gameroom ?
Omdat ze nu oefenen met "pen" en "papier".
Uit je hoofd is toch echt wel weer andere koek (vind ik)
300 steentjes rapen en delen maarquote:Op zondag 25 februari 2024 15:53 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze heeft havo gedaan maar ze weet niet wat 300 delen door 3 is
viel me juist op dat ze het ook op gevoel deed laatst, het mengen van de haarverfquote:Op zondag 25 februari 2024 15:51 schreef espri het volgende:
[..]
Ook dan moet je rekenen of je de goede verhouding van verf en dinges meet. Nouja het zal wel.
Daarom moest Jimmy een muts op tijdens de livequote:Op zondag 25 februari 2024 15:54 schreef Snoozey het volgende:
[..]
viel me juist op dat ze het ook op gevoel deed laatst, het mengen van de haarverf
Zo zie je maar dat tegenwoordig al die papiertjes zwaar overschat zijn.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:53 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze heeft havo gedaan maar ze weet niet wat 300 delen door 3 is
Ken jij die al dan????? Ik ben nog niet zo verquote:Op zondag 25 februari 2024 15:57 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat tegenwoordig al die papiertjes zwaar overschat zijn.
Ik ben zelf ook geen rekenwonder maar de basics zijn echt geen probleem.
Bij bepaalde bewoners vraag ik mij af of ze de tafel van 0 wel goed kunnen opnoemen.
Fijne kapster, laat je daar je haar doen, zegt ze: "dat is dan ¤50". Dan geef je haar een briefje van ¤10 en zeg je "Laat de rest maar zitten." Zegt Karen: "Dankjewelquote:Op zondag 25 februari 2024 15:54 schreef Snoozey het volgende:
[..]
viel me juist op dat ze het ook op gevoel deed laatst, het mengen van de haarverf
Dat gebeurt mij nou nooit 😂😂😂😂quote:
Zo herkenbaarquote:Op zondag 25 februari 2024 15:59 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij nou nooit 😂😂😂😂
Denk ook wel is met meelezen goh duurt best lang voordat iemand tikt……is die cos al gesloten 🙈
Denk t wel, Dilano heeft een heleboel verschillende redenen waarom hij het niet gehaald heeft.quote:
Ben overgeschakeld naar de streamlock. Prettiger om te kijken dan luisteren baat sabeauquote:Op zondag 25 februari 2024 16:03 schreef Schakeltopia het volgende:
voldoening halen uit mensen helpen. aldus soebaroe
ja glenn natuurlijkquote:Op zondag 25 februari 2024 16:04 schreef Ebinas het volgende:
Ah versprak Sorbo zich nu een beetje?
Had ze liever iemand anders gehad dan Ro?
Je leert iemand wel goed kennen door te luisteren naar die kletskoek Koos, en het is niet in haar voordeelquote:Op zondag 25 februari 2024 16:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ben overgeschakeld naar de streamlock. Prettiger om te kijken dan luisteren baat sabeau
Ik kan er echt niet tegen dan domme geleuter van haar.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je leert iemand wel goed kennen door te luisteren naar die kletskoek Koos, en het is niet in haar voordeel
Lik me bal 🥎quote:Op zondag 25 februari 2024 16:06 schreef OmaJacky het volgende:
Sjeeeeees wat kan dat kind Sabeau lullen zeg.
In iedere zin lult ze recht wat krom is en vice versa.
Het is niet bij te houden wat ze allemaal zegt, ik snap er de ballen van.
Verkapte streamlock...Praat maar zegt nietsquote:Op zondag 25 februari 2024 16:04 schreef Tuttebolleke het volgende:
Waarom waarom is Sabo zo vaak in beeld ?? En met geluid…
Dan hang maar de docent uit: "Je krijgt een één Sabeau. Je geeft al een week aan een stuk elke dag dezelfde spreekbeurtquote:Op zondag 25 februari 2024 16:06 schreef espri het volgende:
Wanneer zou Sorbo echt zijn? Ze praat altijd als een spreekbeurt…
zo van, als ik het maar vaak genoeg herhaal, dan zal het wel zo zijnquote:
Als ze uit beeld verdwijntquote:Op zondag 25 februari 2024 16:10 schreef Schakeltopia het volgende:
ja wij kijken echt met een bepaalde blijdschap naar je soebaroe
Leedvermaak, met de komende exit in gedachtenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:10 schreef Schakeltopia het volgende:
ja wij kijken echt met een bepaalde blijdschap naar je soebaroe
Niet te doen.quote:
Dan doe ik net of ik een hond heb en ga ik hem uitlatenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:12 schreef Gerrie_55 het volgende:
Je zal toch zo iemand op visite krijgen
En toch vind het heen leuk grappig mens. Lekker gekquote:Op zondag 25 februari 2024 16:12 schreef mazaru het volgende:
Spreken is zilver en zwijgen is goud herhaalt ze een paar keer en ze klept maar door.
Nog erger...... het zal je schoonzus zijnquote:Op zondag 25 februari 2024 16:12 schreef Gerrie_55 het volgende:
Om een boodschap sturen en nooit meer open doenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:12 schreef Gerrie_55 het volgende:
Gek in ieder gevalquote:Op zondag 25 februari 2024 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch vind het heen leuk grappig mens. Lekker gek
Neeeeeeequote:Op zondag 25 februari 2024 16:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nog erger...... het zal je schoonzus zijn
Misschien kijk je te weinig Dot, hier gaat ze meestal op mute, niet vol te houdenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch vind het heen leuk grappig mens. Lekker gek
jep, doet ze regelmatig.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:15 schreef kiki2024 het volgende:
zit ze nou serieus tegen zichzelf te praten
Vannacht om 02:45 gaat het alarm, moeten ze individueel 'n rekenopdracht doenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:14 schreef GayGuy het volgende:
Dat rekenen moet geen dagenlange opdracht worden
Dat heb ik wel b ij anderenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:16 schreef Xilia het volgende:
[..]
Misschien kijk je te weinig Dot, hier gaat ze meestal op mute, niet vol te houden
Ze praat veel maar zegt heel weinigquote:Op zondag 25 februari 2024 16:06 schreef OmaJacky het volgende:
Sjeeeeees wat kan dat kind Sabeau lullen zeg.
In iedere zin lult ze recht wat krom is en vice versa.
Het is niet bij te houden wat ze allemaal zegt, ik snap er de ballen van.
Mijn oma deed dat ook. Omdat ik dat als kind zag, ben ik dat ook jarenlang gaan doenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:15 schreef kiki2024 het volgende:
zit ze nou serieus tegen zichzelf te praten
Ik twijfel en denk ik ben sterk ik ben sterk ik….. loop naar de keuken voor een schaaltje chipsquote:
Dat schijnt een teken van intelligentie te zijnquote:Op zondag 25 februari 2024 16:18 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Mijn oma deed dat ook. Omdat ik dat als kind zag, ben ik dat ook jarenlang gaan doen
ik dacht altijd dat mensen dat doen uit eenzaamheidquote:Op zondag 25 februari 2024 16:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat schijnt een teken van intelligentie te zijn
quote:Op zondag 25 februari 2024 16:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat schijnt een teken van intelligentie te zijn
ja wat is het nu, ben ik nou eenzaam of heel intelligentquote:Op zondag 25 februari 2024 16:21 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat mensen dat doen uit eenzaamheid
quote:Op zondag 25 februari 2024 16:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[..]
ja wat is het nu, ben ik nou eenzaam of heel intelligent
of koekoek![]()
ik mist nog een beetje de prachtige gifjes. met die malende kaken op de bank van karan en asliequote:
Beter opletten danquote:Op zondag 25 februari 2024 16:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik heb nog niemand iets positiefs zien tikken over Sabo (ik ook niks positiefs)
Ik heb geprobeerd om mijn oude progje te installeren, maar die werkt niet meer op windows11. Maar ik ben nog aan het zoeken naar een soortgelijk programma. BB loopt nog wel evenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik mist nog een beetje de prachtige gifjes. met die malende kaken op de bank van karan en aslie
Ja logisch dat ze daarnet verdrietig was. Dan ziet ze weinig kansen.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:23 schreef Koos1958 het volgende:
Als karen discalculie heeft dan kan ze nooit een reeks sommen maken. Onze oudste heeft dat. Is best pittig geweest vroeger wij hebben haar toen privé laten testen en kwam het eruit. Werd steeds gezegd dat ze niet wilde rekenen.
Hooguit een zelf gevouwen vliegtuigje over de schutting daarquote:Op zondag 25 februari 2024 16:31 schreef rinardo het volgende:
Agenda tip![]()
https://www.gofundme.com/(...)l&utm_source=twitter
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Vind het een beetje eentonig worden dat vliegtuigjes gedoe.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:31 schreef rinardo het volgende:
Agenda tip![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat mij betreft schuiven ze dat huis meer richting Schiphol, zodat het net als met die EJVJL loods binnen een no-fly-zone valtquote:Op zondag 25 februari 2024 16:33 schreef BB-King het volgende:
[..]
Vind het een beetje eentonig worden dat vliegtuigjes gedoe.
Buiten dat moet BB wat strenger zijn wat betreft informatie uit de buitenwereld.
Ze kunnen moeilijk het luchtruim sluitenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:33 schreef BB-King het volgende:
[..]
Buiten dat moet BB wat strenger zijn wat betreft informatie uit de buitenwereld.
Ik ben dat gedoe met die vliegtuigen ook zatquote:Op zondag 25 februari 2024 16:33 schreef BB-King het volgende:
[..]
Als ik BB was zou ik daar een einde aan maken en de bewoners niet meer naar buiten laten gaan.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:31 schreef rinardo het volgende:
Agenda tip![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat ook nog zou kunnen op de banner achter dat vliegtuig: "Ashley, pak een bezem en vlieg er uitquote:Op zondag 25 februari 2024 16:33 schreef BB-King het volgende:
[..]
BB mag datquote:Op zondag 25 februari 2024 16:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk het luchtruim sluiten
Het slot was stroef hequote:Op zondag 25 februari 2024 16:39 schreef Ireth het volgende:
Begrijp ik nu goed (net de streams weer aan) dat de MasterMind verloren heeft van Jimmy??
![]()
quote:Op zondag 25 februari 2024 16:39 schreef Ireth het volgende:
Begrijp ik nu goed (net de streams weer aan) dat de MasterMind verloren heeft van Jimmy??
![]()
Neeeeeeee hij had het nu niet nodig, hij pakte wel wanneer het echt nodig had….quote:Op zondag 25 februari 2024 16:42 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wat een mafklapper…..geef gewoon toe dat Jimmy sneller was.
Ze hebben toch geen reet te doen.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:43 schreef marky het volgende:
Fijne k klus boontjes doppen.
Wel lekker met een beetje pindasaus
Is toch een wonderlijke combi, sperziebonen en garnalen.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:43 schreef marky het volgende:
Fijne k klus boontjes doppen.
Wel lekker met een beetje pindasaus
Als ze praten, toch ?quote:Op zondag 25 februari 2024 16:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Geld van de pot af als de rekensom niet lukt zeggen ze buiten..
Lekker wokken, met een woksaus er bij, met gele rijst.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is toch een wonderlijke combi, sperziebonen en garnalen.
Ja die snap ik ook niet.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maarja die woksaus hebben ze helaas niet. Eventueel met wat olie en knoflook of roerbakken en dan met wat stroop dan heb je in iedergeval wat smaakquote:Op zondag 25 februari 2024 16:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lekker wokken, met een woksaus er bij, met gele rijst.
Nee man, dan moet ik op staan man, ik ben aan het rocken man.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Glenn met die fleecedeken over zijn blote benen...... trek dan 'n broek aan mafklapper
Eerder aan het verstenen op deze manier...quote:Op zondag 25 februari 2024 16:49 schreef espri het volgende:
[..]
Nee man, dan moet ik op staan man, ik ben aan het rocken man.
Sommige daar hebben echt het iq van 'n suikerspinquote:Op zondag 25 februari 2024 16:49 schreef espri het volgende:
[..]
Nee man, dan moet ik op staan man, ik ben aan het rocken man.
Gaan we nu suikerspinnen beledigen?quote:Op zondag 25 februari 2024 16:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sommige daar hebben echt het iq van 'n suikerspin
quote:Op zondag 25 februari 2024 16:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaan we nu suikerspinnen beledigen?
Plantaardige garnalen ook nogquote:Op zondag 25 februari 2024 16:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze gissen dat het ook snachts kan zijnquote:Op zondag 25 februari 2024 16:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
volgens mij niet, mn SV stopt ook bij Jimmy en Dilano
Nee die zijn alleen voor Danny omdat die alergisch is voor echte Garnalenquote:
Zo denken er meerquote:Op zondag 25 februari 2024 16:51 schreef RelDaThief het volgende:
Heeft de mastermind er al eens aan gedacht dat je een heleboel boontjes tegelijk kunt aansnijden ipv 1 per 1?
Nee denk het nietquote:Op zondag 25 februari 2024 16:51 schreef RelDaThief het volgende:
Heeft de mastermind er al eens aan gedacht dat je een heleboel boontjes tegelijk kunt aansnijden ipv 1 per 1?
Tis iig geen MasterChef kunnen we wel concluderenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:51 schreef RelDaThief het volgende:
Ro en Ty hebben vorige week twee keer gekookt. Ashley heb ik nog nooit zien koken en afwassen is ook niet echt haar ding.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:58 schreef KangaP het volgende:
Hebben de vrouwen eigenlijk al eens gekookt
Alice =alleen pannenkoeken
Karin= kan niet koken zegt ze.
Ashley en Rohani nog niet aan het kookfornuis gezien,
Sabeau ook eigenlijk niet.
Dit slaat nergens opquote:Op zondag 25 februari 2024 16:58 schreef marky het volgende:
[..]
Als je er meer tegelijk doet heb je wel neer snijverlies.
#metooquote:Op zondag 25 februari 2024 16:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
Is wel waar wat Alice zegt blijft je hele leven bij het gepest worden
Ervaring
Jimmy: Ik zal er ook wel een paar doen schat,quote:Op zondag 25 februari 2024 16:51 schreef RelDaThief het volgende:
Ik zit nu ook zonder broek onder een fleecedeken, gewoon geen zin om een broek aan te trekken. Kan toch?quote:Op zondag 25 februari 2024 16:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Glenn met die fleecedeken over zijn blote benen...... trek dan 'n broek aan mafklapper
Volgens mij heeft iedereen wel eens meegeholpen met het eten, maar de een wel wat meer dan de anderquote:Op zondag 25 februari 2024 16:58 schreef KangaP het volgende:
Hebben de vrouwen eigenlijk al eens gekookt ?
Alice =alleen pannenkoeken
Karin= kan niet koken zegt ze.
Ashley en Rohani nog niet aan het kookfornuis gezien,
Sabeau ook eigenlijk niet.??
Boontjes zijn niet gelijk dus je snijdt echt meer af. Ik heb er in mijn leven toch heel wat verwerkt.quote:
Dan haal je de draden er niet af.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:51 schreef RelDaThief het volgende:
Geen mastermind geen masterchef , oei oeiquote:Op zondag 25 februari 2024 16:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tis iig geen MasterChef kunnen we wel concluderen
Heb ik gemist wie had er de leiding Ro of Ty🤔quote:Op zondag 25 februari 2024 16:59 schreef marky het volgende:
[..]
Ro en Ty hebben vorige week twee keer gekookt.
som op het scherm, uitkomst is slotcodequote:Op zondag 25 februari 2024 17:05 schreef Dotteke het volgende:
Rekenen, niet echt idee wat er nu precies de bedoeling is
thnxquote:Op zondag 25 februari 2024 17:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
som op het scherm, uitkomst is slotcode
Nope, boontjes even in je hand houden, op de snijplank verticaal rechtzetten zodat de steeltjes allemaal gelijk liggen en dan snij je overal exact evenveel af.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:03 schreef marky het volgende:
[..]
Boontjes zijn niet gelijk dus je snijdt echt meer af. Ik heb er in mijn leven toch heel wat verwerkt.
In principe wel, zeker met bio of eigen gekweekte.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dan haal je de draden er niet af.
Bonen moet je rengen.
Niet dat gedoe met alleen de kontjes eraf snijden.
Ro gelukkigquote:Op zondag 25 februari 2024 17:06 schreef KangaP het volgende:
[..]
Heb ik gemist wie had er de leiding Ro of Ty🤔
Ja ja maar tegenwoordig mogen de boontjes ook weer krom zijn dus het werkt echt niet zo makkelijk. Maar ik verwerk ze echt heel snel stuk voor stuk als het moet. Die koksopleiding helpt zo af en toe nog mee.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:07 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Nope, boontjes even in je hand houden, op de snijplank verticaal rechtzetten zodat de steeltjes allemaal gelijk liggen en dan snij je overal exact evenveel af.
De andere kant moet er zelfs niet af. De verschillende lengtes doen er niet toe.
Hij blijft in het power groepjequote:Op zondag 25 februari 2024 17:16 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Maar war precies? Was bezig mijn 🍕 in de oven te stoppen
Ze moesten een rekensom oplossen en dan met de uitkomst iets openenquote:Op zondag 25 februari 2024 17:16 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Hij blijft nu power en niet powerlessquote:Op zondag 25 februari 2024 17:16 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Die techniek pas ik ook toe ,doe wel de twee uiteinden,quote:Op zondag 25 februari 2024 17:07 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Nope, boontjes even in je hand houden, op de snijplank verticaal rechtzetten zodat de steeltjes allemaal gelijk liggen en dan snij je overal exact evenveel af.
De andere kant moet er zelfs niet af. De verschillende lengtes doen er niet toe.
quote:Op zondag 25 februari 2024 17:25 schreef GayGuy het volgende:
Pizza klaar. Ik ga eten, en Beste kijkers kijken
Danny.quote:
Ach je kunt ze ook koken dus zal wel goedkomenquote:Op zondag 25 februari 2024 17:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat bakt toch niet met zoveel vocht
In spring we spring one hour aheadquote:Op zondag 25 februari 2024 17:40 schreef rinardo het volgende:
voorjaar vooruit,
oudste truukje die je op school leerde
quote:Op zondag 25 februari 2024 17:53 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Die hottub ziet er steeds maar ranziger uit.
Nog best knap, ze eet met haar mond open, je zou toch zeggen dat het er dan de andere kant uit zou vallenquote:
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 25 februari 2024 18:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nog best knap, ze eet met haar mond open, je zou toch zeggen dat het er dan de andere kant uit zou vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |