Ja ja maar tegenwoordig mogen de boontjes ook weer krom zijn dus het werkt echt niet zo makkelijk. Maar ik verwerk ze echt heel snel stuk voor stuk als het moet. Die koksopleiding helpt zo af en toe nog mee.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:07 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Nope, boontjes even in je hand houden, op de snijplank verticaal rechtzetten zodat de steeltjes allemaal gelijk liggen en dan snij je overal exact evenveel af.
De andere kant moet er zelfs niet af. De verschillende lengtes doen er niet toe.
Hij blijft in het power groepjequote:Op zondag 25 februari 2024 17:16 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Maar war precies? Was bezig mijn 🍕 in de oven te stoppen
Ze moesten een rekensom oplossen en dan met de uitkomst iets openenquote:Op zondag 25 februari 2024 17:16 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Hij blijft nu power en niet powerlessquote:Op zondag 25 februari 2024 17:16 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Die techniek pas ik ook toe ,doe wel de twee uiteinden,quote:Op zondag 25 februari 2024 17:07 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Nope, boontjes even in je hand houden, op de snijplank verticaal rechtzetten zodat de steeltjes allemaal gelijk liggen en dan snij je overal exact evenveel af.
De andere kant moet er zelfs niet af. De verschillende lengtes doen er niet toe.
quote:Op zondag 25 februari 2024 17:25 schreef GayGuy het volgende:
Pizza klaar. Ik ga eten, en Beste kijkers kijken
Danny.quote:
Ach je kunt ze ook koken dus zal wel goedkomenquote:Op zondag 25 februari 2024 17:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat bakt toch niet met zoveel vocht
In spring we spring one hour aheadquote:Op zondag 25 februari 2024 17:40 schreef rinardo het volgende:
voorjaar vooruit,
oudste truukje die je op school leerde
quote:Op zondag 25 februari 2024 17:53 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Die hottub ziet er steeds maar ranziger uit.
Nog best knap, ze eet met haar mond open, je zou toch zeggen dat het er dan de andere kant uit zou vallenquote:
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 25 februari 2024 18:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nog best knap, ze eet met haar mond open, je zou toch zeggen dat het er dan de andere kant uit zou vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |