Dat gebeurt mij nou nooit 😂😂😂😂quote:
Zo herkenbaarquote:Op zondag 25 februari 2024 15:59 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij nou nooit 😂😂😂😂
Denk ook wel is met meelezen goh duurt best lang voordat iemand tikt……is die cos al gesloten 🙈
Denk t wel, Dilano heeft een heleboel verschillende redenen waarom hij het niet gehaald heeft.quote:
Ben overgeschakeld naar de streamlock. Prettiger om te kijken dan luisteren baat sabeauquote:Op zondag 25 februari 2024 16:03 schreef Schakeltopia het volgende:
voldoening halen uit mensen helpen. aldus soebaroe
ja glenn natuurlijkquote:Op zondag 25 februari 2024 16:04 schreef Ebinas het volgende:
Ah versprak Sorbo zich nu een beetje?
Had ze liever iemand anders gehad dan Ro?
Je leert iemand wel goed kennen door te luisteren naar die kletskoek Koos, en het is niet in haar voordeelquote:Op zondag 25 februari 2024 16:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ben overgeschakeld naar de streamlock. Prettiger om te kijken dan luisteren baat sabeau
Ik kan er echt niet tegen dan domme geleuter van haar.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je leert iemand wel goed kennen door te luisteren naar die kletskoek Koos, en het is niet in haar voordeel
Lik me bal 🥎quote:Op zondag 25 februari 2024 16:06 schreef OmaJacky het volgende:
Sjeeeeees wat kan dat kind Sabeau lullen zeg.
In iedere zin lult ze recht wat krom is en vice versa.
Het is niet bij te houden wat ze allemaal zegt, ik snap er de ballen van.
Verkapte streamlock...Praat maar zegt nietsquote:Op zondag 25 februari 2024 16:04 schreef Tuttebolleke het volgende:
Waarom waarom is Sabo zo vaak in beeld ?? En met geluid…
Dan hang maar de docent uit: "Je krijgt een één Sabeau. Je geeft al een week aan een stuk elke dag dezelfde spreekbeurtquote:Op zondag 25 februari 2024 16:06 schreef espri het volgende:
Wanneer zou Sorbo echt zijn? Ze praat altijd als een spreekbeurt…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |