Ik bedoel in de gameroom ?quote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 15:51 schreef Snoozey het volgende:
rekenen kun je leren met steentjes uit de tuin
ja BB zou wel eens mogen ingrijpen ja ipv ons ook steeds SL te geven!quote:Op zondag 25 februari 2024 15:51 schreef marky het volgende:
[..]
Ja vind dit nu ook wel wat raar. Tom lijkt al geweest te zijn en legt nu gewoon uit hoe Alice moet rekenen.
ja gewoon 2 delen verf op 1 deel water is niet zo moeilijk denk ikquote:Op zondag 25 februari 2024 15:51 schreef espri het volgende:
[..]
Ook dan moet je rekenen of je de goede verhouding van verf en dinges meet. Nouja het zal wel.
ze heeft havo gedaan maar ze weet niet wat 300 delen door 3 isquote:Op zondag 25 februari 2024 15:52 schreef espri het volgende:
Sorbo komt net van school, hoezo kan zij het niet.
Goed dat je er even die disclaimer bijzet.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:49 schreef Ebinas het volgende:
Helpt lekker As.
Oh nee ik doe het niet goed...en streept door.
Oh ik doe het wel goed.
Disclaimer: Kan beuren hoor, ik fik er niet af
Best lastig heurquote:Op zondag 25 februari 2024 15:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja gewoon 2 delen verf op 1 deel water is niet zo moeilijk denk ik
Rekenmachinesquote:Op zondag 25 februari 2024 15:52 schreef espri het volgende:
Sorbo komt net van school, hoezo kan zij het niet.
oh zo ja nee mag nietquote:Op zondag 25 februari 2024 15:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik bedoel in de gameroom ?
Omdat ze nu oefenen met "pen" en "papier".
Uit je hoofd is toch echt wel weer andere koek (vind ik)
300 steentjes rapen en delen maarquote:Op zondag 25 februari 2024 15:53 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze heeft havo gedaan maar ze weet niet wat 300 delen door 3 is
viel me juist op dat ze het ook op gevoel deed laatst, het mengen van de haarverfquote:Op zondag 25 februari 2024 15:51 schreef espri het volgende:
[..]
Ook dan moet je rekenen of je de goede verhouding van verf en dinges meet. Nouja het zal wel.
Daarom moest Jimmy een muts op tijdens de livequote:Op zondag 25 februari 2024 15:54 schreef Snoozey het volgende:
[..]
viel me juist op dat ze het ook op gevoel deed laatst, het mengen van de haarverf
Zo zie je maar dat tegenwoordig al die papiertjes zwaar overschat zijn.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:53 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze heeft havo gedaan maar ze weet niet wat 300 delen door 3 is
Ken jij die al dan????? Ik ben nog niet zo verquote:Op zondag 25 februari 2024 15:57 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat tegenwoordig al die papiertjes zwaar overschat zijn.
Ik ben zelf ook geen rekenwonder maar de basics zijn echt geen probleem.
Bij bepaalde bewoners vraag ik mij af of ze de tafel van 0 wel goed kunnen opnoemen.
Fijne kapster, laat je daar je haar doen, zegt ze: "dat is dan ¤50". Dan geef je haar een briefje van ¤10 en zeg je "Laat de rest maar zitten." Zegt Karen: "Dankjewelquote:Op zondag 25 februari 2024 15:54 schreef Snoozey het volgende:
[..]
viel me juist op dat ze het ook op gevoel deed laatst, het mengen van de haarverf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |