Het slot was stroef hequote:Op zondag 25 februari 2024 16:39 schreef Ireth het volgende:
Begrijp ik nu goed (net de streams weer aan) dat de MasterMind verloren heeft van Jimmy??
![]()
quote:Op zondag 25 februari 2024 16:39 schreef Ireth het volgende:
Begrijp ik nu goed (net de streams weer aan) dat de MasterMind verloren heeft van Jimmy??
![]()
Neeeeeeee hij had het nu niet nodig, hij pakte wel wanneer het echt nodig had….quote:Op zondag 25 februari 2024 16:42 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wat een mafklapper…..geef gewoon toe dat Jimmy sneller was.
Ze hebben toch geen reet te doen.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:43 schreef marky het volgende:
Fijne k klus boontjes doppen.
Wel lekker met een beetje pindasaus
Is toch een wonderlijke combi, sperziebonen en garnalen.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:43 schreef marky het volgende:
Fijne k klus boontjes doppen.
Wel lekker met een beetje pindasaus
Als ze praten, toch ?quote:Op zondag 25 februari 2024 16:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Geld van de pot af als de rekensom niet lukt zeggen ze buiten..
Lekker wokken, met een woksaus er bij, met gele rijst.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is toch een wonderlijke combi, sperziebonen en garnalen.
Ja die snap ik ook niet.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maarja die woksaus hebben ze helaas niet. Eventueel met wat olie en knoflook of roerbakken en dan met wat stroop dan heb je in iedergeval wat smaakquote:Op zondag 25 februari 2024 16:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lekker wokken, met een woksaus er bij, met gele rijst.
Nee man, dan moet ik op staan man, ik ben aan het rocken man.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Glenn met die fleecedeken over zijn blote benen...... trek dan 'n broek aan mafklapper
Eerder aan het verstenen op deze manier...quote:Op zondag 25 februari 2024 16:49 schreef espri het volgende:
[..]
Nee man, dan moet ik op staan man, ik ben aan het rocken man.
Sommige daar hebben echt het iq van 'n suikerspinquote:Op zondag 25 februari 2024 16:49 schreef espri het volgende:
[..]
Nee man, dan moet ik op staan man, ik ben aan het rocken man.
Gaan we nu suikerspinnen beledigen?quote:Op zondag 25 februari 2024 16:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sommige daar hebben echt het iq van 'n suikerspin
quote:Op zondag 25 februari 2024 16:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaan we nu suikerspinnen beledigen?
Plantaardige garnalen ook nogquote:Op zondag 25 februari 2024 16:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze gissen dat het ook snachts kan zijnquote:Op zondag 25 februari 2024 16:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
volgens mij niet, mn SV stopt ook bij Jimmy en Dilano
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |