ik mist nog een beetje de prachtige gifjes. met die malende kaken op de bank van karan en asliequote:
Beter opletten danquote:Op zondag 25 februari 2024 16:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik heb nog niemand iets positiefs zien tikken over Sabo (ik ook niks positiefs)
Ik heb geprobeerd om mijn oude progje te installeren, maar die werkt niet meer op windows11. Maar ik ben nog aan het zoeken naar een soortgelijk programma. BB loopt nog wel evenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik mist nog een beetje de prachtige gifjes. met die malende kaken op de bank van karan en aslie
Ja logisch dat ze daarnet verdrietig was. Dan ziet ze weinig kansen.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:23 schreef Koos1958 het volgende:
Als karen discalculie heeft dan kan ze nooit een reeks sommen maken. Onze oudste heeft dat. Is best pittig geweest vroeger wij hebben haar toen privé laten testen en kwam het eruit. Werd steeds gezegd dat ze niet wilde rekenen.
Hooguit een zelf gevouwen vliegtuigje over de schutting daarquote:Op zondag 25 februari 2024 16:31 schreef rinardo het volgende:
Agenda tip![]()
https://www.gofundme.com/(...)l&utm_source=twitter
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Vind het een beetje eentonig worden dat vliegtuigjes gedoe.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:31 schreef rinardo het volgende:
Agenda tip![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat mij betreft schuiven ze dat huis meer richting Schiphol, zodat het net als met die EJVJL loods binnen een no-fly-zone valtquote:Op zondag 25 februari 2024 16:33 schreef BB-King het volgende:
[..]
Vind het een beetje eentonig worden dat vliegtuigjes gedoe.
Buiten dat moet BB wat strenger zijn wat betreft informatie uit de buitenwereld.
Ze kunnen moeilijk het luchtruim sluitenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:33 schreef BB-King het volgende:
[..]
Buiten dat moet BB wat strenger zijn wat betreft informatie uit de buitenwereld.
Ik ben dat gedoe met die vliegtuigen ook zatquote:Op zondag 25 februari 2024 16:33 schreef BB-King het volgende:
[..]
Als ik BB was zou ik daar een einde aan maken en de bewoners niet meer naar buiten laten gaan.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:31 schreef rinardo het volgende:
Agenda tip![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat ook nog zou kunnen op de banner achter dat vliegtuig: "Ashley, pak een bezem en vlieg er uitquote:Op zondag 25 februari 2024 16:33 schreef BB-King het volgende:
[..]
BB mag datquote:Op zondag 25 februari 2024 16:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk het luchtruim sluiten
Het slot was stroef hequote:Op zondag 25 februari 2024 16:39 schreef Ireth het volgende:
Begrijp ik nu goed (net de streams weer aan) dat de MasterMind verloren heeft van Jimmy??
![]()
quote:Op zondag 25 februari 2024 16:39 schreef Ireth het volgende:
Begrijp ik nu goed (net de streams weer aan) dat de MasterMind verloren heeft van Jimmy??
![]()
Neeeeeeee hij had het nu niet nodig, hij pakte wel wanneer het echt nodig had….quote:Op zondag 25 februari 2024 16:42 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wat een mafklapper…..geef gewoon toe dat Jimmy sneller was.
Ze hebben toch geen reet te doen.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:43 schreef marky het volgende:
Fijne k klus boontjes doppen.
Wel lekker met een beetje pindasaus
Is toch een wonderlijke combi, sperziebonen en garnalen.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:43 schreef marky het volgende:
Fijne k klus boontjes doppen.
Wel lekker met een beetje pindasaus
Als ze praten, toch ?quote:Op zondag 25 februari 2024 16:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Geld van de pot af als de rekensom niet lukt zeggen ze buiten..
Lekker wokken, met een woksaus er bij, met gele rijst.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is toch een wonderlijke combi, sperziebonen en garnalen.
Ja die snap ik ook niet.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is toch een wonderlijke combi, sperziebonen en garnalen.
Maarja die woksaus hebben ze helaas niet. Eventueel met wat olie en knoflook of roerbakken en dan met wat stroop dan heb je in iedergeval wat smaakquote:Op zondag 25 februari 2024 16:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lekker wokken, met een woksaus er bij, met gele rijst.
Nee man, dan moet ik op staan man, ik ben aan het rocken man.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Glenn met die fleecedeken over zijn blote benen...... trek dan 'n broek aan mafklapper
Eerder aan het verstenen op deze manier...quote:Op zondag 25 februari 2024 16:49 schreef espri het volgende:
[..]
Nee man, dan moet ik op staan man, ik ben aan het rocken man.
Sommige daar hebben echt het iq van 'n suikerspinquote:Op zondag 25 februari 2024 16:49 schreef espri het volgende:
[..]
Nee man, dan moet ik op staan man, ik ben aan het rocken man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |