ja zo lijkt het bijna wel he. ergens gewoon slecht in zijn mag niet meerquote:Op zondag 25 februari 2024 15:32 schreef espri het volgende:
Het is wel steeds vaker als je iets niet kan, noemen we het maar disc nog wat…
Kom op he beetje realistisch blijven!quote:Op zondag 25 februari 2024 15:32 schreef marky het volgende:
[..]
Alleen geen tactische zaken mag geschreven worden. Ik kan mij Hieke uit BB2 nog herinneren die het met de vinger op je been schrijven tot kunst had verheven en dat werd uiteindelijk verboden.
De vragen in de live zijn wel gebaseerd op zaken die tijdens de week in de uitzendingen te zien waren. Als Heisa Jinx langskomt, krijgt Jimmy daar een vraag over. Als je weinig interessants laat zien of loopt voortdurend te huilen, dan krijg je geen of "slechte" vragen (heb je het verlies van basi al wat verwerkt?)quote:Op zondag 25 februari 2024 15:28 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dat 'verkeerd neergezet worden in de buitenwereld' ligt volgens Rohani en Tyron dus uitsluitend aan de vragen en antwoorden in de live.
Dat heb ik met 69. Zeg ik dat tegen mijn vrouw en dan vraagt ze of ik kan rekenen. Ja, zeg ik. Nou dan reken er maar niet op vandaag.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:32 schreef Joyce-43 het volgende:
ik heb het alleen met 98 en 89 continue
quote:Op zondag 25 februari 2024 15:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat heb ik met 69. Zeg ik dat tegen mijn vrouw en dan vraagt ze of ik kan rekenen. Ja, zeg ik. Nou dan reken er maar niet op vandaag.
Vorig jaar was er toch ook zo wat? Dat er dan een som op het scherm kwam en een naam geroepen werd, en die persoon moest dan binnen xx seconden een cijfercode gaan intikken op een kastje op het einde van de gang?quote:Op zondag 25 februari 2024 15:36 schreef rinardo het volgende:
Er komt blijkbaar een rekenchallenge aan... Waarmee ze daarna een cijferslot kunnen openen... Iedereen even terug naar school, vierkantswortels enz oefenen
Het slot gaat stroef en je kan hem omdraaienquote:Op zondag 25 februari 2024 15:38 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Vorig jaar was er toch ook zo wat? Dat er dan een som op het scherm kwam en een naam geroepen werd, en die persoon moest dan binnen xx seconden een cijfercode gaan intikken op een kastje op het einde van de gang?
dat was met Jill de eerste en het was gewoon inderdaad een cijferreeks en die moest ingetoetst wordenquote:Op zondag 25 februari 2024 15:38 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Vorig jaar was er toch ook zo wat? Dat er dan een som op het scherm kwam en een naam geroepen werd, en die persoon moest dan binnen xx seconden een cijfercode gaan intikken op een kastje op het einde van de gang?
Ah Dan verandert dus de groep daredevil’s denk ik?quote:Op zondag 25 februari 2024 15:40 schreef BB-King het volgende:
Jimmy heeft gewonnen van Dilano zo te zien.
Dilano heeft een blauwe band om zijn arm.
Oh ja, was me nog niet opgevallen.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:40 schreef BB-King het volgende:
Jimmy heeft gewonnen van Dilano zo te zien.
Dilano heeft een blauwe band om zijn arm.
Heerlijk !quote:Op zondag 25 februari 2024 15:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
Mr. Tactiek heeft dus nu de blauwe band
Ja maar lag niet aan hem hoorquote:Op zondag 25 februari 2024 15:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hoe was het ook alweer. Wie verliest zit op de bank?quote:Op zondag 25 februari 2024 15:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ah, dat zou het verklarenquote:Op zondag 25 februari 2024 15:41 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Spel is nog maar 1x gespeeld tussen Jimmy en Dylano, denk ik
Blessure aan de schouderquote:
Mooi hequote:Op zondag 25 februari 2024 15:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |