quote:
Het is echt tenenkrommend slecht allemaal, maar wel leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel echt degradatievoetbal dit.
Flesje Amstel?quote:Op zondag 25 februari 2024 13:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is echt tenenkrommend slecht allemaal, maar wel leuk om naar te kijken.
Eerst mijn coca cola vanille opdrinken en dan zien we wel even weer.quote:
ranzig figuurquote:Op zondag 25 februari 2024 13:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eerst mijn coca cola vanille opdrinken en dan zien we wel even weer.
Uiteraardquote:Op zondag 25 februari 2024 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
Even naar aanleiding van de docu over Noano die het na de wedstrijd drinkt (en een zak chips leeg vreet); hebben jullie wel eens een blikje Fernandes gehad?
Dat is ook het enige voordeel dat ik kan bedenken ja.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind dit wel leuk, laat het maar spannend worden onderin.
Die zijn ook wel echt heel matig hoor.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:59 schreef T3hTommay het volgende:
Dit hebben we geheel aanExcelsior
te danken.
Eruit donderen en dan veel minder krijgen voor Drieoets zou ik wel geinig vinden voor dat TD'tje.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die zijn ook wel echt heel matig hoor.
Figuurlijk gezien danquote:Op zondag 25 februari 2024 14:08 schreef RamboDirk het volgende:
Vitesse gooit vandaag een reddingsboei uit.
Genotquote:Op zondag 25 februari 2024 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
Zaterdag 9-3
RKC - Vitesse
DEGRADATIEKRAKER
Op naar Wolluk!quote:Op zondag 25 februari 2024 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
Zaterdag 9-3
RKC - Vitesse
DEGRADATIEKRAKER
Van mij mogen RKC, Excelsior en Volendam er wel uit. Kom je al een heel eind in de richting van een ideale eredivisie als daarvoor Willem II, Groningen en ADO ofzo terugkomen.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
Zaterdag 9-3
RKC - Vitesse
DEGRADATIEKRAKER
Ja, alleen was dat dus precies niet mijn argument.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:15 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Vandaar dat de kaart is geseponeerd
Eens.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Van mij mogen RKC, Excelsior en Volendam er wel uit. Kom je al een heel eind in de richting van een ideale eredivisie als daarvoor Willem II, Groningen en ADO ofzo terugkomen.
Niet mee eens, dan blijft Vitesse in de Eredivisie, bahquote:Op zondag 25 februari 2024 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Van mij mogen RKC, Excelsior en Volendam er wel uit. Kom je al een heel eind in de richting van een ideale eredivisie als daarvoor Willem II, Groningen en ADO ofzo terugkomen.
Hoe leuk dat leedvermaak ook is horen die er eigenlijk ook wel in.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet mee eens, dan blijft Vitesse in de Eredivisie, bah
Bij Twente vond ik dat ook wel genot maar wist je ook wel dat ze wel weer terug zouden keren spoedig. Dat betwijfel ik bij Vitesse.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe leuk dat leedvermaak ook is horen die er eigenlijk ook wel in.
Met die instelling kom je nooit van het vuilnis af.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe leuk dat leedvermaak ook is horen die er eigenlijk ook wel in.
Is dat nieuwe stadion deze zomer klaar?quote:Op zondag 25 februari 2024 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens.
Al hoop ik persoonlijk uiteraard op Cambuur, maar die verdienen ook niets.
Dat was wel de bedoeling maar de geluiden zijn dat het niet voor de winterstop wordt. Er moest ook weer geld bij. (van de gemeente)quote:Op zondag 25 februari 2024 14:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is dat nieuwe stadion deze zomer klaar?
Ik zag de bus vrijdag staan op de pechstrook. gaat niet goed daar.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens.
Al hoop ik persoonlijk uiteraard op Cambuur, maar die verdienen ook niets.
Ze waren maar net op tijd inderdaad. Maar dinsdag de halve finale!quote:Op zondag 25 februari 2024 14:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zag de bus vrijdag staan op de pechstrook. gaat niet goed daar.
Dat stuit ook op vertraging op vertraging. Jammer.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling maar de geluiden zijn dat het niet voor de winterstop wordt. Er moest ook weer geld bij. (van de gemeente)
Dat kan ook in 20 secondenquote:Op zondag 25 februari 2024 14:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Een minuut applaus
@:DombohetOlifantje1
Was het eigenlijk ook helemaal vergetenquote:
Omdat je vervelend was.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom kijk je FC Twente
Die regel is ook pas ingevoerd na de goal van Mbappe in de Nations League finale dus dat kan wel kloppen ja.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:57 schreef Zorro het volgende:
Die buitenspelregel blijft een draak van een regel.
Lukaku stond op het WK geen buitenspel omdat de bal onderweg werd aangeraakt. AANGERAAKT. Niks controle. En nu moet je ineens controle hebben.
Blijven ze nou veranderen of doen de scheidsrechters nou ineens steeds wat anders?
Schaf die onzin toch gewoon af.
Atletico - Feyenoord en Utrecht - Feyenoord vorig seizoen meen ik werd die regel ook al zo bizar toegepastquote:Op zondag 25 februari 2024 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kende deze regel oprecht niet trouwens.
Hahaquote:Op zondag 25 februari 2024 15:02 schreef GGMM het volgende:
Ik schakelde weg van Feyenoord omdat het 0-1 stond, kom ik terug staat het weer 0-0
haha
Slaat wat mij betreft helemaal nergens op maar enfin.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Atletico - Feyenoord en Utrecht - Feyenoord vorig seizoen meen ik werd die regel ook al zo bizar toegepast
Van 0-1 naar 0-0, is dat anti-voetbal?quote:Op zondag 25 februari 2024 15:02 schreef GGMM het volgende:
Ik schakelde weg van Feyenoord omdat het 0-1 stond, kom ik terug staat het weer 0-0
haha
Als je dit en die van Utrecht vorig jaar een goal vond telde die goal van Atletico natuurlijk ook gewoon terecht. Dus de regel werd bij 1 van de 2 vreemd toegepast.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Atletico - Feyenoord en Utrecht - Feyenoord vorig seizoen meen ik werd die regel ook al zo bizar toegepast
Geen behoefte om Almere te vincken?quote:Op zondag 25 februari 2024 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, kon wel aan een kaart komen maar die was 70. In combinatie met Almere vond ik dat het niet echt waardquote:Op zondag 25 februari 2024 15:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Geen behoefte om Almere te vincken?
Hahahaha, 70 euro? Wat heb je gedaan, diegene uitgelachen?quote:Op zondag 25 februari 2024 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, kon wel aan een kaart komen maar die was 70. In combinatie met Almere vond ik dat het niet echt waard
Nouja losse kaarten worden ook wel steeds duurder (en ja)quote:Op zondag 25 februari 2024 15:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hahahaha, 70 euro? Wat heb je gedaan, diegene uitgelachen?
Met alle respect, maar 70 euro betaalde ik voor een voor 60 procent gespeelde Klassieker.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja losse kaarten worden ook wel steeds duurder (en ja)
Beetje vraag aanbod he, fietsenstalling, Feyenoord op bezoek voor het eerst.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Met alle respect, maar 70 euro betaalde ik voor een voor 60 procent gespeelde Klassieker.
Zucht, ik ga nu kijken.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
De sfeer in het Feyenoord topic dreigt grimmig te worden na het halfslachtige handelen van moderator @:onlogisch .
quote:Op zondag 25 februari 2024 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
De sfeer in het Feyenoord topic dreigt grimmig te worden na het halfslachtige handelen van moderator @:onlogisch .
Stukje Eritrese conventie.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb al een paar posts van @Caland onder de sneltoets.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:23 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoord wankelt tegen almere city
Lol
Almere sleeping giant.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:23 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoord wankelt tegen almere city
Lol
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb al een paar posts van @:caland onder de sneltoets.
quote:
(o.a.)quote:Op zondag 26 november 2023 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Almere wint iedereen, behalve Ajax.
Altijd goed om het vuurtje alvast op te poken.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja zo spectaculair was het eigenlijk niet. Sorry.
Met dank aan de VARquote:Op zondag 25 februari 2024 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
(o.a.)
Ja, daar was ik WOEDEND over.
Wij verspeelden gelukkig punten omdat Tahirovic een domme zak was.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Met dank aan de VAR
Altijd tegen ons
Posts over de eredivisie waren eerder deze week gericht op psv alleen waren ze vergeten dat ze nog even hun best moesten doen tegen almere cityquote:Op zondag 25 februari 2024 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb al een paar posts van @:caland onder de sneltoets.
quote:Op zondag 25 februari 2024 15:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Posts over de eredivisie waren eerder deze week gericht op psv alleen waren ze vergeten dat ze nog even hun best moesten doen tegen almere city
Ho ho even dimmen over de beste speler van de eredivisie.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:50 schreef RipCity het volgende:
Die wieffer is niet echt oranje materiaal meer
Als ik de reacties (in het Feyenoordtopic) na donderdag moest geloven gaat hij volgend seizoen naar Bayern Munchenquote:Op zondag 25 februari 2024 15:50 schreef RipCity het volgende:
Die wieffer is niet echt oranje materiaal meer
quote:Op zondag 25 februari 2024 15:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Ho ho even dimmen over de beste speler van de eredivisie.
Heel apart. Vaak zwak, maakt vaak domme overtredingen en regelmatig verkeerdequote:Op zondag 25 februari 2024 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik de reacties (in het Feyenoordtopic) na donderdag moest geloven gaat hij volgend seizoen naar Bayern Munchen
Typische Taylor goalquote:
Een volwassen man die zichzelf Rambo noemt nemen we ook niet serieus.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Alleen manchilds vinden dat leuk.
Nondeju zeg koekoek.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een volwassen man die zichzelf Rambo noemt nemen we ook niet serieus.
oh sorry, ik wist niet dat je boos werd.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een volwassen man die zichzelf Rambo noemt nemen we ook niet serieus.
Ik ben nooit boosquote:Op zondag 25 februari 2024 16:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
oh sorry, ik wist niet dat je boos werd.
@maxi-mus @KingRolandquote:Op zondag 26 november 2023 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Almere wint iedereen, behalve Ajax.
Heb je iets beters te doen? (eerlijk antwoorden)quote:Op zondag 25 februari 2024 16:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heracles - Almere om 20:00 op zondagavond. WAAROM
Waarschijnlijk ga ik wel kijken ja.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je iets beters te doen? (eerlijk antwoorden)
Ik heb dan wat anders te doen.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben overigens groot fan van de wedstrijden om 20:00 op zondagavond
Weduwe Sjon heeft nu echt in elke wedstrijd zijn opstelling flink omgegooid. Dat is zo mogelijk nog een slechtere trainer dan domme Sjonquote:Op zondag 25 februari 2024 16:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh Ajax die 5-4-1 / 3-5-2 gaatspelen.
Wat maken we mee.
Alberto Stegeman niet.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heeft Ajax al een filmpje gemaakt met jonge Sjon en ouwe Sjon voor deze TOPPER tegen AZ?quote:Op zondag 25 februari 2024 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Weduwe Sjon heeft nu echt in elke wedstrijd zijn opstelling flink omgegooid. Dat is zo mogelijk nog een slechtere trainer dan domme Sjon
Ik vind het eigenlijk maar kut om op zondagavond om 20:00 naar het stadion te gaan.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat begrijp ik volledigquote:Op zondag 25 februari 2024 16:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk maar kut om op zondagavond om 20:00 naar het stadion te gaan.
zo zoquote:Op zondag 25 februari 2024 16:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik volledig
Alles op alles om de voorsprong op Go Ahead te behouden.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:41 schreef klaasweetalles het volgende:
020 met 5 verdedigers...
dit kan echt niet
helemaal mee eens, we moeten het ermee doenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:41 schreef klaasweetalles het volgende:
020 met 5 verdedigers...
dit kan echt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn diep gezakt.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:41 schreef klaasweetalles het volgende:
020 met 5 verdedigers...
dit kan echt niet
Een zin die je nooit verwacht had uit te spreken.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:43 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Alles op alles om de voorsprong op Go Ahead te behouden.
quote:Op zondag 25 februari 2024 16:43 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ze zijn diep gezakt.
Hup az retteketet
quote:Op zondag 25 februari 2024 16:53 schreef De_Kraam het volgende:
Het schijnt dat Stinho dit seizoen alleen wedstrijden van Ajax kijkt.
Medelijden met die jongen.
Die zie ik echt al maandenlang wekelijks pupillenfoutjes maken.quote:
Maar ook hoe die bal gewoon in 4 duels op rij niet voor Ajax was, terwijl de AZ spelers qua positie in het nadeel waren.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Schoot in de lach om hoe vBommel kon doorlopen
Maar hij is nog maar 17!!!!quote:Op zondag 25 februari 2024 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zie ik echt al maandenlang wekelijks pupillenfoutjes maken.
Ajax heeft minstens 10 basiswaardige spelers aldus het Ajax topic.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zie ik echt al maandenlang wekelijks pupillenfoutjes maken.
Ze kunnen allemaal heel goed voetballenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Ajax heeft minstens 10 basiswaardige spelers aldus het Ajax topic.
Ik neem aan dat ze bedoelen om 5e te worden.
Jammer dat ze vergeten zijn om ze op te stellenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Wordt nog leuk in de zomer, die Ajax-tax is voor je uitgaande transfers wel weg en welke fatsoenlijke speler wil nog naar deze kneuzenkermis? Nee, dit is de komende drie tot vijf seizoenen wel even gedaan.quote:
Alleen samen is een probleem.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze kunnen allemaal heel goed voetballen
Ze moeten naar beneden kijkenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
In het Ajax topic dachten ze nog wel even derde te worden ( en te gaan jagen op PROOI Feyenoord)
Vierde wordt al lastig zat op deze manier.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
In het Ajax topic dachten ze nog wel even derde te worden ( en te gaan jagen op PROOI Feyenoord)
Makkelijk derde?quote:Op zondag 25 februari 2024 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat waren wel vooral domme users.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch knap van de Mislintatquote:Op zondag 25 februari 2024 16:58 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wordt nog leuk in de zomer, die Ajax-tax is voor je uitgaande transfers wel weg en welke fatsoenlijke speler wil nog naar deze kneuzenkermis? Nee, dit is de komende drie tot vijf seizoenen wel even gedaan.
Het ligt aan al die trainers.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor Helmond Sport wel. Alleen zou je dan Kaars liever in de spits zien dan iemand van dit zootje.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:57 schreef fetX het volgende:
[..]
We roddelen hier nietquote:Op zondag 25 februari 2024 17:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat waren wel vooral domme users.
quote:Op zondag 25 februari 2024 17:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toch knap van de Mislintat
Lol, maar dat is helemaal niet zo.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
AZ is wel een stuk beter onder Martens dan onder kansloze Pascal
Zes dure strontspelers van niveau RKC Waalwijk, een transfervrije Nederlander die alleen in counterploegen kan, een pinchhitter van 12 miljoen en een redelijke keeper die ook bijzonder duur was. Prachtigquote:
Biefstuk zo behandelen vind ik anders alles behalve een grapjequote:
Het woord goor dekt bij lange de lading niet.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je Sven laat koken is dit wel de samenvatting:
[ afbeelding ]
Val ik door de mandquote:Op zondag 25 februari 2024 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Expected goals worden niet uitgedrukt in een percentage
Idd curry was beter geweestquote:Op zondag 25 februari 2024 17:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Biefstuk zo behandelen vind ik anders alles behalve een grapje
Wil je dit gewoon in de SC doen?quote:Op zondag 25 februari 2024 17:14 schreef GGMM het volgende:
Ondertussen kook ik de spruitjes @:drizzt
Door Cor Pot.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe zou zo'n Gaaei nou gescout zijn?
Dit moet de vernietigendste opmerkijg van dit topic zijn.quote:
Dit zit alleen in het hoofd bij provincialen met een minderwaardigheidscomplex.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mussert? @PowerLoungenquote:Op zondag 25 februari 2024 17:21 schreef De_Kraam het volgende:
Anton kom maar efkes wisselen jongen.
Niet nuchter iig.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Was kennelijk een sleutelspeler bij het GROTE Viborg.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |