Ja, alleen was dat dus precies niet mijn argument.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:15 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Vandaar dat de kaart is geseponeerd
Eens.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Van mij mogen RKC, Excelsior en Volendam er wel uit. Kom je al een heel eind in de richting van een ideale eredivisie als daarvoor Willem II, Groningen en ADO ofzo terugkomen.
Niet mee eens, dan blijft Vitesse in de Eredivisie, bahquote:Op zondag 25 februari 2024 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Van mij mogen RKC, Excelsior en Volendam er wel uit. Kom je al een heel eind in de richting van een ideale eredivisie als daarvoor Willem II, Groningen en ADO ofzo terugkomen.
Hoe leuk dat leedvermaak ook is horen die er eigenlijk ook wel in.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet mee eens, dan blijft Vitesse in de Eredivisie, bah
Bij Twente vond ik dat ook wel genot maar wist je ook wel dat ze wel weer terug zouden keren spoedig. Dat betwijfel ik bij Vitesse.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe leuk dat leedvermaak ook is horen die er eigenlijk ook wel in.
Met die instelling kom je nooit van het vuilnis af.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe leuk dat leedvermaak ook is horen die er eigenlijk ook wel in.
Is dat nieuwe stadion deze zomer klaar?quote:Op zondag 25 februari 2024 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens.
Al hoop ik persoonlijk uiteraard op Cambuur, maar die verdienen ook niets.
Dat was wel de bedoeling maar de geluiden zijn dat het niet voor de winterstop wordt. Er moest ook weer geld bij. (van de gemeente)quote:Op zondag 25 februari 2024 14:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is dat nieuwe stadion deze zomer klaar?
Ik zag de bus vrijdag staan op de pechstrook. gaat niet goed daar.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens.
Al hoop ik persoonlijk uiteraard op Cambuur, maar die verdienen ook niets.
Ze waren maar net op tijd inderdaad. Maar dinsdag de halve finale!quote:Op zondag 25 februari 2024 14:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zag de bus vrijdag staan op de pechstrook. gaat niet goed daar.
Dat stuit ook op vertraging op vertraging. Jammer.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling maar de geluiden zijn dat het niet voor de winterstop wordt. Er moest ook weer geld bij. (van de gemeente)
Dat kan ook in 20 secondenquote:Op zondag 25 februari 2024 14:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Een minuut applaus
@:DombohetOlifantje1
Was het eigenlijk ook helemaal vergetenquote:
Omdat je vervelend was.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom kijk je FC Twente
Die regel is ook pas ingevoerd na de goal van Mbappe in de Nations League finale dus dat kan wel kloppen ja.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:57 schreef Zorro het volgende:
Die buitenspelregel blijft een draak van een regel.
Lukaku stond op het WK geen buitenspel omdat de bal onderweg werd aangeraakt. AANGERAAKT. Niks controle. En nu moet je ineens controle hebben.
Blijven ze nou veranderen of doen de scheidsrechters nou ineens steeds wat anders?
Schaf die onzin toch gewoon af.
Atletico - Feyenoord en Utrecht - Feyenoord vorig seizoen meen ik werd die regel ook al zo bizar toegepastquote:Op zondag 25 februari 2024 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kende deze regel oprecht niet trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |