quote:
Het is echt tenenkrommend slecht allemaal, maar wel leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel echt degradatievoetbal dit.
Flesje Amstel?quote:Op zondag 25 februari 2024 13:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is echt tenenkrommend slecht allemaal, maar wel leuk om naar te kijken.
Eerst mijn coca cola vanille opdrinken en dan zien we wel even weer.quote:
ranzig figuurquote:Op zondag 25 februari 2024 13:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eerst mijn coca cola vanille opdrinken en dan zien we wel even weer.
Uiteraardquote:Op zondag 25 februari 2024 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
Even naar aanleiding van de docu over Noano die het na de wedstrijd drinkt (en een zak chips leeg vreet); hebben jullie wel eens een blikje Fernandes gehad?
Dat is ook het enige voordeel dat ik kan bedenken ja.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind dit wel leuk, laat het maar spannend worden onderin.
Die zijn ook wel echt heel matig hoor.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:59 schreef T3hTommay het volgende:
Dit hebben we geheel aanExcelsior
te danken.
Eruit donderen en dan veel minder krijgen voor Drieoets zou ik wel geinig vinden voor dat TD'tje.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die zijn ook wel echt heel matig hoor.
Figuurlijk gezien danquote:Op zondag 25 februari 2024 14:08 schreef RamboDirk het volgende:
Vitesse gooit vandaag een reddingsboei uit.
Genotquote:Op zondag 25 februari 2024 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
Zaterdag 9-3
RKC - Vitesse
DEGRADATIEKRAKER
Op naar Wolluk!quote:Op zondag 25 februari 2024 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
Zaterdag 9-3
RKC - Vitesse
DEGRADATIEKRAKER
Van mij mogen RKC, Excelsior en Volendam er wel uit. Kom je al een heel eind in de richting van een ideale eredivisie als daarvoor Willem II, Groningen en ADO ofzo terugkomen.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
Zaterdag 9-3
RKC - Vitesse
DEGRADATIEKRAKER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |