Ik denk dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 25 november 2023 19:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat gaan redden.
Die liet eerst zijn auto weghalen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:12 schreef Zorro het volgende:
Hoe heb je hier zo lang voor nodig als scheidsrechter
Nergens voor nodig. Daar in Enschede wordt je auto vanzelf wel weggehaald.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die liet eerst zijn auto weghalen.
Dit heeft werkelijk niemand gezegdquote:Op zaterdag 25 november 2023 19:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Yep. En het marchanderen is ook alweer begonnen, want het was gewoon geel.
PSV moet eerst nog scoren.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:25 schreef Shreyas het volgende:
PSV dus kampioen, Feyenoord is totaal geen concurrentie voor ze.
Ben je nu wel overtuigd?quote:
Tweede helft Lang voor Lozano, Twente moe, Lang fris.quote:
Akkoord.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tweede helft Lang voor Lozano, Twente moe, Lang fris.
2x Lang, 1x Luuk
0-4
Saibari voor Veerman. Extra power.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tweede helft Lang voor Lozano, Twente moe, Lang fris.
2x Lang, 1x Luuk
0-4
Dit is wel gespeeld nuquote:
@KingRoland gaat bij Allah bidden voor de 1-1.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:47 schreef Coco het volgende:
Dit heeft nu de zegen van @:mexicanobakker
We kunnen ontspannen.
Wachten tot het grote Ajax in actie komt.quote:
Kan je lang wachten.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wachten tot het grote Ajax in actie komt.
Hij bedoelt vandaagquote:Op zaterdag 25 november 2023 19:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hopelijk een Sturing effect.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee hoorquote:
quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:58 schreef Buitendam het volgende:
En klaar. Tegen wie moeten we volgende week?
quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:KingRoland gaat bij Allah bidden voor de 1-1.
Rechterrijtje topper. Mooi man.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O ja, ook nog degradatievoetbal straks.
En een gepunte lans.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Met een paars randje.
Vur welke club bende Gaaeiquote:
Kut wedstrijd voor Feyenoord. Je moet winnen en zelfs dan heb je een achterstand die in dit seizoen waarschijnlijk teveel gaat zijn.quote:
Ongekend.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:40 schreef TargaFlorio het volgende:
Twaalfde wedstrijd op rij met minstens drie doelpunten.
Afgehandeld door @R-woud93 welke nu weer een slokje uit zijn Amstel blikje gaat nemen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tong80 schijt FAQ onder. KIJK SNEL.
Flesje Zipportal, flesje.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Afgehandeld door @:R-Woud93 welke nu weer een slokje uit zijn Amstel blikje gaat nemen.
Gadverdammequote:Op zaterdag 25 november 2023 20:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Afgehandeld door @:R-Woud93 welke nu weer een slokje uit zijn Amstel blikje gaat nemen.
Die "tweede" van Schouten was zwaar toneel, weinig aan de hand.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Zowel Schouten als Bakayoko mogen niet klagen dat het bij één keer geel bleef.
Dat van die van Schouten klopt, maar de scheids ging niet voor niks even naar hem toe voor een laatste waarschuwing. Dat scheelde toch echt weinig of hij had kunnen vertrekken.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die "tweede" van Schouten was zwaar toneel, weinig aan de hand.
Bakadombo daarentegen....
Feyenoord zal er vol voor blijven gaan, dus ik verwacht eigenlijk geen gelijkspel.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat van die van Schouten klopt, maar de scheids ging niet voor niks even naar hem toe voor een laatste waarschuwing. Dat scheelde toch echt weinig of hij had kunnen vertrekken.
Maar goed, eenvoudige overwinning weer. Tegen Feyenoord lekker een gelijkspelletje en dan is de wintertitel binnen.
Ik zou als Ajax fan deze ook skippen, kan mij niet voorstellen dat je hier zin in hebtquote:
Toevallig een criminele hooligan?quote:Op zaterdag 25 november 2023 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er is weer iemand dood.
Het lijkt wel op het leven.
Nog steeds dezelfde die dood is.quote:Op zaterdag 25 november 2023 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er is weer iemand dood.
Het lijkt wel op het leven.
Ja.quote:Op zaterdag 25 november 2023 21:04 schreef chufi het volgende:
Dat was wel echt stil of draaiden ze het geluid weg ?
Klopt.quote:Op zaterdag 25 november 2023 21:04 schreef chufi het volgende:
Dat was wel echt stil of draaiden ze het geluid weg ?
Ik blijf nog wel even hoorquote:Op zaterdag 25 november 2023 21:07 schreef GGMM het volgende:
Goal
Geen Feyenoorders meer in dit topic
Oh..quote:Op zaterdag 25 november 2023 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik blijf nog wel even hoor
Dilan is een Turk.quote:Op zaterdag 25 november 2023 21:18 schreef Poepz0r het volgende:
Martha van Ajax is trouwens het neefje van gwenneth Martha, wist u dat
Dian is een Albertsquote:
Verschil is dat Ajax door de VAR geholpen wordt en bij PSV het idioot was dat er eerst geel is getrokken gelet op de ernst.quote:Op zaterdag 25 november 2023 21:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ajax heeft tenminste geen rode kaart nodig.
Die is dood, wist u datquote:Op zaterdag 25 november 2023 21:18 schreef Poepz0r het volgende:
Martha van Ajax is trouwens het neefje van gwenneth Martha, wist u dat
Almere City FC v Heracles is kiezen tussen dood en hersendood.quote:Op zondag 26 november 2023 14:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Almere City eraf met 0-5 tegen Heracles.
Hopelijk het begin van het einde.
Ik kies hier voor hersendood.quote:Op zondag 26 november 2023 14:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Almere City FC v Heracles is kiezen tussen dood en hersendood.
Van Almere wint iedereen, behalve Ajax.quote:Op zondag 26 november 2023 14:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Almere City eraf met 0-5 tegen Heracles.
Hopelijk het begin van het einde.
Jantje heb gewoon gelijk.quote:Op maandag 27 november 2023 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Jantje Smit is razend.
[ twitter ]
Jan Smit is voor Ajax.quote:Op maandag 27 november 2023 15:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Pallet met bakstenen.
Hij is echt diep ziedend. Bohh.quote:Op maandag 27 november 2023 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Jantje Smit is razend.
[ twitter ]
En volgende week spelen de topploegen al op donderdag om ze rust te geven voor de beslissende wedstrijd in de CL (lol)quote:Op vrijdag 1 december 2023 10:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Walgelijk vrijdag- en zaterdagprogramma.
@PSVCL was kwart voor 4 's nachts al woest. Of in een psychose.quote:Op maandag 27 november 2023 18:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Makkelie fluit Feyenoord - PSV. @:PSVCL is nu woest.
KNVB-goden.quote:Op vrijdag 1 december 2023 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
En volgende week spelen de topploegen al op donderdag om ze rust te geven voor de beslissende wedstrijd in de CL (lol)
volgens de online gids wel zo te zienquote:Op zondag 3 december 2023 07:58 schreef Alpha0 het volgende:
Kan je vanmiddag Fey PSV op het open kanaal van ESPN zien?
Daarom is het ook ESPN >>> Ziggo.quote:Op zondag 3 december 2023 07:58 schreef Alpha0 het volgende:
Kan je vanmiddag Fey PSV op het open kanaal van ESPN zien?
Vanaf 10:00 uur in Goedemorgen Eredivisie uiteraard.quote:Op zondag 3 december 2023 10:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel uur duurt de voorbeschouwing op ESPN?
Ik heb ESPN, lukt me niet om in te loggen. Begrijp ik dat ik het alsnog kan zien bij Ziggo ? Zo ja, welke zendernummer ?quote:Op zondag 3 december 2023 08:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daarom is het ook ESPN >>> Ziggo.
Je krijgt hier 5 likes voor.quote:Op zondag 3 december 2023 14:39 schreef GGMM het volgende:
Dombo maakt op mij een zeer chagrijnige indruk
Benji heeft net zoveel te zeggen als de gemiddelde user op FOK!.quote:Op zondag 3 december 2023 14:51 schreef GGMM het volgende:
Benji vindt het NIET leuk dat ik een mandarijntje eet
Terwijl ik vandaag al twee mandarijntjes heb genuttigd.quote:Op zondag 3 december 2023 14:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Benji heeft net zoveel te zeggen als de gemiddelde user op FOK!.
niks.
Hopelijk waren ze lekkerquote:Op zondag 3 december 2023 14:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl ik vandaag al twee mandarijntjes heb genuttigd.
Ja, ben overgestapt van de sinaasappels.quote:Op zondag 3 december 2023 14:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk waren ze lekker
Ik ben heel benieuwd hoe de sinaasappel dit gaat managen.quote:Op zondag 3 december 2023 14:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, ben overgestapt van de sinaasappels.
Ik merk dat ik een beetje baldadig ben.quote:Op zondag 3 december 2023 14:57 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
user @:Dombohetolifantje1 slaat wild om zich heen
Die is 'm inmiddels gepeert.quote:Op zondag 3 december 2023 14:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe de sinaasappel dit gaat managen.
Akkoord.quote:Op zondag 3 december 2023 14:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik merk dat ik een beetje baldadig ben.
Een ban van een uur zou niet verkeerd zijn
Ik geef het door.quote:Op zondag 3 december 2023 14:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik merk dat ik een beetje baldadig ben.
Een ban van een uur zou niet verkeerd zijn
quote:Op zondag 3 december 2023 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Meester tacticus Arend Martijn.
onder de indrukquote:Op zondag 3 december 2023 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Meester tacticus Arend Martijn.
Hij is nog niet eens begonnen met de persoonlijke spitsentrainerquote:Op zondag 3 december 2023 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Brobbey heeft kritiek van harte genomen. Zeer sterke potten afgelopen weken.
hopelijk wacht hij nog even tot zijn supervorm na AEK thuisquote:Op zondag 3 december 2023 15:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij is nog niet eens begonnen met de persoonlijke spitsentrainer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |