KLB / Verjaardagen in een kringquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:45 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb vanavond een kringverjaardag, ter info
@:zipportal
Dat bepaal jij niet.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:52 schreef Coco het volgende:
@:KingRoland en ik gaan nu thee zetten.
In ham gerolde augurken genot.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
KLB / Verjaardagen in een kring
Omdat hij er vier doorliet zekerquote:Op zaterdag 25 november 2023 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
Sympathieke gast, die keeper van Excelsior.
Nee, valt me in elk interview op.quote:
quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hieronder mensen die zeuren over YNWA.
Kappen met deze shit?quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Tijd om gewoon eens te kappen met die onzin.
Voor wie juich je?quote:
Je kan nu een Android nemenquote:Op zaterdag 25 november 2023 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vandaag door mijn rug gegaan en mijn iPhone laten vallen (schermschade).
Troost mij aub.
Neequote:Op zaterdag 25 november 2023 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Troost mij aub.
Ja dat krijg je met een iphone.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Troost mij aub.
Dat geneest. Een telefoon niet.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:05 schreef onlogisch het volgende:
Grappig dat iedereen zich eerst bekommert om mijn telefoon en niet vraagt hoe het met mijn rug gaat.
Je bent hier en in leven. Sorry dat voldeed even voor nu.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:05 schreef onlogisch het volgende:
Grappig dat iedereen zich eerst bekommert om mijn telefoon en niet vraagt hoe het met mijn rug gaat.
Om antwoord te geven op je vraag; Het valt mee, in de zin dat er een klein stukje (5mm) glas is wat versplintert. Verder 2 scheuren over de breedte die je bijna niet ziet.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent hier en in leven. Sorry dat voldeed even voor nu.
Oh dat zou wel fijn zijn.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:10 schreef onlogisch het volgende:
Ik had nog 21 dagen om Apple care te activeren. Dat heb ik meteen maar even gedaan. Hopelijk kost het me nu maar 29 euro
Het is een 100% rode kaart.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV heeft weer eens hulp nodig.
quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Troost mij aub.
Ze geven niet graag rood hier…quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:12 schreef Zorro het volgende:
Hoe heb je hier zo lang voor nodig als scheidsrechter
Dat is geen hulp… dat is een speler doormidden schoppen. Voor hetzelfde geld is het einde seizoen voor Lozano.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd van wie de hulp kwam.
Die weet het nog nietquote:
WoWen èn tegelijkertijd voetbal kijken, ik kan het.quote:
Was het maar zo.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is geen hulp… dat is een speler doormidden schoppen. Voor hetzelfde geld is het einde seizoen voor Lozano.
Nou nou nou...quote:
Als ik de reacties hier lees heb jij ook hulp nodig.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV heeft weer eens hulp nodig.
Doe je mee met ons?quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
WoWen èn tegelijkertijd voetbal kijken, ik kan het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |