1,91m op zich geen kleine jongen.quote:Op zondag 12 november 2023 16:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Die Tahirovic is ook geen grootheid hè?
Waarom zeg je edit?quote:Op zondag 12 november 2023 16:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
1,91m op zich geen kleine jongen.
edit: JAAAAAAAAAAAAA
Gelukkig speelt Alirezaquote:Op zondag 12 november 2023 16:16 schreef onlogisch het volgende:
Tijd voor echt voetbal zo. Wat een zelfkastijding was dit zeg.
Je bent een goed mensquote:Op zondag 12 november 2023 16:16 schreef Scrummie het volgende:
Ik kijk niet maar zojuist wel een like gegeven.
Ja want dat heeft iets met elkaar te makenquote:Op zondag 12 november 2023 16:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Logo wijzen na maanden wanprestatie.
quote:Op zondag 12 november 2023 16:17 schreef Ramboetan het volgende:
Hoorde ik dat nou goed? Oostknollendam??
Waarom niet?quote:
Dede ster genotquote:Op zondag 12 november 2023 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja want dat heeft iets met elkaar te maken
Wil jij dit achter de schermen bespreken?quote:Op zondag 12 november 2023 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat dit je originele post was.
Je loopt dus gewoon te liegen!
Ik was die post al aan het typen en toen scoorde hij. Het was technisch gezien geen edit maar voelde wel zoquote:Op zondag 12 november 2023 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat dit je originele post was.
Je loopt dus gewoon te liegen!
maar daar kan hij niet bijquote:Op zondag 12 november 2023 16:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wil jij dit achter de schermen bespreken?
Hmm..quote:Op zondag 12 november 2023 16:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik was die post al aan het typen en toen scoorde hij. Het was technisch gezien geen edit maar voelde wel zo
Feyenoord iets meer dan dan azquote:Op zondag 12 november 2023 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
AZ is toch net zo'n grote concurrent van PSV als Feyenoord?
(geen)
Dit is het gratis kanaalquote:Op zondag 12 november 2023 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je eindelijk ESPN weten te installeren?
ik dacht dat jij langer op vakantie zou zijnquote:Op zondag 12 november 2023 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je eindelijk ESPN weten te installeren?
Ook in m'n vakantie kijk ik naar Ajaxquote:Op zondag 12 november 2023 16:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik dacht dat jij langer op vakantie zou zijn
Je moet jezelf wel plezier en ontspanning gunnen in je vakantie.quote:Op zondag 12 november 2023 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook in m'n vakantie kijk ik naar Ajax
edit: 5 minutenquote:Op zondag 12 november 2023 16:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Nog even 10 minuten billen knijpen.
Coco heeft dus wel ballen.quote:Op zondag 12 november 2023 16:29 schreef onlogisch het volgende:
@:Coco overtreedt een ongeschreven regel.
Heel walgelijk![]()
Hopelijk maken we dit nooit meer mee.
quote:Op zondag 12 november 2023 16:29 schreef onlogisch het volgende:
@:Coco overtreedt een ongeschreven regel.
Heel walgelijk![]()
Hopelijk maken we dit nooit meer mee.
En dat nu ze een gelijkmaker hebben geincasseerd in blessuretijd!quote:Op zondag 12 november 2023 16:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Kijk ze vieren of ze de CL gewonnen hebben dan
topwedstrijd DOE NORMAAL GEKquote:Op zondag 12 november 2023 16:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat een top wedstrijd. Alles meegemaakt vandaag.
"We had a great goalkeeper from East-Turnipdam against us!"quote:Op zondag 12 november 2023 16:31 schreef Zipportal het volgende:
Ajax gaat vast weer in het Engels Twitteren.
Strijd, passie, knotsgekke goals, bizarre fouten. Prachtig.quote:Op zondag 12 november 2023 16:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
topwedstrijd DOE NORMAAL GEK
dit was gewoon een degradatie wedstrijd
Een echte kelderkraker. Er zat alles in.quote:Op zondag 12 november 2023 16:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Strijd, passie, knotsgekke goals, bizarre fouten. Prachtig.
Alleen wijsneuzen lopen weg.quote:Op zondag 12 november 2023 16:43 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Ik schuil veilig in het Feyenoordtopic todat we op een voorsprong komen. Dan kom ik hier buurten
Ik vond het al zo gek dat de wedstrijd een keer stil had gelegen.quote:Op zondag 12 november 2023 17:03 schreef RamboDirk het volgende:
Rellen in Malmo @:Dombohetolifantje1
De bal rolt weer, stukje pyro.quote:Op zondag 12 november 2023 17:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vond het al zo gek dat de wedstrijd een keer stil had gelegen.
Nee.quote:Op zondag 12 november 2023 17:25 schreef KingRoland het volgende:
@:zipportal en ik hebben chelsea - city op het 2e scherm
quote:Op zondag 12 november 2023 17:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zet de champagne maar klaar @:RamboDirk
Dat was na Mostar-uit en Heracles-thuis en meer recentelijk tegen NEC en Excelsior al wel duidelijk.quote:Op zondag 12 november 2023 18:33 schreef Zorro het volgende:
Dit AZ lijkt me geen kampioenskandidaat.
Calimeroquote:Op zondag 12 november 2023 17:26 schreef PSVCL het volgende:
Raar dat feyenoord supporter Makkelie altijd de toppers van Feyenoord mag fluiten, PSV speelt straks ook weer tegen 12 man in de kuip
AZ heeft een eigen topic? Ik schrik hiervan.quote:Op zondag 12 november 2023 18:42 schreef onlogisch het volgende:
OP NAAR HET AZ-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OP NAAR HET AZ-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Luijckx zou zich voor moeten stellen aan BrunoGod.quote:Op zondag 12 november 2023 18:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bruno stelt zichzelf even voor bij analist Kees Luijckx.
Wat een goede jongen.
Ik vind het wel makkelijk gegeven.quote:Op zondag 12 november 2023 19:24 schreef RamboDirk het volgende:
[ twitter ]
Skandal mästare
@:Dombohetolifantje1
Geen VAR in de allsvenskan, Malmo FF 1 van de clubs die tegen waren.
Ja lastige, zoiets is te licht voor een penalty.quote:Op zondag 12 november 2023 19:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind het wel makkelijk gegeven.
Schandalige strafschop.quote:Op zondag 12 november 2023 19:24 schreef RamboDirk het volgende:
[ twitter ]
Skandal mästare
@:Dombohetolifantje1
Geen VAR in de allsvenskan, Malmo FF 1 van de clubs die tegen waren.
Ja maar daarom moet Excelsior juist nu winnen. Dat ellendige Almere blijft ook maar scoren.quote:Op zondag 12 november 2023 20:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hup Utrecht. Volendam en RKC moeten weg (en Almere) (en Heracles) (en Excelsior)
Eindelijk weer topshow, die verkiezingen komen me intussen alweer de neus uit.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:37 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
We mogen weer, gelukkig.
Ze hadden beter een nietszeggend potje als Heerenveen-Fortuna of PEC-RKC om half vijf kunnen programmeren.quote:Op donderdag 23 november 2023 09:27 schreef Caland het volgende:
Ik ben tijdens Excelsior-Feyenoord zelf nog aan het voetballen
Witheet
Ik stel voor dat we elkaar allemaal even vasthouden in dit topic.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:52 schreef Dagoduck het volgende:
Erg jammer dat dit algemene topic doodbloedt door al die kliekjesvorming. Polarisatie in de maatschappij - antigenot.
Twee topics live volgen is ook veel.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:52 schreef Dagoduck het volgende:
Erg jammer dat dit algemene topic doodbloedt door al die kliekjesvorming. Polarisatie in de maatschappij - antigenot.
Vanavond zijn we er weer.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:52 schreef Dagoduck het volgende:
Hand in hand doen we in het andere topic.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:54 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we elkaar allemaal even vasthouden in dit topic.
Dit topic is voor iedereen.
KLB / Verjaardagen in een kringquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:45 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb vanavond een kringverjaardag, ter info
@:zipportal
Dat bepaal jij niet.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:52 schreef Coco het volgende:
@:KingRoland en ik gaan nu thee zetten.
In ham gerolde augurken genot.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
KLB / Verjaardagen in een kring
Omdat hij er vier doorliet zekerquote:Op zaterdag 25 november 2023 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
Sympathieke gast, die keeper van Excelsior.
Nee, valt me in elk interview op.quote:
quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hieronder mensen die zeuren over YNWA.
Kappen met deze shit?quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Tijd om gewoon eens te kappen met die onzin.
Voor wie juich je?quote:
Je kan nu een Android nemenquote:Op zaterdag 25 november 2023 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vandaag door mijn rug gegaan en mijn iPhone laten vallen (schermschade).
Troost mij aub.
Neequote:Op zaterdag 25 november 2023 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Troost mij aub.
Ja dat krijg je met een iphone.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Troost mij aub.
Dat geneest. Een telefoon niet.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:05 schreef onlogisch het volgende:
Grappig dat iedereen zich eerst bekommert om mijn telefoon en niet vraagt hoe het met mijn rug gaat.
Je bent hier en in leven. Sorry dat voldeed even voor nu.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:05 schreef onlogisch het volgende:
Grappig dat iedereen zich eerst bekommert om mijn telefoon en niet vraagt hoe het met mijn rug gaat.
Om antwoord te geven op je vraag; Het valt mee, in de zin dat er een klein stukje (5mm) glas is wat versplintert. Verder 2 scheuren over de breedte die je bijna niet ziet.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent hier en in leven. Sorry dat voldeed even voor nu.
Oh dat zou wel fijn zijn.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:10 schreef onlogisch het volgende:
Ik had nog 21 dagen om Apple care te activeren. Dat heb ik meteen maar even gedaan. Hopelijk kost het me nu maar 29 euro
Het is een 100% rode kaart.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV heeft weer eens hulp nodig.
quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Troost mij aub.
Ze geven niet graag rood hier…quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:12 schreef Zorro het volgende:
Hoe heb je hier zo lang voor nodig als scheidsrechter
Dat is geen hulp… dat is een speler doormidden schoppen. Voor hetzelfde geld is het einde seizoen voor Lozano.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd van wie de hulp kwam.
Die weet het nog nietquote:
WoWen èn tegelijkertijd voetbal kijken, ik kan het.quote:
Was het maar zo.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is geen hulp… dat is een speler doormidden schoppen. Voor hetzelfde geld is het einde seizoen voor Lozano.
Nou nou nou...quote:
Als ik de reacties hier lees heb jij ook hulp nodig.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV heeft weer eens hulp nodig.
Doe je mee met ons?quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
WoWen èn tegelijkertijd voetbal kijken, ik kan het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |