topwedstrijd DOE NORMAAL GEKquote:Op zondag 12 november 2023 16:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat een top wedstrijd. Alles meegemaakt vandaag.
"We had a great goalkeeper from East-Turnipdam against us!"quote:Op zondag 12 november 2023 16:31 schreef Zipportal het volgende:
Ajax gaat vast weer in het Engels Twitteren.
Strijd, passie, knotsgekke goals, bizarre fouten. Prachtig.quote:Op zondag 12 november 2023 16:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
topwedstrijd DOE NORMAAL GEK
dit was gewoon een degradatie wedstrijd
Een echte kelderkraker. Er zat alles in.quote:Op zondag 12 november 2023 16:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Strijd, passie, knotsgekke goals, bizarre fouten. Prachtig.
Alleen wijsneuzen lopen weg.quote:Op zondag 12 november 2023 16:43 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Ik schuil veilig in het Feyenoordtopic todat we op een voorsprong komen. Dan kom ik hier buurten
Ik vond het al zo gek dat de wedstrijd een keer stil had gelegen.quote:Op zondag 12 november 2023 17:03 schreef RamboDirk het volgende:
Rellen in Malmo @:Dombohetolifantje1
De bal rolt weer, stukje pyro.quote:Op zondag 12 november 2023 17:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vond het al zo gek dat de wedstrijd een keer stil had gelegen.
Nee.quote:Op zondag 12 november 2023 17:25 schreef KingRoland het volgende:
@:zipportal en ik hebben chelsea - city op het 2e scherm
quote:Op zondag 12 november 2023 17:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zet de champagne maar klaar @:RamboDirk
Dat was na Mostar-uit en Heracles-thuis en meer recentelijk tegen NEC en Excelsior al wel duidelijk.quote:Op zondag 12 november 2023 18:33 schreef Zorro het volgende:
Dit AZ lijkt me geen kampioenskandidaat.
Calimeroquote:Op zondag 12 november 2023 17:26 schreef PSVCL het volgende:
Raar dat feyenoord supporter Makkelie altijd de toppers van Feyenoord mag fluiten, PSV speelt straks ook weer tegen 12 man in de kuip
AZ heeft een eigen topic? Ik schrik hiervan.quote:Op zondag 12 november 2023 18:42 schreef onlogisch het volgende:
OP NAAR HET AZ-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OP NAAR HET AZ-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Luijckx zou zich voor moeten stellen aan BrunoGod.quote:Op zondag 12 november 2023 18:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bruno stelt zichzelf even voor bij analist Kees Luijckx.
Wat een goede jongen.
Ik vind het wel makkelijk gegeven.quote:Op zondag 12 november 2023 19:24 schreef RamboDirk het volgende:
[ twitter ]
Skandal mstare
@:Dombohetolifantje1
Geen VAR in de allsvenskan, Malmo FF 1 van de clubs die tegen waren.
Ja lastige, zoiets is te licht voor een penalty.quote:Op zondag 12 november 2023 19:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind het wel makkelijk gegeven.
Schandalige strafschop.quote:Op zondag 12 november 2023 19:24 schreef RamboDirk het volgende:
[ twitter ]
Skandal mstare
@:Dombohetolifantje1
Geen VAR in de allsvenskan, Malmo FF 1 van de clubs die tegen waren.
Ja maar daarom moet Excelsior juist nu winnen. Dat ellendige Almere blijft ook maar scoren.quote:Op zondag 12 november 2023 20:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hup Utrecht. Volendam en RKC moeten weg (en Almere) (en Heracles) (en Excelsior)
Eindelijk weer topshow, die verkiezingen komen me intussen alweer de neus uit.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:37 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
We mogen weer, gelukkig.
Ze hadden beter een nietszeggend potje als Heerenveen-Fortuna of PEC-RKC om half vijf kunnen programmeren.quote:Op donderdag 23 november 2023 09:27 schreef Caland het volgende:
Ik ben tijdens Excelsior-Feyenoord zelf nog aan het voetballen
Witheet
Ik stel voor dat we elkaar allemaal even vasthouden in dit topic.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:52 schreef Dagoduck het volgende:
Erg jammer dat dit algemene topic doodbloedt door al die kliekjesvorming. Polarisatie in de maatschappij - antigenot.
Twee topics live volgen is ook veel.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:52 schreef Dagoduck het volgende:
Erg jammer dat dit algemene topic doodbloedt door al die kliekjesvorming. Polarisatie in de maatschappij - antigenot.
Vanavond zijn we er weer.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:52 schreef Dagoduck het volgende:
Hand in hand doen we in het andere topic.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:54 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we elkaar allemaal even vasthouden in dit topic.
Dit topic is voor iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |