Eindelijk weer topshow, die verkiezingen komen me intussen alweer de neus uit.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:37 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
We mogen weer, gelukkig.
Ze hadden beter een nietszeggend potje als Heerenveen-Fortuna of PEC-RKC om half vijf kunnen programmeren.quote:Op donderdag 23 november 2023 09:27 schreef Caland het volgende:
Ik ben tijdens Excelsior-Feyenoord zelf nog aan het voetballen
Witheet
Ik stel voor dat we elkaar allemaal even vasthouden in dit topic.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:52 schreef Dagoduck het volgende:
Erg jammer dat dit algemene topic doodbloedt door al die kliekjesvorming. Polarisatie in de maatschappij - antigenot.
Twee topics live volgen is ook veel.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:52 schreef Dagoduck het volgende:
Erg jammer dat dit algemene topic doodbloedt door al die kliekjesvorming. Polarisatie in de maatschappij - antigenot.
Vanavond zijn we er weer.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:52 schreef Dagoduck het volgende:
Hand in hand doen we in het andere topic.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:54 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we elkaar allemaal even vasthouden in dit topic.
Dit topic is voor iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |