Neequote:Op zaterdag 25 november 2023 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vandaag door mijn rug gegaan en mijn iPhone laten vallen (schermschade).
Troost mij aub.
Ja dat krijg je met een iphone.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Troost mij aub.
Dat geneest. Een telefoon niet.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:05 schreef onlogisch het volgende:
Grappig dat iedereen zich eerst bekommert om mijn telefoon en niet vraagt hoe het met mijn rug gaat.
Je bent hier en in leven. Sorry dat voldeed even voor nu.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:05 schreef onlogisch het volgende:
Grappig dat iedereen zich eerst bekommert om mijn telefoon en niet vraagt hoe het met mijn rug gaat.
Om antwoord te geven op je vraag; Het valt mee, in de zin dat er een klein stukje (5mm) glas is wat versplintert. Verder 2 scheuren over de breedte die je bijna niet ziet.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent hier en in leven. Sorry dat voldeed even voor nu.
Oh dat zou wel fijn zijn.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:10 schreef onlogisch het volgende:
Ik had nog 21 dagen om Apple care te activeren. Dat heb ik meteen maar even gedaan. Hopelijk kost het me nu maar 29 euro
Het is een 100% rode kaart.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV heeft weer eens hulp nodig.
quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Troost mij aub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |