Afgehandeld door @R-woud93 welke nu weer een slokje uit zijn Amstel blikje gaat nemen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tong80 schijt FAQ onder. KIJK SNEL.
Flesje Zipportal, flesje.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Afgehandeld door @:R-Woud93 welke nu weer een slokje uit zijn Amstel blikje gaat nemen.
Gadverdammequote:Op zaterdag 25 november 2023 20:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Afgehandeld door @:R-Woud93 welke nu weer een slokje uit zijn Amstel blikje gaat nemen.
Die "tweede" van Schouten was zwaar toneel, weinig aan de hand.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Zowel Schouten als Bakayoko mogen niet klagen dat het bij één keer geel bleef.
Dat van die van Schouten klopt, maar de scheids ging niet voor niks even naar hem toe voor een laatste waarschuwing. Dat scheelde toch echt weinig of hij had kunnen vertrekken.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die "tweede" van Schouten was zwaar toneel, weinig aan de hand.
Bakadombo daarentegen....
Feyenoord zal er vol voor blijven gaan, dus ik verwacht eigenlijk geen gelijkspel.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat van die van Schouten klopt, maar de scheids ging niet voor niks even naar hem toe voor een laatste waarschuwing. Dat scheelde toch echt weinig of hij had kunnen vertrekken.
Maar goed, eenvoudige overwinning weer. Tegen Feyenoord lekker een gelijkspelletje en dan is de wintertitel binnen.
Ik zou als Ajax fan deze ook skippen, kan mij niet voorstellen dat je hier zin in hebtquote:
Toevallig een criminele hooligan?quote:Op zaterdag 25 november 2023 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er is weer iemand dood.
Het lijkt wel op het leven.
Nog steeds dezelfde die dood is.quote:Op zaterdag 25 november 2023 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er is weer iemand dood.
Het lijkt wel op het leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |